اقامت در هر سفری بخش مهم و قابل توجه سفر به حساب می‌آید، از این رو با ما همراه باشید و درباره ارزان‌ترین هتل‌های لاهیجان بیشتر بدانید.

ارزان‌ترین هتل‌های لاهیجان

سلام نو _ سرویس گردشگری: یکی از مهم‌ترین بخش‌های مسافرت به نقاط مختلف و به خصوص بخش‌های شمالی کشور مسئله اقامت و اجاره اقامتگاه است. در همین راستا و برای رفاه حال مسافران، واحدهای اقامتی بسیار زیادی در شهرهای شمالی آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران هستند، معمولا اولین گزینه‌ای که مسافران برای اقامت انتخاب می‌کنند هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها هستند. در ادامه به تعدادی هتل ارزان در لاهیجان می‌پردازیم.

هتل آپارتمان‌های خوب و ارزان در لاهیجان

هتل آپارتمان امپراطور لاهیجان

هتل آپارتمان امپراطور در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده است. این هتل در یک منطقه جنگلی بسیار زیبا با چشم انداز فوق العاده و در ۲۸ کیلومتری ساحل زیبای چمخاله و ۳۲ کیلومتری ساحل بی نظیر کیاشهر قرار دارد.

این هتل در شش طبقه بنا شده و دارای ۲۰ سوییت است. در تمامی واحدها آشپزخانه وجود دارد؛ به همین علت در این مجموعه رستوران طراحی نشده است.

این هتل بی نظیر به علت عدم احداث رستوران و عدم بهره مندی از امکاناتی همچون استخر، سونا و جکوزی با قیمت کمتری در مقایسه با سایر هتل های لاهیجان سرویس دهی می‌کند.

آدرس: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوبیجار.

ارزان‌ترین هتل‌های لاهیجان

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

بسیاری از مسافران، مخصوصا کسانی که پر جمعیت سفر می‌کنند، به دنبال اقامت در هتل آپارتمان می‌گردند. اگر شما نیز به جای هتل های لاهیجان به دنبال یک هتل آپارتمان شیک و زیبا می‌گردید، باید سری به هتل آپارتمان تعطیلات بزنید. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده و جزء هتل‌های با کیفیت و شیک محسوب می‌شود. هتل آپارتمان تعطیلات در چهار طبقه احداث شده است و مجموعا ۱۲ باب آپارتمان را در اختیار مسافران عزیز قرار می‌دهد. پرسنل این هتل بسیار مجرب و آموزش دیده هستند و می‌توانند اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم بزنند. همچنین باید بدانید که موقعیت قرارگیری این هتل آپارتمان به حدی عالی است که می‌توانید به سادگی خودتان را به جاذبه‌های گردشگری معروف این شهر، من جمله شیطان کوه، تله کابین احراز، بقعه شیخ زاهد گیلانی، آرامگاه کاشف السلطنه، استخر لاهیجان و باغ ملی برسانید.

آدرس هتل آپارتمان تعطیلات: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوه بیجار، نبش سعدی ۱۳

شماره تماس: ۰۱۳۴۱۲۱۱۴۴۶

ارزان‌ترین هتل‌های لاهیجان

هتل‌های مقرون به صرفه و ارزان در لاهیجان

مجتمع اقامتی البرز لاهیجان

هتل و مجتمع اقامتی البرز لاهیجان یکی از هتل‌های سه ستاره این شهر زیبا محسوب می‌شود. این هتل سه ستاره، در نزدیکی روستای بکر چی چی نی کوتی و همچنین ساحل چمخاله قرار دارد و برای کسانی که به دنبال بازدید از جاذبه‌های طبیعی بکر لاهیجان هستند، گزینه مناسبی برای اقامت خواهد بود. شاید این هتل از نظر ظاهری شباهتی به هتل‌های لوکس پنج ستاره نداشته باشد. اما محیط آن کاملا صمیمی و دوست داشتنی است و می‌توانید اقامتی مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت را در آن تجربه نمایید. مجتمع اقامتی البرز یکی از هتل های لاهیجان است که برای اقامت خانواده‌های پر جمعیت بسیار ایده‌آل خواهد بود.

آدرس مجتمع اقامتی البرز لاهیجان: لاهیجان، کیلومتر چهار جاده لنگرود

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۴۲۶۸۵۰

ارزان‌ترین هتل‌های لاهیجان

هتل فجر لاهیجان

هتل فجر که با عنوان هتل آبشار نیز شناخته می شود، در سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع افتتاح شد. این هتل دارای ۲۵ واحد اقامتی با ظرفیت ۸۰ نفر است.

هتل فجر از قسمت شمالی به جاده لاهیجان و لنگرود، از قسمت جنوبی به کوه های سرسبز رشته کوه البرز، در بخش غرب به باغ چای و از شرق به جنگل و مزارع مشرف است.

این مجموعه به علت برخورداری از پوشش گیاهی متنوع و چشمه آب از موقعیت ویژه ای برخوردار است. با اقامت در این هتل لاهیجان می توان لذت کوهنوردی را نیز به خوبی تجربه کرد. این هتل علاوه بر امکانات ضروری و رفاهی دارای یک رستوران بسیار بزرگ با ظرفیت ۲۰۰ نفر است.

آدرس: لاهیجان، کیلومتر سه جاده لاهیجان به لنگرود، جنب کلوچه نادری.

ارزان‌ترین هتل‌های لاهیجان

هتل دریاکنار لاهیجان

هتل دریاکنار یکی از معروف‌ترین هتل های لاهیجان محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل در کیاشهر واقع شده و فاصله اندکی تا ساحل زیبای این شهر دارد و به همین خاطر است که آن را به نام هتل دریاکنار می‌شناسند. این هتل چهار طبقه در مجموع ۱۸ باب اتاق دارد و آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز خواهد بود. باید در نظر داشته باشید که هتل دریاکنار یک مجموعه خدماتی کامل است و می‌توانید از بخش‌های مختلف آن مثل کافی شاپ یا رستوران مجهز هتل نیز بهره‌مند شوید. با وجود اینکه هتل دریاکنار سه ستاره است، اما به خاطر مجاورت با ساحل کیاشهر، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌آید.

آدرس هتل دریاکنار: گیلان – لاهیجان – انبارسر – دستک – دهنه سر سپید رود

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۸۵۸۰۰۳

ارزان‌ترین هتل‌های لاهیجان

هتل جهانگردی لاهیجان (دو ستاره)

اگر اهل ایران‌گردی باشید، حتما با برند هتل‌های زنجیره‌ای جهانگردی آشنایی دارید. این برند تقریبا در تمامی شهرهای ایران شعب مختلفی دارد و جزء هتل‌های مقرون به صرفه اما با کیفیت محسوب می‌شود. اگر به دنبال اقامتی آرام، خاطره‌انگیز، با امنیت اما اقتصادی هستید، حتما باید سری به هتل جهانگردی لاهیجان بزنید. این هتل جزء قدیمی‌ترین هتل های لاهیجان به شمار می‌آید و در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده است. اما باید بدانید هتل جهانگردی در سال ۱۳۹۴ به صورت کامل بازسازی شده و در حال حاضر جزء هتل‌های مدرن است. هتل جهانگردی در منطقه‌ای منتهی به دامنه‌های البرز قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی، جزء بهترین هتل های لاهیجان به شمار می‌آید. هتل جهان گردی با ۲۳ اتاق و پرسنلی کاملا حرفه‌ای آماده پذیرایی از شما عزیزان است. این هتل به صورت کلی دارای چهار نوع اتاق مختلف است که شما عزیزان با توجه به شرایط و بودجه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

آدرس هتل جهانگردی لاهیجان: لاهیجان، میدان سپاه، جنب استخر

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۲۳۳۰۵۱

ارزان‌ترین هتل‌های لاهیجان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید