اقامت داشتن در لاهیجان می‌تواند مقرون به صرفه باشد به همین دلیل با ما همراه باشید تا از چند هتل اقتصادی در لاهیجان بیشتر بدانید.

چند هتل اقتصادی در لاهیجان

سلام نو _ سرویس گردشگری: اگر قصد دارید سفری کم هزینه و اقتصادی داشته باشید می‌توانید برای اقامت به سراغ هتل‌های قیمت مناسب لاهیجان بروید. برای انتخاب و رزرو هتل در لاهیجان با قیمت مناسب هتل‌های ۳ ستاره شیک و مناسبی وجود دارند که از امکانات خوبی نیز برخوردارند. این هتل‌های ۳ ستاره که در لیست بهترین هتل لاهیجان نیز قرار دارند.

هتل‌های اقتصادی و سه ستاره لاهیجان

هتل جهانگردی لاهیجان

هتل جهانگردی لاهیجان در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده است، اما جهت ارتقا کیفیت خدمات آن در سال ۱۳۶۴ مورد بازسازی کامل قرار گرفت و جلوه یک هتل کاملا لوکس و مدرن را به خود گرفت.

چند هتل اقتصادی در لاهیجان

این هتل در یک منطقه جلگه ‌ای و با وسعت ۵۸۴ کیلومتر در میدان سپاه، جنب استخر بزرگ لاهیجان واقع شده و وابسته به شرکت ایرانگردی و جهانگردی است.

این هتل با بهترین موقعیت و امکانات به روز و همچنین کمترین فاصله تا فرودگاه و بازار، یکی از بهترین هتل ‌های لاهیجان محسوب می‌شود.

هتل جهانگردی لاهیجان در دو طبقه و ۲۳ اتاق و سوئیت، یک ویو و چشم انداز فوق العاده داشته و قطعا می تواند توجه شما را به عنوان یک مسافر به خود جلب نماید.

چند هتل اقتصادی در لاهیجان

رستوران و کافی شاپ این هتل خدمات مطلوبی را به مهمانان ارائه می کنند. انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود در این رستوران به صورت انتخابی سرو می شوند. ظرفیت رستوران این هتل بسیار گسترده است و می توان گفت در زمره بزرگترین هتل – رستوران های لاهیجان قرار دارد.

آدرس هتل جهانگردی لاهیجان: لاهیجان، میدان سپاه، جنب استخر

ساعات تحویل و تخلیه اتاق: اتاق های هتل جهانگردی نیز همانند اغلب هتل ها در ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و باید در ساعت ۱۲ تخلیه شوند.

هتل دریاکنار لاهیجان

هتل دریاکنار یکی از هتل های سه ستاره شهر لاهیجان است که در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. این هتل در کیاشهر قرار دارد و از مزایای اقامت در آن می ‌توان به دسترسی آسان و فاصله اندک تا ساحل زیبای دریای خزر اشاره کرد. این هتل با امکانات مناسب در چهار طبقه با ۱۸ اتاق و سوئیت در یک منطقه خوش آب و هوا در شهر لاهیجان قرار گرفته است.

از آنجا که سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به یکی از چالش برانگیزترین مسائل هتل ها تبدیل شده است، باید بگوییم که تمامی اتاق ها و سوییت های این هتل دارای سرویس ایرانی هستند و سرویس فرنگی به صورت مجزا در طبقات هتل تعبیه شده است.

چند هتل اقتصادی در لاهیجان

این هتل صرفا غذای ایرانی را به صورت منوی انتخابی ارائه می کند و کافی شاپ نیز سرویس خود را به صورت بوفه ای در اختیار مهمانان قرار می دهد.

چشم انداز زیبا به سمت دریای خزر و محوطه بسیار زیبای این هتل یکی از مهم ترین ویژگی های برجسته هتل سه ستاره دریاکنار است.

آدرس ( مسیر۱ ) : گیلان – آستانه اشرفیه – کیاشهر – دستک – دهنه سر سپید رود

آدرس ( مسیر۲ ) : گیلان – لنگرود – چمخاله – چاف – دهنه سر سپید رود

آدرس ( مسیر۳) : گیلان – لاهیجان – انبارسر – دستک – دهنه سر سپید رود

ساعات تحویل و تخلیه اتاق: اتاق های هتل دریاکنار نیز در ساعت ۱۴ تحویل داده می شوند و باید در ساعت ۱۲ تخلیه شوند.

هتل آپارتمان‌های لاهیجان، هتل‌هایی اقتصادی

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

این هتل آپارتمان ۳ ستاره که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است دارای ۴ طبقه و ۱۲ سوئیت و آپارتمان یک خوابه دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره می‌باشد. از مزایای این مجموعه می‌توان به دسترسی آسان به مراکز توریستی از جمله شیطان کوه، تله کابین احراز، آرامگاه کاشف السلطنه، بقعه شیخ زاهد گیلانی، استخر لاهیجان، باغ ملی اشاره نمود.

از مهمترین امکانات و خدمات هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان شیک و تمیز می‌توان به پارکینگ سرپوشیده، رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور و … اشاره نمود.

آدرس: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوه بیجار، نبش سعدی ۱۳.

چند هتل اقتصادی در لاهیجان

هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان

هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان در سال ۱۳۸۲ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۰ بازسازی انجام داده است. این هتل آپارتمان در نزدیکی لاهیجان و در منطقه‌ای بکر و جنگلی به همراه چشم‌انداز بی‌نظیر، آب و هوای بسیار مطلوب در ۲۸ کیلومتری ساحل زیبای چمخاله و ۳۲ کیلومتری ساحل بی‌نظیر کیاشهر قرار گرفته است.

هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان دارای ۶ طبقه و ۲۰ آپارتمان دو خوابه پنج نفره می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این هتل آپارتمان داشتن کلبه‌های جنگلی چوبی دو نفره می‌باشد که می‌تواند اقامتی رویایی و ماندگار را در دل جنگل‌های سرسبز و زیبا رقم بزند.

این هتل آپارتمان رستوران ندارد اما آشپزخانه و امکانات پخت و پز در کنار سایر امکانات رفاهی در واحدهای اقامتی آن برای مهمانان در نظر گرفته شده است. همچنین آپارتمان‌های هتل امپراطور دارای بالکن با منظره‌ای بی‌نظیر و چشم‌اندازی زیبا به جنگل و مزارع سرسبز چای می‌باشند.

آدرس: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوبیجار.

چند هتل اقتصادی در لاهیجان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید