مهدی عباسپور فرماندار خواف، از قطع گاز در برخی منازل به دلیل افت فشار خبر داد و گفت: سرمای امروز در شهر خواف بی سابقه بوده است.

سرمای بی‌سابقه در شهر خواف / گاز هم در خواف قطع شد!

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، فرماندار خواف با اشاره به برودت هوا با قدردانی از همشهریان عزیز به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: همشهریان عزیز با پوشیدن لباس‌های گرم و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز کمک کنند.

مهدی عباسپور اظهارداشت: افت فشار گاز سبب قطعی برخی منازل خانگی شده است که همشهریان می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس بگیرند تا نیروهای اداره گاز سریعا مراجعه و مشکل را رفع کنند.

فرماندار خواف با اشاره به برودت هوا با قدردانی از همشهریان عزیز به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: همشهریان عزیز با پوشیدن لباس‌های گرم و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز کمک کنند.

وی سرمای امروز جمعه را بی سابقه عنوان کرد و گفت:شهروندان خوافی‌ دمای منفی ۱۷.۳ درجه را در صبح امروز جمعه بیست و سوم دی ماه تجربه کردند که این افت شدید دما از سرمای سال ۸۶ نیز بیشتر بوده است.

عباسپور با اشاره به قطع انشعاب گاز سالن‌های ورزشی، تاسیسات اقامتی و خدمات گردشگری و مهمانپذیرها افزود: ضرورت دارد اداره صمت با هماهنگی اتاق اصناف موضوع تعطیلی واحدهای صنفی را به صورت زمانبندی یعنی از ساعت ۱۸ تا شنبه اعمال و رصد کند تا هر چه سریعتر از این بحران عبور کنیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید