۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد خبر: 55412592

دهکده ماهیگیری کالینینگراد از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کالینینگراد است که پس از گردش در شلوغی و هیاهوی شهر می‌توان با آرامش در آن استراحت کرد و از مناظر زیبا و دیدنی دهکده لذت برد.

دهکده ماهیگیری کالینینگراد

مناطق گردشگری کالینینگراد!

استان کالینینگراد یکی از شهرهای زیبای کشور روسیه است که از خاک اصلی این کشور فاصله داشته ولی بخشی از آن به حساب می‌آید. جاذبه‌ها و مناطق گردشگری کالینینگراد سالیانه تعداد بسیاری از گردشگران را از سرتاسر دنیا راهی آن می‌کنند. اگر شما نیز در لیست کسانی قرار دارید که قصد سفر به کالینینگراد روسیه را در سر دارید، بهتر است راجع به مناطق گردشگری کالینینگراد اطلاعات مفیدی به دست آورید. در ادامه همراه ما باشید.

موزه دروازه قلعه فردریکس بورگ

مناطق گردشگری کالینینگراد

موزه دروازه قلعه فردریکس بورگ از جالب‌ترین مناطق گردشگری کالینینگراد است که به منظور حفظ و رشد میراث دریایی روسیه در محوطه دروازه قلعه فردریکس بورگ ایجاد شده است. این ساختمان درواقع یک موزه دریانوردی است که به تاریخ کشتی‌سازی، رویه و احیای کشتی‌های تاریخی جهان اختصاص دارد.

دهکده ماهیگیری کالینینگراد

مناطق گردشگری کالینینگراد

دهکده ماهیگیری کالینینگراد از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کالینینگراد است که پس از گردش در شلوغی و هیاهوی شهر می‌توان با آرامش در آن استراحت کرد و از مناظر زیبا و دیدنی دهکده لذت برد. دهکده ماهیگیری در کرانه رود پرگولیا قرار دارد که بر زیبایی و جذابیت آن می‌افزاید. این بخش تاریخی از شهر کالینینگراد که در دوران پیش از جنگ جهانی دوم به ماهیگیری اختصاص داشت، در اثر این جنگ شرور از بین رفت، اما سال‌ها بعد از اتمام جنگ تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت و تعداد زیادی رستوران، کافه و هتل به محدوده دهکده اضافه شدند. نکته جالب توجه درباره منطقه دهکده ماهیگیری آن است که بازسازی‌های جدید آن را به سبک معماری آلمانی انجام داده‌اند.

باغ وحش کالینینگراد

مناطق گردشگری کالینینگراد

باغ وحش کالینینگراد از دیگر مناطق گردشگری کالینینگراد است که جذابیت خاصی برای کودکان دارد و خستگی سفر را از آن‌ها دور می‌کند. باغ وحش شهر کالینینگراد روسیه در سال ۱۸۹۶ میلادی افتتاح شده‌ است. این باغ وحش دیدنی نه تنها شامل حیوانات مختلف است بلکه انواع گیاهان کمیاب نیز در آن وجود دارند. علاوه بر این، باغ وحش دارای مجسمه‌های حیوانی، از جمله یک مجسمه برنزی از یک خروس و یک مجسمه سنگی از اورگوناتان است. از طرف دیگر، ورودی باغ وحش نیز توسط مجسمه بسیاری از حیوانات تزئین شده است.

موزه دروازه‌ فردلند

مناطق گردشگری کالینینگراد

موزه دروازه‌ فردلند یکی از مناطق گردشگری کالینینگراد کشور روسیه است که با نام موزه دروازه سرزمین سوخته نیز شناخته می‌شود. این موزه یکی از شش قلعه معروف شهر کالینینگراد است که در قرن نوزدهم میلادی ساخته شد. در این موزه مجموعه آثاری جذاب از فرهنگ روزمره مردم روسی منطقه در قرن بیستم گنجانده شده

سربازخانه دفاعی کرونپرینز

مناطق گردشگری کالینینگراد

سربازخانه دفاعی کرونپرینز از مناطق گردشگری کالینینگراد کشو روسیه محسوب می‌شود که یادآور روزهای سرد و طاقت فرسای جنگ جهانی دوم خانمان سوز است. اما این ساختمان نیز مانند دیگر ساختمان‌های این بخش شهر کالینینگراد، در جریان جنگ جهانی دوم نابود شده است. قسمت‌های باقی‌مانده سازه بنای این سربازخانه، در حال حاضر به طور کلی بازسازی شده است و می‌توان از آن‌ها به طور رایگان بازدید کرد.

سخن آخر

کالینینگراد نیز مانند بسیاری دیگر از شهرهای روسیه تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفته و تعدادی از جاذبه‌های گردشگری آن دچار آسیب شده و حتی از برخی تنها نامی باقی مانده است. اما با این حال، اهالی توانسته‌اند پس از اتمام جنگ به بازسازی جاذبه‌ها و اماکن پرداخته و میزبان گردشگران بسیاری باشند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید