رفتن به چالوس هیجان‌انگیز می‌شود در صورتیکه در آن اقامت داشته باشیم، با ما همراه باشید و درباره چند هتل ستاره دار در چالوس بیشتر بدانید.

چند هتل ستاره دار در چالوس

سلام نو _ سرویس گردشگری: شهر توریستی چالوس به دلیل داشتن سواحل تمیز و زیبا و همچنین جنگل‌های بکر یکی از مقاصد اصلی سفر در ایران به شمار می‌رود. وجود شهرک توریستی نمک آبرود و تله‌کابین معروف آن، تاثیر زیادی در رشد گردشگری منطقه چالوس داشته و هتل‌های مختلفی با درجات متنوع و خدمات گوناگون در چالوس ساخته شده‌اند.

هتل ونوس پلاس

هتل ونوس پلاس (۵ ستاره) که در تابستان ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و تنها یک و نیم کیلومتر از نمک‌آبرود فاصله دارد. این هتل در ۵ طبقه، دارای ۱۱۶۰ واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، اتاق کانکت ۴ نفره، سوئیت یکخوابه ۴ نفره، سوئیت یکخوابه چهار نفره رویال (جکوزی دار) است.

امکانات هتل:

روم‌سرویس، پاور سوئیچ، IPTV، چای‌ساز، بالکن، تلویزیون در اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، صندوق امانات، اتاق چمدان، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعت، دستگاه واکس کفش، خدمات تشریفات ویژه، آسانسور، کافی‌شاپ، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، مینی‌بار با هزینه

آدرس: چالوس، شهرک توریستی نمک‌آبرود، روبه‌روی رستوران آبشار

چند هتل ستاره دار در چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر

هتل پارسیان آزادی خزر (۵ ستاره) در دهه ۵۰ و توسط گروه هتل‌های هایت ساخته شده است، به همین دلیل با نام هتل هایت خزر و هتل هایت چالوس نیز شناخته می‌شود. پس از انقلاب اسلامی، این هتل به مجموعه هتل‌های پارسیان پیوست و به هتل پارسیان آزادی خزر چالوس تغییر نام داد. هر چند ۴۰ سال از ساخت این هتل می‌گذرد، اما ‌می‌توان گفت که هنوز هم در چالوس رقیبی ندارد. تنها بال غربی این هتل در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است.

این هتل که بین دریا و جنگل قرار دارد، دارای سوئیت‌هایی است که برخی رو به دریا و برخی رو به جنگل هستند. فاصله این هتل با دریا، چند متر و با کوه تنها چند صد متر است. طبق قوانین هتل، برای کودکان زیر ۸ سال در صورت درخواست سرویس اضافه (تشک) هزینه لحاظ می‌شود. در این مورد، هزینه صبحانه در هر صورت لحاظ خواهد شد. فاصله این هتل تا شهرک توریستی نمک آبرود تنها ۵ کیلومتر است. این هتل در ۵ طبقه، دارای ۱۶۳ اتاق شامل یک تخته‌های رو به جنگل یا رو به دریا، دو تخته‌های رو به جنگل یا رو به دریا، اتاق‌های سه تخته رو به جنگل یا رو به دریا و سوئیت‌های رو به جنگل یا رو به دریا است.

چند هتل ستاره دار در چالوس

امکانات هتل:

روم‌سرویس، چای‌ساز، بالکن، مینی‌بار رایگان، IPTV، یخچال، تلویزیون، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، فروشگاه، مرکز خرید، اتاق چمدان، کافی‌نت، بازی ویدئویی، سالن بیلیارد، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، آسانسور، آتلیه، کافی‌شاپ، فضای سبز، جکوزی، خدمات پزشکی، شبکه پخش فیلم، پارکینگ، خودپرداز، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات باربری، سونا، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

آدرس: چالوس، نمک‌آبرود، روبه‌روی تله کابین

هتل‌های سه ستاره و با کیفیت چالوس

برای آن دسته از افرادی که قصد دارند سفری کم هزینه‌تر و اقتصادی به شمال کشور داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم برای اقامت به سراغ هتل‌های سه ستاره چالوس بروند. هتل‌های ۳ ستاره این منطقه به دلیل داشتن قیمت مناسب، تمیزی و امکانات مختلف جزو بهترین هتل‌های چالوس به شمار می‌روند و اقامت در آن‌ها می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برای مهمانان رقم بزند.

هتل ملک چالوس

هتل ۳ ستاره ملک که جزو بهترین هتل‌های چالوس محسوب می‌شود، با ۲ طبقه و ۴۳ واحد اقامتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل ملک چالوس که در سال ۱۳۴۵ ساخته شده است یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های چالوس می‌باشد که در سال ۱۳۹۰ بازسازی‌های کلی روی آن صورت گرفت تا کیفیت خدمات آن بهبود یابد.

چند هتل ستاره دار در چالوس

علاوه بر خدمات و امکاناتی مثل صندوق امانات در اتاق، کافی شاپ، رستوران، روم سرویس، جکوزی، آرایشگاه، صرافی، فروشگاه و … اتاق‌های متنوع این هتل شامل دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و سوئیت رویال می شوند و به دلیل قرار گیری در موقعیت مکانی خوب، هتل سه ستاره ملک فاصله کمی با جاهای دیدنی چالوس مانند پارک جنگلی فین و شهرک توریستی نمک آبرود دارد.

آدرس هتل ملک: چالوس، بلوار چالوس به نوشهر.

هتل کوروش چالوس

یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره چالوس هتل کوروش می‌باشد که در سال ۱۳۴۷ ساخته شده و در جهت ارتقای کیفیت و خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کوروش چالوس دارای ۲ طبقه و ۹۰ واحد اقامتی مختلف شامل اتاق‌های دو تخته دبل قدیم و جدید، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت دو خوابه پنج نفره می‌باشد. کیفیت خوب اتاق‌ها و امکانات و همچنین موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاهای دیدنی چالوس مانند مرداب هسل، تله‌کابین نمک آبرود، کاخ چای خوران و … باعث شده مسافران نظر مثبتی نسبت به اقامت در آن داشته باشند.

چند هتل ستاره دار در چالوس

این هتل از امکاناتی همچون روم‌سرویس، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، مینی‌بار با هزینه، کافی‌شاپ، پارک کودک، تلویزیون در اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، صبحانه، چای‌ساز، چایخانه سنتی، فضای سبز، سالن بیلیارد، خدمات باربری، استخر، خشکشویی برخوردار می‌باشد.

آدرس هتل کوروش: چالوس، کیلومتر ۲ جاده نوشهر.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید