طبق اخبار رسیده از فدراسیون فوتبال، شانس کی‌روش برای تیم ملی کمتر از قبل شده و احتمال انتخاب برانکو ایوانکویچ سرمربی سابق تیم ایران به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران زیاد است.

برانکو سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران شد؟

به گزارش سلام نو؛ برانکو گزینه ای بود که مهدی تاج نامش را آورد و حتی گفت او مربی مهمی است. این واژه را تاج در مورد سایر مربیان به کار نبرد و مثلا در مورد مجیدی گفت او آدم محترمی است. در مورد کی‌روش هم شنیده می‌شود مثل سابق شانس زیادی ندارد ولی از عمان خبر می‌رسد که خبرنگاران این کشور علیه برانکو جبهه گرفته و می‌گویند او می‌خواهد قراردادش را فسخ کند و به ایران برود. خود برانکو البته این مساله را تائید نکرده اما شنیدیم فدراسیونی‌ها بی میل نیستند در جام ملتها او را سرمربی تیم ملی کنند.

در میان گزینه‌های ایرانی به نظر می‌رسد شانس قلعه نویی بیشتر از بقیه باشد اما در میان اعضای هیات رئیسه فدراسیون همه روی گزینه ایرانی نظر مثبت ندارند. نتایج نظرسنجی‌های مختلف هم نشان می‌دهد برانکو با اقبلال عمومی‌مواجه است. او در صورت حضور روی نیمکت تیم ملی از حمایت هواداران پرسپولیس هم برخوردار است و حتی بعید به نظر می‌رسد استقلالی‌ها خیلی روی این مربی گارد داشته باشند. در مجموع برانکو گزینه ای است که با توجه به کمتر شدن شانس حضور دوباره کی‌روش از بخت بالایی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی برخوردار است، به خصوص اگر قرار به حضور مربی خارجی باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید