چالوس نه تنها پر از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است بلکه هتل‌های خوبی برای اقامت دارد، در ادامه به محبوب‌ترین هتل‌ها در چالوس می‌پردازیم.

محبوب‌ترین هتل‌ها در چالوس

سلام نو _ سرویس گردشگری: به هر کدام از شهرهای ایران که سفر میکنید مهمترین بخشی که قبل از شروع مسافرت باید به آن توجه نمود محل اقامت شما است. خوشبختانه در طول چند سال اخیر در بیشتر مناطق ایران هتلهایی مختلف که هر کدام دارای قیمتهای متفاوتی است بنا شده است. در شهرستان چالوس هم در همان ابتدای ورود به شهر با اقامتگاههای مختلفی مانند ویلا، سوئیت و .. مواجه میشوید ولی در این بین برخی از افراد اقامت در هتل را به ویلا ترجیح داده و تمایل دارند که چند روز مسافرت خود را در هتلهای تمیز چالوس بگذرانند. همانطور که گفته شد قیمتهای هتل نسبت به امکانات هتل متغیر میباشد

هتل‌های محبوب و با کیفیت بالا در چالوس

شهر توریستی چالوس به دلیل داشتن سواحل تمیز و زیبا و همچنین جنگل‌های بکر یکی از مقاصد اصلی سفر در ایران به شمار می‌رود. وجود شهرک توریستی نمک آبرود و تله‌کابین معروف آن، تاثیر زیادی در رشد گردشگری منطقه چالوس داشته و هتل‌های مختلفی با درجات متنوع و خدمات گوناگون در چالوس ساخته شده‌اند.

محبوب‌ترین هتل‌ها در چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل آزادی خزر چالوس یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این منطقه می‌باشد که به نام هتل هایت نیز شهرت دارد. این هتل متشکل از دو بال شرقی و غربی در سال ۱۳۴۷ توسط گروه هتل‌های هایت امریکا ساخته و در سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را آغاز نمود. هتل هایت خزر که به عنوان بهترین هتل چالوس رو به دریا نیز شناخته می‌شود، پس از انقلاب اسلامی زیر مجموعه هتل‌های پارسیان قرار گرفت و پس از بازسازی به عنوان هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی خزر فعالیت خود را ادامه داد.

هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی خزر که از نظر اکثر کارشناسان و مسافران عنوان بهترین هتل در چالوس را کسب نموده است، دارای ۱۶۴ اتاق و سوئیت بسیار زیبا و شیک با فضایی دلنشین می‌باشد. علاوه بر موقعیت مکانی ویژه این هتل و مشرف بودن آن به دریا و جنگل، از دیگر امکانات و مزایایی که باعث شده است میزبان مسافران زیادی باشد می‌توان به دسترسی آسان به چالوس و شهرک توریستی نمک آبرود، ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریحات کامل آبی، سالن کنفرانس، پیست دوچرخه سواری ساحلی، ۳ رستوران با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالارهای چند منظوره اشاره نمود.

محبوب‌ترین هتل‌ها در چالوس

آدرس هتل پارسیان آزادی خزر: چالوس، روبروی شهرک توریستی نمک آبرود.

هتل ونوس پلاس چالوس

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره چالوس هتل ونوس پلاس چالوس می‌باشد که در شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده است. این هتل ۱۳ طبقه که ۱۰ طبقه آن به بهره برداری رسیده است، دارای ۱۵۰ واحد اقامتی لوکس و شیک می‌باشد و جزو محبوبترین هتل‌های چالوس نمک آبرود به شمار می‌رود. موقعیت مکانی هتل ونوس پلاس در نزدیکی تله‌کابین نمک آبرود با چشم‌انداز بی‌نظیر جنگلهای سرسبز شمال ایران و داشتن امکاناتی همچون لابی شیک و مجلل، سالن بازی، سالن ورزشی، مجموعه آبی و ماساژ، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و … موجب شده است به نسبت سایر هتل‌های چالوس و نمک آبرود متقاضیان بیشتری برای اقامت در فصل سفر داشته باشد.

آدرس هتل ونوس پلاس: چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، رو به روی رستوران آبشار.

محبوب‌ترین هتل‌ها در چالوس

هتل‌هایی مقرون به صرفه در چالوس

هتل ساحلی نارین چالوس: هتل نارین چالوس در دو کیلومتری نمک آبرود قرار دارد و از جمله هتلهای ۲ ستاره شهرستان چالوس محسوب می شود. در ساحل اختصاصی هتل نارین چالوس سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، کافی شاپ و رستوران وجود دارد. لیست تفریحات نمک آبرود را اینجا ببینید.

مهمانسرای جهانگردی چالوس: این مهمانسرا به عنوان هتل ۲ ستاره شهرستان چالوس شناخته شده است و دارای ویلای دو خوابه و یک خوابه، کومه، سوئیت، کلبه و دارای تجهیزات رفاهی برای تفریحات کودکان است.

هتل آپارتمان آرا چالوس: این هتل به صورت آپارتمان بوده و دارای آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و... می باشد. در هتل آپارتمان آرا صبحانه ای وجود ندارد و میتوان به راحتی پخت و پز نمود.

هتل آپارتمان کاسنیک ولشت چالوس: این هتل در دهکده سنار و در شهرسان چالوس قرار دارد و به عنوان هتل آپارتمان ۱ ستاره چالوس شناخته میشود. از امکانات هتل آلاچیق، باغچه، سفره خانه، فوتبال دستی و... است.

هتل آپارتمان سمنگان چالوس: این هتل که در شهرستان چالوس قرار دارد به عنوان هتلی ۱ ستاره شناخته شده و داراری آلاچیق، کافی شاپ، زمین والیبال و... می باشد.

محبوب‌ترین هتل‌ها در چالوس

هتل آپارتمان کوشال چالوس: این هتل در نزدیکی ساحل فرج آباد قرار دارد و دارای امکانات تفریحی، ورزشی و فروشگاه میباشد.

هتل ملک چالوس: یکی دیگر از هتلهای قدیمی چالوس هتل ملک است که سال ساخت آن به سال ۱۳۴۵ باز می گردد. این هتل در منطقه ای بین چالوس و نوشهر قرار دارد.

هتل کوروش چالوس: یکی از قدیمی ترین و در عین حال بهترین هتلهای شهرستان چالوس بوده که دارای قدمتی طولانی می باشد. از جمله امکانات هتل وجود سالن بیلیارد، رستوران، کافی شاپ، سونا، جکوزی و... است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید