۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 55412434

سفر کردن به چالوس با شمار زیادی از جاذبه‌هایی که دارد نیازمند اقامت در فضایی مطلوب است، با ما همراه باشید و درباره بهترین هتل‌های چالوس بدانید.

بهترین هتل‌های چالوس

سلام نو _ سرویس گردشگری: شهرستان مد نظر ما در استان مازندران و در همسایگی نوشهر و عباس آباد قرار دارد. درست حدس زدهاید، شهرستان چالوس که به عنوان یکی از معروفترین شهرستانهای شمال انتخاب گردیده است در تمامی ایام سال میزبان گردشگرانی است که از هر نقطه این سرزمین برای چند روز گردش و تفریح چالوس را انتخاب کرده اند. خوشبختانه شهرستان چالوس علاوه بر نزدیکی به تهران، نزدیک به دریای خزر و همچنین به دلیل وجود جاده باصفای چالوس گزینه بسیار مناسبی برای مسافرت دوستانه و خانوادگی است.

هتل‌های جالب توجه در چالوس

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس در سال ۱۳۵۴ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل هایت یا هتل پارسیان امروزی جزئی از ۵ هتل برتر دنیا بود که در سال ۱۳۴۷ با سرمایه‌گذاری بانک عمرانی و توسط شرکت مرکوری و مهندسین آمریکایی تأسیس شد و در سال ۱۳۵۵ توسط محمدرضا شاه پهلوی و انور سادات افتتاح شد. پس از انقلاب اسلامی ایران، با عنوان هتل انقلاب خزر تحت پوشش بنیاد علوی قرار گرفت. سپس با واگذاری هتل پارسیان آزادی خزر چالوس به بنیاد مستضعفان تحت پوشش سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی و در مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای شرکت هتل‌های بین‌المللی پارسیان درآمد.

بهترین هتل‌های چالوس

هتل بین‌المللی پارسیان آزادی خزر چالوس با سابقه بیش از ۴۰ سال به عنوان بهترین هتل واقع در شمال کشور شناخته می‌شود. پیش از انقلاب اسلامی این هتل، هایت خزر نامیده می‌شد و پس از انقلاب به هتل انقلاب خزر تغییر نام داد و سپس نام آن به هتل پارسیان آزادی خزر تبدیل شد. این هتل ۵ ستاره بی‌نظیر در شهرستان چالوس، در استان سرسبز و زیبا مازندران واقع شده است.

آدرس هتل پارسیان آزادی خزر: چالوس، روبروی شهرک توریستی نمک آبرود.

هتل ونوس پلاس چالوس

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ۵ ستاره چالوس هتل ونوس پلاس چالوس می‌باشد که در شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده است. این هتل ۱۳ طبقه که ۱۰ طبقه آن به بهره برداری رسیده است، دارای ۱۵۰ واحد اقامتی لوکس و شیک می‌باشد و جزو محبوبترین هتل‌های چالوس نمک آبرود به شمار می‌رود. موقعیت مکانی هتل ونوس پلاس در نزدیکی تله‌کابین نمک آبرود با چشم‌انداز بی‌نظیر جنگلهای سرسبز شمال ایران و داشتن امکاناتی همچون لابی شیک و مجلل، سالن بازی، سالن ورزشی، مجموعه آبی و ماساژ، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و … موجب شده است به نسبت سایر هتل‌های چالوس و نمک آبرود متقاضیان بیشتری برای اقامت در فصل سفر داشته باشد.

بهترین هتل‌های چالوس

آدرس هتل ونوس پلاس: چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، رو به روی رستوران آبشار.

چالوس و اقامت در بهترین هتل‌های آن

هتل کوروش چالوس

یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره چالوس هتل کوروش می‌باشد که در سال ۱۳۴۷ ساخته شده و در جهت ارتقای کیفیت و خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کوروش چالوس دارای ۲ طبقه و ۹۰ واحد اقامتی مختلف شامل اتاق‌های دو تخته دبل قدیم و جدید، دو تخته توئین، سه تخته، چهار تخته و سوئیت دو خوابه پنج نفره می‌باشد. کیفیت خوب اتاق‌ها و امکانات و همچنین موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به جاهای دیدنی چالوس مانند مرداب هسل، تله‌کابین نمک آبرود، کاخ چای خوران و … باعث شده مسافران نظر مثبتی نسبت به اقامت در آن داشته باشند.

این هتل از امکاناتی همچون روم‌سرویس، خدمات بلیط، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، مینی‌بار با هزینه، کافی‌شاپ، پارک کودک، تلویزیون در اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، صبحانه، چای‌ساز، چایخانه سنتی، فضای سبز، سالن بیلیارد، خدمات باربری، استخر، خشکشویی برخوردار می‌باشد.

آدرس هتل کوروش: چالوس، کیلومتر ۲ جاده نوشهر.

بهترین هتل‌های چالوس

هتل آپارتمان سمنگان چالوس

یکی دیگر از بهترین هتل آپارتمان‌های چالوس سمنگان نام دارد که با ۶ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی یک خوابه دو نفره، دو خوابه چهار نفره و آپارتمان VIP از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل آپارتمان سمنگان چالوس فاصله نزدیکی با دریا دارد و دسترسی آن به مراکز توریستی و تفریحی از جمله شهرک توریستی نمک آبرود، پارک جنگلی فین، کاخ چای خوران، مرکز خرید ایران کتان آسان می‌باشد.

آدرس هتل آپارتمان سمنگان: چالوس، خیابان خط هشت(خیابان ساحل آرام)، انتهای خیابان خط هشت، کوی بهار(کوچه شالیزار).

هتل نارین

هتل نارین شامل ۲۰ باب اتاق می‌باشد که در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید. این هتل با دارا بودن ساحل اختصاصی و عمومی آماده پذیرایی از مهمانان می‌باشد. امکان دسترسی آسان به اماکن دیدنی و تفریحی نمک آبرود، سد زوات، کندلوس و جاده دیدنی عباس‌آباد وجود دارد. هتل ساحلی ۲ ستاره نارین با اتاق یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته که بعضی از آن‌ها مشرف به ساحل و دریای خزر می‌باشند، در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید.

بهترین هتل‌های چالوس

هتل نارین چالوس به دلیل فاصله مجاورت با دریا و داشتن امکانات خوب و همچنین قیمت مناسب یکی از محبوب‌ترین هتل‌های چالوس نزد مسافران شناخته می‌شود. موقعیت مکانی مناسب هتل ساحلی نارین باعث شده است علاوه بر دسترسی راحت به دریای خزر، دسترسی به جاهای دیدنی چالوس مانند شهرک توریستی نمک آبرود، کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین و سد زوات به آسانی صورت بگیرد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید