۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
کد خبر: 55412374

آب و هوای ماسال در تابستان نسبت به دیگر فصل ها مناسب تر می باشد، به همین دلیل بسیاری از افراد این فصل را برای سفر خود انتخاب می کنند.

آب و هوای ماسال در تابستان

سلام نو-سرویس گردشگری: به دلیل مناسب بودن آب و هوای ماسال در تابستان بسیاری از افراد این فصل را برای گردشگری انتخاب می کنند. البته باید بدانید که در تابستان درجه هوا تا حدودی بالاتر می رود و میزان رطوبت بیشتری در شهر وجود دارد. بنابراین باید بهترین ماه فصل تابستان را برای گردشگری در شهر ماسال انتخاب کنید. بسیاری از افرادی که نمی توانند در فصل پاییز و زمستان به مسافرت بروند، فصل تابستان برایشان انتخاب مناسبی می باشد. ماسال یی از شهرهای کوهپایه ای، کوهستانی استان گیلان می باشد که به نسبت دیگر شهرهای استان گیلان آب و هوای خنک تری دارد. ییلاقات این شهر در ارتفاعات قرار می گیرند و آب و هوای بی نظیری دارند.

بهترین ماه تابستان برای سفر به ماسال

اگر می خواهید بهترین زمان سفر به ماسال در تابستان را انتخاب کنید به شما ماه شهریور را پیشنهاد می دهیم. در این ماه می توانید زیبایی ها و جذابیت های بی نظیر این شهر را از نزدیک مشاهده کنید و از آب و هوای شهر لذت ببرید. در ماه تیر و مرداد رطوبت هوا به دلیل جنگل های فراوان بالا می رود. همچنین دما افزایش پیدا می کند و تا حدودی هوا گرم می شود. این مسئله شاید برای شما ناخوشایند باشد. با اینکه شهر ماسال فاصله زیادی با دریا ندارد، ولی در ماه تیر و مرداد، میزان رطوبت این شهر را به خوبی مشاهده خواهید کرد. در ماه شهریور می توانید به ییلاقات شهر ماسال بروید و از اقامت در این ییلاقات لذت ببرید. البته باید بدانید که در این ماه، مسافرین زیادی به ماسال می روند.

آب و هوای ماسال در تابستان و شرایط اقامت در این شهر

اگر می خواهید در شهر ماسال اقامت داشته باشید هتل های شهر ماسال انتخاب مناسبی هستند. ولی اگر می خواهید به ییلاقات ماسال بروید، می توانید در کلبه های چوبی اقامت بی نظیری داشته باشید. در صورتی که بهترین زمان سفر به ماسال در تابستان را انتخاب کنید می توانید در دل جنگل چادر بزنید. بسیاری از افرادی که با تورهای گردشگری به ماسال می روند، در دل جنگل چادر می زنند و با دوستان خود اوقات خوشی را می گذرانند. شرایط اسکان در شهر ماسال بسیار آسان می باشد و شما به راحتی می توانید بهترین مکان را برای اقامت تان انتخاب کنید.

آب و هوای ماسال در تابستان

دیدنی های ماسال در تابستان

سفر به ماسال در ماه تیر و مرداد

تابستان یکی از فصل های سرسبز کشور ایران به شمار می رود که بسیاری از افراد این فصل را برای مسافرت خود انتخاب می کنند. اگر شما می خواهید از آب و هوای ماسال در تابستان لذت ببرید، باید بدانید که ماه تیر و مرداد انتخاب چندان مناسبی نمی باشند. البته در ییلاقات ماسال، آب و هوا چندان گرم نیست که نتوانید تحمل کنید. ولی اگر به رطوبت هوا و گرما حساسیت دارید، بهتر است که ماه تیر و مرداد را برای سفر خود انتخاب نکنید. از اواسط خرداد تا اواسط مرداد آب و هوای شهر ماسال گرم تر از دیگر ماه ها می شود. در صورتی که شما می خواهید از آب و هوای خنک شهر و ییلاقات ماسال لذت ببرید، بهتر است که ماه شهریور را برای سفرتان در نظر بگیرید.

آب و هوای ماسال در تابستان و دیدنی های شهر ماسال

در فصل بهار و تابستان، سرسبزی ماسال را به خوبی مشاهده می کنید. آب و هوای ماسال در تابستان نسبت به فصل پاییز و زمستان بهتر می باشد. البته باید بدانید که آب و هوای شهر ماسال در اوایل مهر ماه بسیار عالی است. بنابراین اگر نمی توانید در فصل تابستان به ماسال بروید، بهتر است که اوایل ماه مهر را برای سفرتان انتخاب کنید. در اوایل ماه مهر، زیبایی های ماه شهریور هنوز در ماسال باقی مانده است و شما می توانید از سفر خود لذت ببرید. جاذبه های گردشگری زیادی در شهر ماسال وجود دارد. آبشارها و جنگل های بی نظیری را در این شهر و ییلاقات شهر مشاهده می کنید. ییلاقات ماسال به عنوان بهترین مقاصد گردشگری ماسال شناخته می شوند. شما می توانید با یک شب اقامت در ییلاقات این شهر، خاطره ای خوش برای خودتان رقم بزنید.

آب و هوای ماسال در تابستان

ماسال و تابستان این شهر

راهنمای سفر به ماسال در تابستان

شما برای رفتن به ماسال باید از طریق جاده فومن، سراوان وارد جاده ماسال شوید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آب و هوای ماسال در تابستان داشته باشید باید دمای هوا را در ماه های متنوع تابستان به خوبی بررسی کنید. هر یک از افرادی که می خواهند به مسافرت بروند، شرایط آب و هوایی شهر مورد نظر را بررسی می کنند تا بدانند که به چه وسیله هایی نیاز دارند. شما در صورتی که بخواهید در فصل تابستان به ماسال بروید، باید با خودتان وسیله های ضروری مانند کفش مناسب، لباس گرم، وسیله های ضروری و ... را ببرید.

در صورتی که بخواهید اقامتی لذت بخش در ییلاقات و ارتفاعات شهر ماسال داشته باشید شاید هوا سرد شود و به لباس گرم نیاز پیدا کنید. اگر در ارتفاعات شهر ماسال اقامت نمایید، صبح زود که از خواب بیدار می شوید خودتان را در اقیانوس مه پیدا می کنید. زیبایی شهر ماسال و ییلاقات این شهر به دلیل این ویژگی چندین برابر شده است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید