در این مطلب به بررسی سرقت های باورنکردنی و عجیب دنیا پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

سرقت‌های باورنکردنی و عجیب‌ در جهان؛ از سرقت اسپرم تا مغز انیشتن

به گزارش سلام نو؛ معمولاً نام سرقت اذهان را به سمت طلا، جواهر، تلفن همراه، کامپیوتر و مواردی از این دست می‌برد، اما برخی سرقت‌ها هم اتفاق می‌دهند که عجیب و در عین حال گران‌قیمت هستند و باور آنها سخت است.

وقتی صحبت از سرقت به میان می‌آید معمولاً ذهن مردم به سمت طلا، جواهر، تلفن همراه، کامپیوتر و مواردی از این دست معطوف می‌شود، اما برخی از سرقت‌ها عجیب و در عین حال گران‌قیمت هستند.

در ادامه به برخی از این سرقت‌های عجیب و باورنکردنی می‌پردازیم:

سرقت ساحل

سارقان ۵۰۰ کامیون از شن‌های ساحل «اسپرینگ بیچ» جامائیکا را در سال ۲۰۰۸ به سرقت بردند و آن را به شرکت‌های ساختمان‌سازی فروختند.

۵ تن شکلات مایع

یک گروه از سارقان در سال ۲۰۱۳ موفق شدند پنج تن شکلات مایع را در آلمان به سرقت ببرند.

اسپرم گاو

یک باند از تبهکاران مقادیر زیادی اسپرم گاو را که برای تلقیح هزار گاو کافی بود به سرقت بردند؛ به گفته صاحب مزرعه، گاوهایش از جمله نژادهای گران‌قیمت هستند و تا ۵۰ هزار دلار در بازار قیمت دارند.

مغز انیشتین

یک پزشک قانونی بعد از مرگ اینشتین و پیش از سوزانده شدن جسدش، مغز او را به سرقت برد. هدف از این کار که بدون اطلاع خانواده او انجام گرفت بررسی عملی دلیل هوش این دانشمند بود و به رغم آنکه در سال ۱۹۵۵ پسر اینشتین از این مساله مطلع شد و پزشک نیز به انجام این کار اعتراف کرد، اما به او اجازه داده شد مغز را همچنان در محفظه شیشه‌ای نگهداری کند.

سرقت افشانه ضد عرق

در سال ۲۰۱۵ یک سارق در ایالت نیوجرسی آمریکا ۶۶ افشانه ضد عرق را که ۲۸۹ دلار قیمت داشتند به سرقت برد، او بعد از مدتی به دست پلیس دستگیر شد.

دکمه لباس‌های گران‌قیمت

مدت کوتاهی بعد از دستگیری مانوئل نوریگا رهبر پاناما به اتهام تجارت مواد مخدر و پولشویی، همسرش «ویلسیدا نوریگا» هم به اتهام سرقت ۲۷ دکمه از لباس‌های فاخر فروشگاه بوردان دستگیر شد، این زن گرچه به زندان نرفت اما جریمه سنگینی پرداخت کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید