اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران با ۱۴ هزار فروشگاه و امکانات مالی و پیام‌رسانی‌ خود، بستری مناسب برای حمایت از کسب‌وکارهای خرد و گسترش تجارت اجتماعی است.

اپلیکیشن بله، بستری برای تجارت اجتماعی

 اپلیکیشن بله با چشم‌انداز تسهیل ارتباطات مالی و اجتماعی، بستری را برای کسب‌وکارهای خرد و فروشگاه‌ها فراهم آورده تا بتوانند با شرایط بهتری فعالیت کنند.

از آنجا که ایجاد کسب‌وکار جدید همواره با دشواری‌های فراوانی روبه‌رو بوده و هست، این کسب‌وکارها به بسترهایی مطمئن برای پرداخت و انجام کارهای مالی و محیطی تعاملی برای ارتباط با کاربر و عرضۀ محصولات خود نیاز دارند. از این رو، بله به ‌عنوان پلتفرمی مالی و اجتماعی با پشتوانۀ بانک ملّی ایران توانسته این بستر را برای کسب‌وکارهای خرد فراهم آورد.

کاظم کیال مدیرعامل اپلیکیشن «بله» درباره حمایت از کسب‌وکارهای خرد گفت: بله با توجه به ویژگی پیام‌رسانی‌ خود می‌تواند هم برای فروشگاه‌داران و هم برای خریداران فضای تعاملی و متفاوت ایجاد کند، به‌علاوه که با پشتوانه بانک ملی ایران و امکان‌های پرداختی موجود در آن، تمام فرآیند خرید به صورت یک ‌جا صورت می‌گیرد. همین‌ موضوع موجب آسان‌ و کوتاه‌شدن فرآیند خرید شده و در نهایت به ‌نفع هر دو طرف فروشگاه‌دار و خریدار است.

تاکنون ۱۴ هزار فروشگاه در بله فعال است که به تازگی در نسخه‌های جدید نیز با ظاهری متفاوت نمایش داده می‌شوند. برای استفاده از بخش فروشگاه کافی است به زبانۀ فروشگاه در پایین اپلیکیشن بله رفته و هر بار که به این قسمت وارد شوید، فروشگاه‌های تازه‌ای را مشاهده کنید. ضمنا برای هر فروشگاه نیز می‌توانید سه پست آخر آن را ببینید، بین فروشگاه‌ها بگردید و انتخاب کنید.

برای حمایت از کسب‌وکارهای خرد، طرح‌هایی همانند وام‌دهی، بسته‌های آموزشی و... در نظر گرفته شده و مد و لباس، مواد خوراکی، لوازم منزل، کتاب و فرهنگ و کودک و نوجوان از جمله زمینه های فعالیت کسب و کارهای اینترنتی بر بستر فروشگاه بله است.

از دیگر سو، برای خریداران نیز امکاناتی برای تجربه کاربری بهتر در انتخاب محصولات موردنظر، تعامل راحت‌تر با فروشنده و سهولت در خرید پیش‌بینی و اجرا شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید