معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم استفاده از دانش بومی و همراهی جامعه محلی را بهترین راهکار برای میزبانی شایسته‌تر از گردشگران نوروزی دانست.

نخستین جلسه اعضای شبکه همیاران ژئوپارک جهانی قشم برگزار شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم؛ حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی در نخستین جلسه اعضای شبکه همیاران ژئوپارک جهانی قشم ضمن تقدیر از فعالیت‌های این اعضا در معرفی هرچه بهتر ژئوسایت های جزیره، خواستار هم‌افزایی بیشتر و ارایه راهکارهایی برای استقبال از میهمانان نوروزی سال پیش رو شد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های شما که در بطن کار هستید، بهترین راه برای برطرف کردن نقصان‌ها و کمبودهای موجود است.

وی ادامه داد: گردشگری از جنس خدمت به مردم و نیازمند ارتقا همیشگی در کیفیت است و افرادی که در این صنعت فعالیت دارند، بهتر از هر مسوولی می‌توانند مشکلات را احصا کنند تا با کمک مسوولان، تهدیدها تبدیل به فرصتی برای ارایه خدمات استاندارد شود.

به گفته آخوندی، ایام نوروزی جزیره همواره با انبوه عظیمی از گردشگران همراه بوده که امسال با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و کمک جامعه محلی می‌توان ضمن میزبانی شایسته‌تر، از احتمال آسیب به سایت‌های گردشگری نیز پیشگیری کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برای واسپاری مسوولیت های مختلف در این حوزه به مردم اعلام آمادگی کرد و خاطرنشان ساخت: تشکیل حلقه‌های میانی به‌عنوان رابط بین جامعه محلی و مسوولان، لازمه آغاز این واسپاری‌ها است.

آخوندی در پایان خواستار ارایه برنامه‌های پیشنهادی و عملیاتی در حوزه‌های زیرساختی، هنری و فرهنگی از سوی اعضای شبکه همیاران ژئوپارک جهانی قشم برای هر ژئوسایت شد تا جزیره، عید ۱۴۰۲ را با رویکردی متفاوت به استقبال گردشگران نوروزی برود.

گفتنی است، در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، سجاد اشگرف، مدیر ژئوپارک جهانی قشم و اعضای شبکه همیاران ژئوپارک جهانی قشم، عصر یک‌شنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۱ در دفتر معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، اعضای شبکه به بیان نقطه نظرات، مشکلات و راهکارهایی برای بهینه شدن خدمات در ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم، پرداختند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید