جاده چالوس در تمام فصول خوردنی‌های فراوان دارد، از این رو با ما همراه باشید و درباره معروف‌ترین رستوران‌های جاده چالوس بیشتر بدانید.

معروف‌ترین رستوران‌های جاده چالوس

سلام نو _ سرویس گردشگری: جاده چالوس در کنار دیدنی های خارق العاده خود، برای رستوران های کوچک و بزرگ بین راهی، مغازه های کوچک کبابی و جگرکی، آشکده ها و ... معروف شده است. مکان هایی که خیلی ها برای استفاده از آنها راهی جاده چالوس می شوند و طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

تنوع در خوردنی‌های جاده چالوس

سفره خانه

جاده چالوس پر از رستوران ها و سفره خانه هایی به سبک سنتی است که سعی کرده اند با آلاچیق ها و تخت هایی به سبک و سیاق خانه های قدیمی، فضای دلچسب و خاطره انگیزی به وجود بیاورند. بسیاری از این رستوران ها و سفره خانه ها در کنار رود کرج برپا شده اند. صدا و خنکای این رود و سایه سار درختان سر به فلک کشیده، لذت حضور در این غذاخوری ها را چند برابر کرده است.

رستوران

در کنار غذاخوری هایی به سبک سنتی، در سال های گذشته تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ مدرن نیز در جای جای مسیر به وجود آمده اند که می توانند سلیقه برخی از گردشگران را پوشش دهند.

معروف‌ترین رستوران‌های جاده چالوس

غذاخوری

از گذشته در کنار جاده های بین راهی برای رفاه مسافران رستوران های کوچک و بزرگی ایجاد شده است که هر کدام امکانات مختلفی مانند سرویس بهداشتی، نمازخانه، سالن های غذاخوری بزرگ، دکه های فروش تنقلات و ... را در خود جای داده اند. اینجا می توانید هم غذایی ایرانی و سنتی میل کنید (که شامل هر سه وعده غذایی می شود)، هم با صرف چای یا نوشیدنی دیگر و استراحتی کوتاه، خستگی راه را از تن به در کنید. البته برای انتخاب این رستوران ها حتما مجوزهای بهداشت آنها را چک کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

جگرکی و کبابی

در طول مسیر نیز به جگرکی ها و کبابی های کوچک و بزرگی برخورد می کنید که می توانند گزینه ای خوب برای یک غذای سبک و در عین حال مقوی باشند. در مورد انتخاب این غذاخوری ها نیز به تازگی گوشتی که از آن استفاده می کنند، بهداشت محیط و مجوزهای بهداشتی مغازه توجه زیادی داشته باشید.

آشکده

معروف ترین خوراکی جاده چالوس آش رشته و آش دوغ هایی است که خوشمزه ترین و بهترین آنها در نزدیکی تونل کندوان سرو می شود.

معروف‌ترین رستوران‌های جاده چالوس

آشکده هایی که امکان ندارد از مقابل آنها عبور کنید و نخواهید در هوای سرد جاده، مزه آش داغ شان را بچشید. البته در سال های گذشته غذاها و خوراکی های دیگری به منوی این آشکده ها اضافه شده است. مقابل این آشکده ها فضای کافی برای پارک وجود دارد.

چند رستوران معروف جاده چالوس

رستوران حاج عظیم چالوس

رستوران حاج عظیم چالوس در خیابان ۱۷ شهریور و طبقه آخر پاساژ قائم قرار دارد و این رستوران جزء رستوران های گرانقیمت شهر به شمار می رود چراکه تمامی غذاهای سرو شده در این رستوران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین از مواد اولیه بسیار باکیفیت هم تهیه می شوند. ترسوران دارای چشم انداز زیبای از شهر بوده و همچنین برای اینکه گردشگران خاطره خوشی را از مراجعه به رستوران حاج عظیم چالوس برای خود رقم بزنند، موسیقی زنده هم در رستوران ارائه می شود. در نظر داشته باشید جدا از محیط دوست داشتنی و موسیقی زنده، اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های چالوس برای غذاهای ایرانی و دریایی هستید، بی شک رستوران حاج عظیم انتخاب جذابی خواهد بود.

معروف‌ترین رستوران‌های جاده چالوس

رستوران آبادگران چالوس

اگر به دنبال رستورانی گران قیمت هستید تا انواع غذاهای باکیفیت ایرانی، محلی و دریایی را میل کنید، رستوران آبادگران چالوس می تواند انتخاب مناسبی باشد. رستوران آبادگران چالوس در جاده چالوس به نمک آبرود قرار دارد و از جمله رستوران های برتر ساحلی شهر به شمار می رود لذا گردشگرانی به این رستوران مراجعه می کنند می توانند بین دو محیط سرپوشیده و فضای باز، انتخاب داشته باشند. در رستوران آبادگران محیطی نه چندان لوکس مشاهده میشود اما در عین حال شیک می باشد و پیشنهاد می کنیم در صورتیکه قصد مراجعه به رستوران را دارید، نگاهی هم به فروشگاه لایکو که در مجاورت مرکز خرید قرار دارد هم بیاندازید.

باغ رستوران چوبی ژیویر

در چند سال اخیر، باغ رستوران چوبی ژیویر در میان بهترین رستوران های چالوس قرار گرفته و به دلیل محیط بسیار زیبا و دوست داشتنی درکنار سرو انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت به همراه منویی جذاب، از معدود رستوران هایی است که هر گردشگری در سفر به چالوس میخواهد وارد آن شود لذا همیشه و بخصوص در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، شلوغی کم نظیری را در این رستوران مشاهده میکنیم.

معروف‌ترین رستوران‌های جاده چالوس

باغ رستوران چوبی ژیویر در محیطی سرسبز به همراه صدای دلنشین جریان آب، انواع غذاهای ایرانی، محلی، گیلانی، دریایی، انواع کباب ها و همچنین غذاهای بین المللی که همگی از بهترین مواد اولیه تهیه شده و توسط سرآشپزان مجرب هم سرو می شود را برای مشتریانش ارائه می دهد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید