رئیس کل دادگستری کردستان گفت: پرونده پوریا جواهری هنوز به دادگاه ارسال نشده است که حکمی صادر شود.

تکذیب صدور حکم اعدام برای پوریا جواهری

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، در روزهای اخیر رسانه‌های معاند ادعا کردند فردی به نام پوریا جواهری اهل کامیاران به اتهام قتل یکی از نیروهای سپاه پاسداران به اعدام محکوم شده ‌و در آستانه اجرای حکم قرار دارد این درحالیست که پرونده هنوز به دادگاه ارسال نشده است که حکمی صادر شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در خصوص مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص «پوریا جواهری» اظهار کرد: این شخص در جریان اغتشاشات مورخ ۲۴ آبان ماه سال جاری در شهرستان کامیاران با اسلحه ساچمه‌ای به سمت مامورین انتظامی، شلیک کرده است.

وی افزود: پس از تحقیقات صورت گرفته توسط مراجع اطلاعاتی شهرستان کامیاران و با دستور قضایی، این شخص در مورخ ۸ آذرماه بازداشت شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.

حسینی کرد: برای «پوریا جواهری» قرار بازداشت به اتهام محاربه صادر شده و پرونده این شخص در دادگستری شهرستان کامیاران در حال رسیدگی است و هنوز پرونده به دادگاه ارسال نشده است.

شایان ذکر است که در جریان اغتشاشات مورخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ شهرستان کامیاران، یک نفر از مامورین به شهادت رسیده و تعداد ۳۰ نفر از مامورین نظامی و انتظامی مجروح شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید