ویتامین سی برای بدن بسیار ضروری است و نقش مهمی در کلاژن سازی که یک پروتئین مهم در بدن انسان است دارد. امروزه با بالا رفتن مصرف سیگار، افراد بسیاری به کمبود ویتامین سی دچار شده اند. در این مطلب به بررسی خواص و ویژگی های ویتامین سی فوراور پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

سیگاری ها بخوانند + مزایای ویتامین سی فوراور

به گزارش سلام نو، ویتامین C نوعی آنتی اکسیدان میباشد به معنای اینکه از تخریب سلول ها برابر رادیکال های آزاد محافظت میکند. این ویتامین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و مقاومت پوست در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید را بالا میبرد. موارد زیادی در دنیای امروزی باعث از بین رفتن این ویتامین ارزشمند در بدن میشود از جمله استرس، استعمال دخانیات و مصرف دارو های شیمیایی. کمبود این ویتامین در بدن، میتواند باعث پارگی مویرگ ها و خون ریزی لثه ها شود.

چرا مصرف ویتامین C مهم است؟

ویتامین C یا اسید آسکوربیک یکی از ویتامین‌های محلول در آب و حیاتی برای حفظ عملکرد و سلامتی بدن است. از آن‌جا که اسکوربیک اسید قابل ذخیره در بدن نیست و همچنین بدن نیز قادر به ساخت آن نیست، برای حفظ سطح نرمال ویتامین C، باید روزانه به مقدار کافی (تقریبا ۹۰mg) از طریق رژیم غذایی مصرف شود. ویتامین C در برخی غذاها مخصوصا میوه‌ها و سبزیجات وجود دارد، همچنین می‌توان از مکمل‌ها نیز برای دریافت آن استفاده کرد.

فواید ویتامین C در بدن چیست؟

ویتامین ث از جمله ویتامین‌های حیاتی است که در روند رشد طبیعی بدن نقش دارد. اهمیت مصرف این ویتامین را زمانی بهتر می‌دانیم که با عملکرد و نقش آن در بدن آشنا شویم:

  • موثر در رشد طبیعی بدن مثل ساخت استخوان‌ها
  •  ساخت کلاژن: کلاژن از اجزای اصلی تشکیل دهنده‌ی بافت‌های مختلفی مثل: بافت‌ تاندون‎‌ها، رباط‌ها،پوست، قرنیه، غضروف، استخوان‌ها، روده و رگ‌های خونی است.
  •  ساخت ال-کارنیتین
  •  ساخت برخی نوروترانسمیترها
  • موثر در متابولیسم پروتئین
  • فعالیت آنتی اکسیدانی ویتامین C، ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.
  • درترمیم بافت‌ها و بهبود زخم موثر است.
  • جذب بیشتر آهن.

سیگاری ها بخوانند + مزایای ویتامین سی فوراور

چه افرادی با کمبود ویتامین C مواجه هستند؟

  • افراد سیگاری و اطرافیان‌شان
  • افرادی که رژیم‌های خاص و محدود غذایی دارند.
  • نوزادانی که شیرجوشیده می‌خورند.
  • افرادی که بیماری‌های اختلال سوء‌جذب وهمچنین بیماری‌های مزمن دارند.

این افراد مخصوصا سیگاری‌ها نیازمند مصرف بیشتر ویتامین سی هستند.

عوارض مصرف ویتامین سی

مصرف زیاد ویتامین C به نظر نمی‌آید که مشکل خاصی ایجاد کند. با این وجود اگر بیش از ۱۰۰۰ mg از آن به طور روزانه مصرف شود، ممکن است مشکلات گوارشی نظیر اسهال ایجاد شود. همچنین مصرف زیاد مکمل‌های این ویتامین ممکن است منجر به سنگ کلیه شود. 

ویتامین سی فوراور ( ویتامین ث با سبوس جو دوسر)


فوراوِر ابزوربنت- ث ( Forever Absorbent-C) نیاز روزانه بدن شما برای جذب ویتامین ث را کاملا تامین میکند. این محصول حاوی سبوس جو دوسر میباشد که به جذب ویتامین سی در بدن کمک شایانی میکند. این محصول یک مکمل غذایی بسیار عالی به شمار می رود و دو ماده غذایی حیاتی را در هم آمیخته است. نکته منحصر به فرد درباره Absorbent C این است که هر قرصِ این محصول، ۵۰۰ میلی گرم سبوس جو و ۶۰ میلی گرم ویتامین ث را به بدن برساند. ویتامین C حلال در آب است و از بدن دفع می شود، از طرفی مصرف سیگار، استرس، داروها، خونریزی های لثه و عوامل محیطی مقدار زیادی از ویتامین C بدن را از بین می برند. لذا باید آن را از طریق مکمل های غذایی تأمین کرد.

سیگاری ها بخوانند + مزایای ویتامین سی فوراور

ویژگی های ویتامین Absorbent C فوراور

  • کمک فوق العاده به بدن به سبب ویژگی آنتی اکسیدانی قوی در برابر رادیکالهای آزاد
  • تقویت و جوانسازی فوق العاده پوست و مو به سبب کمک به کلاژن سازی
  • کمک به همبند سازی سلول های لثه
  • تضمین رساندن حداقل شصت میلی گرم ویتامین ث در هر قرص
  • قابلیت جذب بالا به سبب ترکیب ویتامین ث و سبوس جو دوسر
  • موثر در تنظیم کلسترول خون
  • موثر ترین راه برای جلوگیری از سرما خوردگی و آنفولانزا

نقش اصلی گلبول های سفید دفاع از بدن در برابر تمام مهاجمین از جمله باکتری ها است. این گلبول ها برای عملکردشان نیاز به ویتامین سی دارند، پس برای همین است که استرس، الودگی ، مصرف دارو و دخانیات باعث از بین رفتن ویتامین سی و گلبول های سفید می شود در نتیجه سیستم ایمنی بدن دچار مشکل می شود و شخص در معرض بیماری ها و ناراحتی های مختلف از جمله سرطان قرار می گیرد. به طوریکه هر نخ سیگار ۲۵ میلی گرم از ویتامین سی بدن را از بین می برد و علاوه بر این ویتامین سی  حلال در اب است و از بدن دفع می شود و بدن قادر به ساختن یا ذخیره کردن ان نیست.

-پس مجبوریم علاوه بر خوردن میوه ها از ویتامین سی فوراور  استفاده کنیم چون مخلوط با سبوس جو دو سر است و تمام ۶۰ میلی گرم ویتامین سی موجود در هر قرص جذب بدن می شود و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و مقابله با رادیکال های ازاد می شود و به دلیل داشتن جو دوسر ( ۵۰۰ میلی گرم در هر قرص ) نقش مهمی در رقیق کردن خون و پایین اوردن کلسترول دارد.

سیگاری ها بخوانند + مزایای ویتامین سی فوراور

مکمل غذایی ویتامین سی فوراور ابزوربنت سی

مکمل غذایی ویتامین سی فوراور  ابزوربنت  یک آنتی اکسیدان قوی و بسیار مؤثر برای ساختن بخشی از سیستم ایمنی بدن در برابر اثرات مضر رادیکالهای آزاد، عامل مهم ر بازسازی کلاژن در پوست، استخوان، عضلات و دندانها، کمک به بدن در جذب آهن ویتامین C حلال در آب است و از بدن دفع می شود، از طرفی مصرف سیگار، استرس، داروها، خونریزی های لثه و عوامل محیطی مقدار زیادی از ویتامین C بدن را از بین می برند. لذا باید آنرا از طریق غذا، نوشیدنی ها یا مکمل های غذایی تأمین کرد.

یک مکمل غذایی مهم، با کیفیت و توان بالا حاوی ۶۰ میلی گرم ویتامین C و ۵۰۰ میلی گرم سبوس جو دو سر (مؤثر در تنظیم کلسترول خون) در هر قرص. قابلیت نفوذپذیری و جذب بالا (تضمین جذب کل ۶۰ میلی گرم ویتامین C از هر قرص) ویتامین سی به دلیل افزایش کلاژن درون سلولی تاثیرات بی نظیری بر روی پوست می گذارد. دلیل پیری پوست کم شدن تولید کلاژن است.

روش مصرف ویتامین سی فوراور 

محتوی: ۱۰۰عدد قرص – روزانه ۳ وعده، هر بار ۱ عدد جویده و با آب میل شود.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید