فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان موادمخدر در شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و زابل" خبر داد.

درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان موادمخدر در سراوان

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا؛ سردار محمد قنبری روز سه‌شنبه اظهارداشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان سرنخ‌هایی از فعالیت عناصر یک باند مسلح و سازمان یافته در مناطقی ازشمال و جنوب استان که قصد انتقال محموله های سنگین مواد مخدر به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و زابل شناسایی و طی ۷۲ ساعت گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های مذکور به صورت هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم عملیاتی، مناطق مورد نظر را در تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح که با ۲ دستگاه وانت تویوتا و هشت دستگاه خودرو پژو و سه دستگاه موتور سیکلت در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی، مقابله به مثل کردند.

وی اظهارداشت: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رها کردن خودروهای حامل مواد به ارتفاعات مناطق اطراف متواری که در نهایت چهار سوداگر مرگ شدند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در این عملیات مسلحانه از خودروی آنها ۲ تن و ۸۶ کیلوگرم تریاک به همراه چهار قبضه سلاح کلت کمری و مقادیری مهمات کشف شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید