وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، در واکنش به اعمال محدودیت‌های کرونایی گفت: برنامه ای برای تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و ادرات نداریم.

اجرای محدودیت‌های کرونایی در کشور صحت دارد؟

به گزارش سلام نو، صدا و سیما نوشت: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به شایعات فضای مجازی در خصوص محدودیت‌های کرونایی واکنش نشان داد.

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در واکنش به برخی شایعات در فضای مجازی اعلام کرد: این وزارتخانه هیچ گونه تصمیمی مبنی بر پیگیری اعمال محدودیت‌ها یا تعطیلی مدارس و ادارات در مقابله با کرونا اتخاذ نکرده است و تنها نسبت به ماسک زدن در فضاهای بسته و سرپوشیده و تکمیل چرخه واکسیناسیون و تزریق نوبت یاد آور توصیه می‌کند.

وزارت بهداشت تاکید کرد؛ شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درخواست تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها به منظور پیشگیری از اوج گیری کرونا در کشور صحت ندارد.

ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت هیچ گونه تصمیمی مبنی بر اعمال محدودیت‌ها یا تعطیلی مدارس و ادارات اتخاذ نکرده و فقط نسبت به ماسک زدن در فضاهای بسته و سرپوشیده و تکمیل چرخه واکسیناسیون و تزریق نوبت یاد آور توصیه می‌کنند.

توصیه وزارت بهداشت ناظر بر ارتقای سطح ایمنی مردم به واسطه تزریق نوبت یاد آور واکسن کروناست و تدابیر محدودکننده در دستور کار قرار ندارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید