۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 55411880

سفر به یزد در هر زمانی هیجان انگیز است و اقامت در این دیار در کیفیت سفر اثرگذار، از این رو با ما همراه باشید و درباره بهترین هتل‌های یزد بیشتر بدانید.

بهترین هتل‌های یزد

سلام نو _ سرویس گردشگری: لذت سفر به عروس کویر با اقامت در هتل‌های جذاب آن دو چندان می‌شود. اقامت در هتل‌هایی سنتی که در گذشته خانه اشراف بوده‌اند، در هیچ کجای ایران جز یزد امکان‌پذیر نیست. این هتل‌ها خود قسمتی از جاذبه‌های گردشگری شهر هستند و معماری فوق‌العاده آن‌ها هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. با ورود به این هتل‌ها شما پا به روزگاران قدیم و حال و هوای تاریخی یزد می‌گذارید. خوابیدن زیر طاق اتاق‌های تاریخی این هتل‌ها در حالی که مشام‌تان پر از بوی خشت و سفال شده است، حس متفاوتی دارد. نوشیدن چای در مهتابی اعیانی این هتل‌ها و تماشای محوطه قدیمی و حوضچه وسط حیاط لذت خاصی دارد. اگر تمایل ندارید در هتل‌های سنتی اقامت کنید، می‌توانید هتل‌های مدرن و لوکس را انتخاب کنید.

هتل جالب توجه ۴ و ۵ ستاره یزد

هتل صفائیه یزد

هتل صفائیه یزد دارای سه بخش و ساختمان مجزا از هم می باشد. قدیمی ترین بخش، هتل قدیم نام دارد که به دلیل قرار گیری در باغی بزرگ، به آن هتل باغ می گویند. هتل باغ در سال ۱۳۳۵ ساخته شد و آخرین بازسازی آن در فروردین ماه سال ۱۳۹۲ بوده است. این بخش دارای ۴۶ ویلا با پارکینگ اختصاصی می باشد. در سال ۱۳۷۸ ، ساختمان دیگر هتل صفاییه با نام هتل فاز ساخته شد که با فاصله از هتل باغ قرار دارد و متشکل از دو ساختمان فاز ۱ و فاز ۲ می باشد. هر فاز دارای ۲ طبقه و ۲۲ واحد اقامتی می باشد.

بهترین هتل‌های یزد

این مجموعه حیاطی دایره ای شکل دارد که اتاق ها این حیاط را احاطه کرده اند. جدیدترین بخش، هتل جدید نام دارد که در قسمت ورودی ساختمان، در سال ۱۳۸۶ بنا شده است. هتل جدید دارای ۳ طبقه و مجموعا ۱۰۵ باب اتاق و سوئیت است. پذیرش و قسمت های اداری در هتل جدید قرار دارند. هتل فاز بین ساختمان های هتل جدید و هتل باغ و با فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند. هتل پنج ستاره صفائیه یزد تلفیقی از معماری سنتی و مدرن می باشد و با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت خاطر مهمانان گرامی را به همراه داشته است. هتل صفائیه جزء گروه هتل های پارسیان می باشد و با نام هتل پارسیان صفائیه یزد نیز شناخته شده است.

هتل داد یزد

هتل چهار ستاره داد در بافت قدیمی و قلب شهر یزد با قدمتی نزدیک به یک قرن با حفظ اصالت تاریخی و معماری سنتی خود با امکاناتی مدرن و به روز جا خوش کرده است. در روزگاران قدیم در سال ۱۳۰۷، این هتل با کاربری مهمانپذیر و گاراژ تخلیه بار توسط «حاج عبدالخالق داد» ساخته شد و بعدها در سال ۱۳۸۰ به‌دلیل معماری منحصربه‌فرد و محیط زیبا توسط «محمد حسن داد» یکی از نوادگان موسس بنا مرمت و بازسازی و در سال ۱۳۸۶ تحت عنوان هتل ۴ ستاره داد یزد، تبدیل به هتلی لوکس شد.

بهترین هتل‌های یزد

در ساخت این بنا از قدیمی‌ترین مصالح مورد استفاده کویرنشینان یعنی کاهگل و آجر استفاده است. هتل دارای دو طبقه مثبت و یک طبقه منفی با ۸۸ باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی مدرن است. از امتیازات هتل می‌توان به مجاورت با جاذبه‌های دیدنی شناخته شده چون آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیرچخماق اشاره کرد. رستوران سنتی با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی در محیطی دلنشین و آرام، کافی‌شاپ در فضای باز در پشت بام هتل با چشم‌اندازی از شهر خشتی یزد، مجموعه ورزشی مجهز از امتیازات این هتل هستند. همچنین استفاده از خدمات سونا، استخر و جکوزی در این هتل رایگان است.

امکانات هتل: سالن بدن‌سازی، سالن ماساژ، کافی‌شاپ، کافی‌نت، سالن همایش، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، مرکز خرید، فضای سبز، خشکشویی، تاکسی‌ سرویس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، آرایشگاه، خدمات پزشکی، فست‌فود، خودپرداز

آدرس: یزد، میدان شهیدبهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۱۱۴

هتل‌های خوب سه ستاره یزد

هتل سنتی رز

هتل سنتی رز یکی از هتل های ۳ ستاره و تاریخی شهر خشتی یزد است. این هتل در واقع خانه‌ای قدیمی است که حدود ۲۵۰ سال پیش در دوران قاجار توسط آقایی به نام «شیخ مهدی عرب» بنا شده است. از آنجایی که خانواده این آقا با لقب «تهرانی‌ها» شناخته می‌شدند، این خانه نیز به نام «خانه تهرانی‌ها» معروف شد. مانند دیگر خانه‌های تاریخی یزد در ساخت این بنا از خشت و گل استفاده شده است.

بهترین هتل‌های یزد

هتل دارای ۱۱ باب فضای اقامتی با گنجایش ۳۵ تخت است. با ورود به این بنا، حس می‌کنید که وارد خانه‌ای قدیمی و دنج شده‌اید. حیاط سرسبز و باصفا با حوض بزرگ در وسط آن و تخت‌هایی که در حیاط چیده شده‌اند، فضایی صمیمی ایجاد کرده و شما را یاد خانه‌های فیلم‌های قدیمی می‌اندازد. رستوران در فضای باز هتل که انواع غذاهای سنتی و ایرانی خوش‌طعم را سرو می‌کند، از دیگر جذابیت‌های این هتل به شمار می‌رود. این هتل در جایی از شهر واقع شده که دسترسی شما را به بافت سنتی و تاریخی شهر و اماکن دیدنی و تفریحی آن آسان‌تر می‌کند. هتل سنتی رز همچنین فاصله اندکی با فرودگاه شهید صدوقی و ایستگاه راه‌آهن یزد دارد و همینطور در چند قدمی مسجد جامع کبیر یزد قرار گرفته است.

هتل سنتی مهر

هتل سنتی مهر هتلی سه ستاره با معماری سنتی ولی امکانات مدرن و تجهیزات پیشرفته در بافت تاریخی شهر یزد قرار گرفته است. این هتل حدود ۲۰۰ سال پیش در دوران قاجار در اختیار خانواده تاجری به نام «زرگر یزدی» بوده و با همین عنوان معروف بوده است. هتل سنتی مهر دارای ۲۳ باب فضای اقامتی با امکانات مطلوب و مناسب است.

بهترین هتل‌های یزد

به محض ورود به این هتل و دیدن حوض زیبا در وسط حیاط، شیشه‌های رنگین، بادگیرهای بلند،‌درب‌های چوبی، اتاق سه دری و پنج دری،‌ هشتی تالار بزرگ و نارنجستان احساس می‌کنید در زمان سفر کرده‌اید. رستوران و کافی‌شاپ هتل در پشت‌بام دیدنی هتل که مشرف به بافت تاریخی یزد است و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوش‌طعم را سرو می‌کند، اوقات فراموش‌نشدنی را برای میهمانان این هتل می‌سازد. همچنین بنای این هتل در لیست میراث فرهنگی ایران به ثبت رسیده است. از امتیازات دیگر این هتل می‌توان به نزدیکی به میدان تاریخی امیرچخماق، موزه آب، زندان اسکندر، خیابان قیام و مراکز بزرگ خرید نظیر زرگرها، بازراخان،‌ بازار پنجعلی و بازار شاهزاده افضل اشاره کرد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید