روش ها و چارچوب های بیمه ای راهپیمایی بزرگ اربعین و راهکارهای پوشش بیمه ای قابل قبول برای زائران اربعین حسینی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و نهادهای مرتبط بیمه ای بررسی شد.

راهبردهای مشارکت بیمه در اربعین سال آینده تبیین شد

به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی؛ مهندس مجید بهزادپور در این نشست با قدردانی از تمامی دست اندرکاران و خادمان بیمه ای زائران عتبات عالیات، اظهار داشت:برقراری پوشش بیمه ای متناسب ونظارت با شان و کرامت زائران اربعین حسینی از تکالیف قانونی و مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه به شمار می رود.

رئیس کل بیمه مرکزی، راهپیمایی اربعین را بزرگترین همایش مردمی جهان اسلام نامید و تصریح کرد: تسهیل عملیات بیمه گری در رشته های گوناگون بیمه با در نظر گرفتن ابعاد وسیع بزرگترین رویداد جهان اسلام یک خدمت ویژه در جهت حفظ امنیت خاطر و آرامش زائران به حساب می آید.

وی در همین راستا افزود: مشارکت و همدلی تمامی ارکان صنعت بیمه در ابعاد مختلف راهپیمایی شکوهمند اربعین از جمله آزمون های دشواری بود که با سربلندی اهالی صنعت بیمه به انجام رسید.

رئیس شورای عالی بیمه از ضرورت ساختارسازی و ایجاد قرارگاه اربعین در صنعت بیمه برای حضور هم افزا و موثر آرمان صنعت در این همایش عظیم مردمی سخن گفت و خاطرنشان کرد: صنعت بیمه بلافاصله پس از برپایی مراسم اربعین، برنامه ریزی خود را برای اربعین آتی در دستور کار قرار داده و راهکارهای توسعه خدمات بیمه ای در تعامل با نهادهای دست اندرکار احصا شده است.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان با ابراز خرسندی از رضایت مسئولان کشور، تقدیر از خادمان بیمه ای اربعین را از برنامه های آینده نهاد ناظر صنعت بیمه عنوان کرد و گفت: انتشار گزارش شفاف، صریح و سریع فعالیت های صنعت بیمه در خصوص مباحث بیمه ای راهپیمایی اربعین می توان ضریب امنیت، اعتماد و اطمینان مردم و مسئولان را افزایش دهد.

شایان ذکر است اعضای ستاد بیمه صنعت بیمه در این نشست، راهکارها و دیدگاه های خود را برای تسهیل گری عملیات بیمه گری، ارائه نرخ فنی بیمه نامه و کاهش زمان فرایند پرداخت خسارت به زیاندیدگان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید