مدیرعامل باشگاه استقلال شایعات مربوط به برکناری ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد و گفت که قصدی برای مذاکره با فرهاد مجیدی ندارد.

 فتح‌الله‌زاده: قصد مذاکره با مجیدی را ندارم
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مدیرعامل باشگاه استقلال شایعات مربوط به برکناری ریکاردو ساپینتو را تکذیب کرد و گفت که قصدی برای مذاکره با فرهاد مجیدی ندارد.

علی فتح‌الله‌زاده پس از پایان جلسه امروز (یکشنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: دوستان صحبت‌ها را کردند و چیزی نمانده است که من بگویم. این جلسه از قبل هماهنگ شده و یک جلسه معمولی بود. چند مصوبه داشتیم که کار را انجام بدهیم. الان هم همه با هم متحد هستیم که برای بازی روز پنجشنبه با تراکتور که بازی مهمی است، نتیجه خوبی بگیریم. بچه‌ها قول دادند که جبران کنند.

وی در مورد ادامه حضور ساپینتو در استقلال هم گفت: همه داریم حمایت می‌کنیم و یک بازی ملاک نیست. ان‌شاءالله بچه‌ها بازی‌های بهتری ارائه کنند و حتماً جبران می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه درباره سفرش به دبی خاطر نشان کرد: برای موضوع گابریل پین (پرداخت بدهی معوق مربی ایتالیایی پیشین استقلال) به آنجا می‌روم. همچنین با باشگاه الاهلی درباره مهدی قایدی یک مشکلی داریم که باید آن را نیز حل کنیم. باید از بازیکنان و کادر فنی حمایت کنیم تا در بازی روز پنجشنبه جبران کنند. ان‌شاءالله که آنها هواداران را خوشحال خواهند کرد.

فتح‌الله‌زاده همچنین راجع به مشکلات مالی باشگاه استقلال که از قبل از حضورش وجود داشت، همچنین طلب‌های خارجی، موضوع مربوط به محمد محبی و استراماچونی تصریح کرد: محبی که باید از قبل از حضور من کارهایش انجام می‌شد، ولی از روزی که من آمدم، دوباره پول را فرستادم که 90 تای آن واریز شد و بقیه‌اش برگشت خورد. فعلاً در حال پیگیری هستیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود با ساپینتو مشکل دارد، تأکید کرد: اتفاقی نیفتاده است که مشکل داشته باشیم. اختلافات ما در مورد کارهای زیرساختی است. کمپ را می‌بینید که چقدر پیشرفت کرده است؟! اینقدر خوب شده است که اینجا را رها نمی‌کنند و می‌گویند که تمرین در همین جا باشد، ولی باز هم مشکلاتی داریم که باید حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد حاشیه‌های مربوط به اتاق ساپینتو گفت: اتاق ساپینتو هیچ حاشیه‌ای نداشت. آنهایی که اتاق ندارند، حاشیه درست می‌کردند! هم مدیر فنی و هم ساپینتو اتاق دارند. اتاق مهم است یا زمین فوتبال یا امکانات دیگر و پول مربی؟

فتح‌الله‌زاده همچنین یادآور شد: خود ساپینتو هم از بازی راضی نبود، ولی این بدان معنی نیست که با یک بازی تصمیم بگیریم یا فشاری به مربی بیاوریم. برعکس، ما امروز هم متحد شدیم که از کادر فنی و بازیکنان حمایت کنیم تا ان‌شاءالله روز پنجشنبه جبران کنند.

خبرنگاران در ادامه بازهم از مدیرعامل باشگاه استقلال راجع به سفرهایش به دبی و ترکیه پرسیدند که وی در پاسخ اظهار داشت: در مورد سفر به دبی که باید بگویم می‌بایست پول را یک روزه می‌رساندیم. در واقع اگر یک روز دیر می‌شد، با توجه به اینکه بازیکن خارجی‌مان اخطار داده بود، من سریعاً و یک روزه پول را از آنجا به اینجا برگرداندم. می‌خواستم برای موضوع قایدی بروم که نشد و ان‌شاءالله هفته آینده انجام می‌شود.

وی درباره گفت‌وگویش با ریکاردو ساپینتو گفت: بله، ما امروز یک ربع صحبت کردیم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه گفته می‌شود شاید او در سفر به امارات بخواهد با فرهاد مجیدی مذاکره کند، گفت: نه، اصلاً چنین قصدی ندارم. مجیدی در حال کار کردن در لیگ امارات و باید کمک کنیم که او در آنجا هم موفق باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید