رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید روسیه در تهران بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های راهبردی اقتصادی ایران و روسیه تأکید کرد.

رییسی: ایران و روسیه زمینه‌های خوبی برای همکاری دارند
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در مراسم دریافت استوارنامه سفیر جدید روسیه در تهران با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک تهران و مسکو، بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های راهبردی اقتصادی ایران و روسیه تأکید کرد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین دریافت استوارنامه «آلکسی ددوف» سفیر جدید فدراسیون روسیه روابط تهران - مسکو را راهبردی توصیف و تاکید کرد: ایران و روسیه زمینه‌های خوبی برای همکاری در عرصه دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دارند.

رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به افزایش تعاملات دیپلماتیک دو کشور، بر ضرورت شکل‌گیری و تقویت همکاری‌های راهبردی اقتصادی ایران و روسیه نیز تاکید کرد.

«آلکسی ددوف» سفیر جدید فدراسیون روسیه نیز در این مراسم افزایش مستمر همکاری‌های همه‌جانبه اقتصادی را از اولویت‌های برنامه کاری خود بیان کرد و افزود: همکاری‌های راهبردی اقتصادی بین ایران و روسیه موجب ناامیدی کشورهای غربی از سیاست تحریم شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید