۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷
کد خبر: 55411191

سفر به شیراز لذت‌بخش و مهیج است و ماندن در آن بسیار اهمیت دارد از این رو با ما همراه باشید تا بدانیم در شیراز کجا اقامت کنیم.

شیراز کجا اقامت کنیم؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: شیراز است و جاذبه‌های تاریخی ارزشمندش که بارها اگر به دیدنشان برویم، باز هم کم است. این شهر زیبا، به واسطه‌ی پذیرایی از گردشگران و میهمانان در فصول مختلف سال، هتل‌های مجلل و جذاب زیادی دارد که هر کدام با داشتن فضایی متفاوت از دیگری، اقامتی پر خاطره برای میهمانان رقم می‌زند. وجود اقامتگاه های بومگردی این شهر نیز نوع دیگری از ماندن در شهر را فراهم کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان، اقامت در خانه‌ای تاریخی

اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز با حدود ۱۰۰ سال قدمت در بافت تاریخی و خیابان لطفعلی‌خان زند شیراز قرار گرفته است. اگر به دنبال بهترین اقامتگاه بوم گردی شیراز هستید، بوم گردی ماه سلطان یکی از پرطرفدارترین و البته جذاب‌ترین اقامتگاه های سنتی شیراز است.

این اقامتگاه بوم‌گردی آخرین بار در سال ۱۳۹۸ بازسازی شد و اکنون با داشتن ۶ اتاق در بنایی ۲ طبقه از مسافران و گردشگران شهر شیراز پذیرایی می‌کند. در اقامتگاه بوم‌گردی ماه سلطان و چایخانه سنتی آن، غذاهای محلی و نوشیدنی‌های متنوعی ارائه می‌شود که لذت اقامت در شیراز بوم گردی را برای شما دو چندان می‌کند.

پرسنل پرتلاش این اقامتگاه همواره تلاش می‌کنند تا خاطره اقامتی خوش در شهر شیراز را برای شما بسازند. در اقامتگاه بومگردی ماه سلطان شیراز می‌توانید اتاق‌های دو تخته و چهار تخته رزرو کنید و از حضور در حیاط دنج آن نیز لذت ببرید

از اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان شیراز پیاده می‌توانید از مسجد نصیرالملک، آرامگاه شاه‌چراغ، حمام و بازار وکیل، ارگ کریم‌خان، و باغ نارنجستان قوام بازدید کنید. باغ ارم، حافظیه، آرامگاه سعدی، و تخت جمشید هم از دیگر دیدنی‌های شیراز هستند که پیشنهاد می کنیم در زمان اقامتتان حتما از آن‌ها بازدید کنید.

دسترسی به ایستگاه اتوبوس و مترو یکی دیگر از مزایای اقامت در بوم گردی ماه سلطان است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو ولیعصر شیراز در چند قدمی اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان قرار گرفته‌اند؛ همچنین از اقامتگاه تا پایانه‌ی مسافربری امیرکبیر و فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز فاصله‌ای حدود ۲۵ دقیقه خواهید داشت.

آدرس اقامتگاه بوم گردی ماه سلطان: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه نارنجستان قوام، کوچه ۱۰/۷

شیراز کجا اقامت کنیم؟

هتل رویال شیراز، اقامتی اقتصادی و با کیفیت

هتل رویال شیراز که همانند نامش همچون قصری رویال در شهر می‌درخشد، از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و فضای شیک و مدرنش، میهمانانی را که کیفیت و به روز بودن امکانات هتل برایشان مهم است، مجذوب خودش می‌کند. برخی از امکانات مهم این هتل عبارتند از رستوران ایرانی، رستوران فست فود، کافی شاپ، سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا، اتاق جلسات و اینترنت پر سرعت. در هتل رویال می‌توانید از بین اتاق دو تخته، دو تخته با سرویس و سوئیت چهارنفره، هر کدام که برایتان مناسب‌تر است انتخاب نمایید، در تمامی اتاق،ها تجهیزات مدرن و به روز فراهم گردیده است و فضای شیک آن‌ها به همراه چشم انداز تماشایی رو به شهر، لذت اقامت را دوچندان می‌کند. قرارگیری در نزدیکی دروازه قرآن شیراز، آرامگاه حافظ، باغ موزه جهان نما و سایر جاذبه های شیراز، این هتل را به انتخاب بسیاری از گردشگران تور شیراز و سایر میهمانان این شهر بدل کرده است و میهمانان با اندکی پیاده‌روی می‌توانند از این جاذبه‌ها دیدن کنند. علاوه بر گردشگران، این هتل نظر بسیاری از افراد که برای سفرهای کاری خود به این شهر می‌روند هم به خود جلب کرده است. سالن همایش هتل رویال می‌تواند میزبان خوبی برای برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس‌های شما باشد چرا که در آن خدمات پذیرایی و تجهیزات مورد نیاز یک مراسم با کیفیت عالی ارائه خواهد شد. همچنین نزدیکی به رستوران هفت خوان شیراز که به جرئت می‌توان آن را جزء معروف‌ترین رستوران های شیراز نامید، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی برای صرف غذا به هفت خوان دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل رویال: شیراز، بلوار ربانی (قرآن)، میدان ابوالکلام، جنب رستوران هفت خوان

شیراز کجا اقامت کنیم؟

هتل چمران، اقامتی لوکس در هتلی پنج ستاره

هتل چمران که از هتل‌های ۵ ستاره شیراز است، به‌عنوان مرتفع‌ترین این شهر شناخته می‌شود. این هتل که منظره بی‌نظیری از شهر شیراز را برای مسافران به ارمغان آورده، در فروردین سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است. هتل چمران در ۳۰ طبقه دارای ۲۵۰ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سوئیت یکخوابه برای دو نفر است. از جمله ویژگی‌های این هتل می‌توان به انواع رستوران‌های ایرانی، سنتی و ایتالیایی در طبقات ۲۴ و ۲۵ و کافی‌شاپی با اجرای موسیقی زنده اشاره کرد.

امکانات هتل:

روم سرویس، چای ساز، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، صبحانه، آتلیه، مرکز خرید، کافی شاپ، اتاق چمدان، کافی نت، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر برگشت با هزینه، آسانسور، فروشگاه، زنگ هشدار، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، اتاق تلفن، بازی ویدئویی، سالن ورزشی، خدمات باربری، استخر، ماساژ، خودپرداز، خدمات بیدارباش، مینی بار با هزینه، گیم نت، جکوزی، آرایشگاه، خدمات تور، پارکینگ، سونا، وسایل بدن‌سازی، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

آدرس: شیراز، بلوار چمران

شیراز کجا اقامت کنیم؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید