سفر کردن به شهر شعر و ادب خاص و دوست‌داشتنی می‌شود اگر اقامتی مطلوب را تجربه کنیم، با ما همراه باشید و از چند هتل چهار ستاره در شیراز بیشتر بدانید.

چند هتل چهار ستاره در شیراز

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل‌های لوکس و ۴ ستاره شهر شیراز، نه تنها امکانات مجللی را در اختیار شما قرار می‌دهند، بلکه از نظر اقتصادی نیز به صرفه هستند. مسافران می‌توانند با انتخاب هتل‌های لوکس و ۴ ستاره، نه تنها از امکانات یک هتل ۵ ستاره بهره‌مند شوند؛ بلکه در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنند.

اقامت به صرفه در هتل‌های چهار ستاره شیراز

هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز که همانند نامش همچون قصری رویال در شهر می‌درخشد، از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و فضای شیک و مدرنش، میهمانانی را که کیفیت و به روز بودن امکانات هتل برایشان مهم است، مجذوب خودش می‌کند. برخی از امکانات مهم این هتل عبارتند از رستوران ایرانی، رستوران فست فود، کافی شاپ، سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا، اتاق جلسات و اینترنت پر سرعت. در هتل رویال می‌توانید از بین اتاق دو تخته، دو تخته با سرویس و سوئیت چهارنفره، هر کدام که برایتان مناسب‌تر است انتخاب نمایید، در تمامی اتاق،ها تجهیزات مدرن و به روز فراهم گردیده است و فضای شیک آن‌ها به همراه چشم انداز تماشایی رو به شهر، لذت اقامت را دوچندان می‌کند.

چند هتل چهار ستاره در شیراز

قرارگیری در نزدیکی دروازه قرآن شیراز، آرامگاه حافظ، باغ موزه جهان نما و سایر جاذبه های شیراز، این هتل را به انتخاب بسیاری از گردشگران تور شیراز و سایر میهمانان این شهر بدل کرده است و میهمانان با اندکی پیاده‌روی می‌توانند از این جاذبه‌ها دیدن کنند. علاوه بر گردشگران، این هتل نظر بسیاری از افراد که برای سفرهای کاری خود به این شهر می‌روند هم به خود جلب کرده است. سالن همایش هتل رویال می‌تواند میزبان خوبی برای برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس‌های شما باشد چرا که در آن خدمات پذیرایی و تجهیزات مورد نیاز یک مراسم با کیفیت عالی ارائه خواهد شد.

همچنین نزدیکی به رستوران هفت خوان شیراز که به جرئت می‌توان آن را جزء معروف‌ترین رستوران های شیراز نامید، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی برای صرف غذا به هفت خوان دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل رویال: شیراز، بلوار ربانی (قرآن)، میدان ابوالکلام، جنب رستوران هفت خوان

چند هتل چهار ستاره در شیراز

هتل پارسیان شیراز شیراز به غایت خوب و با کیفیت

هتل ۴ ستاره پارسیان شیراز یکی از هتل‌های خوب گروه هتل های پارسیان است که در شهر شعر و عشق و ادب، میزبان میهمانان خواهد. قرارگیری در مرکز اداری شهر و نزدیکی به جاذبه های شیراز، باعث شده تا بسیاری از گردشگران تور شیراز و سایر مسافران برای اقامت آن را انتخاب کنند. علاوه بر موقعیت خوب، مدیریت حرفه‌ای و امکانات مناسب این هتل چهار ستاره نیز در جذب میهمانان بی‌تاثیر نبوده است. برخورداری از سالن های مراسم با ظرفیت بالا و خدمات پذیرایی رضایت بخش، رستورانی آرام و دنج و اتاق‌های بازسازی شده که با امکانات مدرن تجهیز شده‌اند، از ویژگی‌های مهم این هتل محسوب می‌شوند.

سایر امکانات هتل پارسیان شیراز شامل کافی شاپ، آرایشگاه مردانه، مرکز خرید، پارکینگ اختصاصی و غیره است که باعث می‌شود از انتخاب این هتل راضی باشید. با اقامت در هتل پارسیان تنها با طی مسافتی کمتر از ۱۰ دقیقه، به ارگ کریمخان شیراز خواهید رسید و دسترسی خوبی به مجموعه زندیه شامل حمام وکیل، مسجد وکیل و بازار وکیل خواهید داشت.

آدرس هتل پارسیان: شیراز، خیابان زند، خیابان رودکی، هتل پارسیان

چند هتل چهار ستاره در شیراز

هتل‌های چهار ستاره

هتل ستارگان

هتل ستارگان که از هتل های ۴ ستاره شیراز به شمار می‌رود، در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و در ۱۳ طبقه، دارای ۴۸ واحد اقامتی است. از ویژگی‌های شاخص این هتل می‌توان به چهار رستوران به سبک ایتالیایی، چینی، سنتی و آفریقایی در آن اشاره کرد. هتل ستارگان شیراز دارای اتاق‌های یک تخته، سوئیت دو نفره و سوئیت سه نفره است و به دلیل قرار گرفتن در منطقه شمال شهر، علاوه داشتن بر آب و هوای خوش، از هیاهوی شهر نیز فاصله دارد.

امکانات هتل:

روم سرویس، پاورسوئیچ، چاس ساز، صبحانه، صندوق امانات در اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، اتاق تلفن، آسانسور، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، مینی‌بار با هزینه، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

آدرس: شیراز، تقاطع خیابان آزادی و ارم

چند هتل چهار ستاره در شیراز

هتل الیزه

هتل الیزه که از هتل‌های ۴ ستاره شهر شیراز محسوب می‌شود، در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و در ۷ طبقه، دارای ۶۸ واحد اقامتی است. این هتل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سوئیت جونیور یکخوابه سه نفره، سوئیت یکخوابه سه نفره VIP و اتاق کانکت چهار تخته است.

امکانات هتل:

روم سرویس، صبحانه، چای‌ساز، بالکن، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، کافی‌نت، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، اتاق تلفن، فضای سبز، جکوزی، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، استخر، ماساژ، کرایه اتومبیل بدون راننده، بازی ویدئویی، خدمات پزشکی، خدمات تور، پارکینگ، سونا، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط، مینی‌بار با هزینه، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

آدرس: شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

چند هتل چهار ستاره در شیراز

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید