اقامت در هتل‌های شیراز، بدون تردید اقامتی مطلوب و خاص خواهد بود از این رو با ما همراه باشید و از پرطرفدارترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره شیراز بدانید.

پرطرفدارترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره شیراز

سلام نو _ سرویس گردشگری: شیراز به سبب جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوان، همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. از شیراز با نام‌های مختلفی نظیر تیرازیس و شیرازیس در کتاب‌ها و اسناد تاریخی یاد شده است که قدمت تاریخی این شهر را نشان می‌دهد؛ شیراز در دوران‌های صفاریان و زندیان پایتخت ایران بوده است. شیراز پنجمین شهر پرجمعیت ایران، پایتخت فرهنگی ایران، دومین شهر ادبی جهان و سومین شهر مذهبی ایران است. برای اقامت در این شهر زیبا انتخاب هتلی مناسب از میان هتل‌های متعدد و مختلف، نیازمند شناخت امکانات و موقعیت مکانی آنهاست.

هتل‌های چهار ستاره شیراز، اقتصادی و مطلوب

هتل آریو برزن شیراز

هتل ۴ ستاره آریو برزن را می‌توان یکی از بهترین هتل های خیابان رودکی شیراز دانست. این هتل بازسازی گسترده‌ای در سال ۱۳۹۰ انجام داده است و امروزه با فضایی لوکس، خدمات و امکانات به‌روزتر، نورپردازی‌ها و تزئینات چشم نواز، آماده میزبانی از میهمانان عزیز خواهد بود. از مهمترین امکانات هتل آریو برزن شیراز می‌توان به رستوران، کافی شاپ، استخر، مجموعه ورزشی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد و واحد های اقامتی آن در قالب اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سوئیت رویال و آپارتمان ارائه می‌شوند.

کاغذ دیواری‌های لوکس، تخت‌ها و مبلمان شیک و فضایی دلباز از خصوصیات اتاق‌های هتل آریوبرزن به شمار می‌روند ک اقامتی راحت و بی‌دغدغه برایتان رقم می‌زنند. تجربه بیلیارد و فوتبال دستی در کلوب ورزشی این هتل می‌تواند یک بعد از ظهر پر هیجان به شما هدیه کند و چنانچه احساس خستگی کردید، مجموعه ماساژ، استخر، سونا و جکوزی هتل آریو برزن مکان خوبی برای رفع خستگی و استراحت دادن به بدن خواهد بود. این هتل در مرکز شهر شیراز و در نزدیکی ارگ کریمخان و مجموعه زندیه واقع شده است و به راحتی می‌توانید از جاذبه های شیراز که در نزدیکی هتل قرار دارند، مانند حمام وکیل، مسجد وکیل، بازار وکیل و غیره دیدن کنید.

آدرس هتل آریو برزن: شیراز، خیابان رودکی، هتل آریو برزن

پرطرفدارترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره شیراز

هتل الیزه

هتل الیزه که از هتل‌های ۴ ستاره شهر شیراز محسوب می‌شود، در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و در ۷ طبقه، دارای ۶۸ واحد اقامتی است. این هتل دارای اتاق‌های یک تخته، دو تخته دبل و توئین، سوئیت جونیور یکخوابه سه نفره، سوئیت یکخوابه سه نفره VIP و اتاق کانکت چهار تخته است.

امکانات هتل:

روم سرویس، صبحانه، چای‌ساز، بالکن، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت رایگان در اتاق، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، کافی‌نت، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، اتاق تلفن، فضای سبز، جکوزی، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، استخر، ماساژ، کرایه اتومبیل بدون راننده، بازی ویدئویی، خدمات پزشکی، خدمات تور، پارکینگ، سونا، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط، مینی‌بار با هزینه، اینترنت رایگان در لابی، خشکشویی

آدرس: شیراز، معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

پرطرفدارترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره شیراز

هتل‌های پنج ستاره شیراز، خاص و درخشان

هتل بزرگ شیراز

بدون تردید یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های شیراز و ایران، هتل بزرگ شیراز است. این هتل با زیربنایی حدودا ۴۰ کیلومتر مربع، در ساختمانی با ۱۴ طبقه بر فراز کوه‌های شمالی شیراز در سال ۱۳۹۲ ساخته شد و به بهره‌برداری رسید. چشم‌اندازی که اتاق‌های این هتل به مسافران هدیه می‌دهد، همانند تماشای یک تصویر شاهکار هنری چشم‌نواز است.

هتل بزرگ که به هتل دروازه قرآن نیز شناخته می‌شود، ۱۶۰ اتاق با امکانات لوکس دارد. از دیگر نکات مثبت هتل بزرگ، می‌توان به فاصله ۱۰ دقیقه‌ای آن با ارامگاه خواجوی کرمانی اشاره کرد. این هتل با داشتن با امکاناتی نظیر نمازخانه، سالن همایش، خودپرداز، کافی‌شاپ، پارکینگ، کتابخانه، آرایشگاه، خدمات تور، اینترنت، خدمات خانه‌داری و کادر بسیار مجرب و حرفه‌ای شاید بتوان گفت که بهترین هتل شیراز از نظر مسافران است.

پرطرفدارترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره شیراز

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز یا چمران گراند هتل، هتلی لوکس و ۵ ستاره، با داشتن مرتفع‌ترین ساختمان شهر شیراز، یکی از بهترین هتل های شیراز به شمار می‌رود که در منطقه قصرالدشت واقع شده است. چشم‌انداز بی‌نظیر این هتل از شهر شیراز و باغ‌های اطراف آن هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. ساختمان هتل چمران شیراز در ۳۰ طبقه بنا شده و مشتمل بر ۲۵۰ اتاق و سوئیت لوکس با کلیه امکانات است.

انواع رستوران‌های ایرانی، سنتی و ایتالیایی واقع در طبقات ۲۴ و ۲۵ هتل چمران، کافی‌شاپ با موسیقی زنده، سالن بدنسازی، بازی ‌های کامپیوتری، سالن کنفرانس با مدرن‌ترین تجهیزات در کنار سایر امکانات هتل اقامتی دلنشین را برای شما رقم خواهد زد.

پرطرفدارترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره شیراز

هتل زندیه شیراز

در نزدیکی ارگ کریم خان یکی از دلنشین‌ترین هتل‌های شیراز قرار دارد که ردپای معماری سنتی در آن مشهود است. هتل زندیه شیراز که در ۷ طبقه و مجموع ۸۰ اتاق در سال ۱۳۹۴ ساخته شد و به بهره‌برداری رسید، با طراحی ایرانی و در عین حال لوکس، محیطی جذاب برای مهمانان خود مهیا کرده است.

رستوران‌های شیک این هتل ۵ ستاره از کیفیت و تنوع غذایی بالایی برخوردار بوده و طراحی منحصر به فرد استخر و سونای این هتل، الهام گرفته از حمام وکیل است. این هتل با پرسنل خوش برخورد و حرفه‌ای و امکاناتی نظیر پارکینگ روباز، سالن بدنسازی، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، روم سرویس شبانه روزی همواره توانسته رضایت حداکثری مسافران خود را جلب نماید. همچنین هتل زندیه از لحاظ موقعیت مکانی و نزدیکی هتل زندیه به جاذبه‌های مهم شهر همچون ارگ کریم خان و بازار سنتی وکیل، حائز اهمیت فراوانی است.

پرطرفدارترین هتل‌های ۴ و ۵ ستاره شیراز

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید