بی وای دی U۸ معرفی شد. این شاسی بلند برقی چینی که به لندروور دیفندر شباهت دارد از پیشرانه‌هایی با قدرت ۱۱۰۰ اسب بخار بهره می‌برد.

رونمایی از لندکروز برقی + قیمت و تصاویر

یانگ وانگ به‌عنوان جدیدترین برند بی وای دی از نخستین محصول خود با نام U۸ پرده برداشت. این شاسی بلند تمام برقی از توانایی‌های آفرودی ویژه‌ای بهره می‌برد و در بخش داخلی نیز فضای لوکسی را برای سرنشینان خود فراهم می‌سازد.

مشخصات بی وای دی U۸

بی وای دی U8

بی وای دی U۸ از شاسی نردبانی بهره می‌برد و ظاهر جعبه‌ای‌شکل آن به لندروور دیفندر شباهت زیادی دارد. البته طراحان با استفاده از تغییراتی توانستند این دو را با یکدیگر متمایز کنند. از ویژگی‌های طراحی این خودرو می‌توان به چراغ‌های دو قسمتی و آینده‌نگر عقب، کاور شش‌ضلعی چرخ زاپاس، دستگیره‌های در پنهان‌شونده، رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی، گلگیرهای با طرح مربعی و ادغام جلوپنجره چراغ‌دار با چراغ‌های جلو اشاره کرد.

بی وای دی U8

شرکت بی وای دی از فضای داخلی این خودرو تصویری را منتشر نکرده، اما طبق تصاویر جاسوسی که قبلا منتشر شده می‌توان گفت این خودرو از نمایشگر اطلاعاتی سرگرمی بزرگ و صفحه‌آمپر دیجیتالی عریض بهره می‌برد. این خودرو دارای ۵۳۰۰ میلی‌متر طول بوده و فاصله محوری آن نیز به ۳۰۵۰ میلی‌متر می‌رسد که با چنین ابعادی در سطح دیفندر ۱۳۰ جای می‌گیرد.

بی وای دی U8

بی وای دی از باتری‌های Blade خود برای این خودرو استفاده کرده که البته از میزان ظرفیت و برد آن اطلاعاتی در دست نیست. این شاسی بلند چینی از ۴ موتور برقی بهره می‌برد که هر کدام می‌توانند قدرتی برابر با ۲۹۵ تا ۳۲۲ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ و ۴۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برسانند. در مجموع این خودرو از قدرت بیش از ۱۱۰۰ اسب بخار بهره می‌برد.

شاسی بلند تمام برقی

بی وای دی U۸ به‌واسطه این پیشرانه‌های قدرتمند می‌تواند ظرف مدت ۳ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. برای این شاسی بلند آفرودی سیستم کنترل گشتاور برداری پیشرفته نیز در نظر گرفته شده که به‌شکل الکترونیکی سامانه چهار چرخ محرک را کنترل کرده و ۱۰۰ برابر از سیستم معمولی نیز سریع‌تر عمل می‌کند.

شاسی بلند تمام برقی

شرکت چینی بی وای دی مدعی است شاسی بلند U۸ از بدنه‌ای ضد آب بهره می‌برد و به‌واسطه آن می‌تواند در آب شناور شود که همین موضوع توانایی‌های آفرودی آن را افزایش داده است. ضمن این‌که این خودرو به حالت ویژه خرچنگ برای انجام چرخش ۳۶۰ درجه‌ای نیز مجهز شده است.

بی وای دی علاوه بر حالت‌های ویژه آفرودی، لاستیک‌های خاصی را برای این خودرو در نظر گرفته که در صورت پنچر شدن آن نیز می‌توان با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت به رانندگی ادامه داد. این خودرو با قیمت ۱۱۶ هزار تا ۲۱۸ هزار دلار روانه بازار خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید