زن صیغه ای که توسط شوهرش تهدید جدی به قتل شده بود در تماس رمزی با پلیس سفارش پیتزا به آدرس منزلشان داد و جان خود را نجات داد.

سفارش پیتزا جان زن صیغه‌ای را نجات داد!

به‌ گزارش سلام نو، روزنامه همشهری نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ری جزئیات تماس رمزی زن جوان با پلیس ۱۱۰ را برای درخواست کمک بیان کرد.

این اتفاق روز چهارشنبه هفته گذشته در منطقه شهرری اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که زن جوانی سوار خودروی شوهر صیغه‌ای‌اش شده بود. آنها مدتی بود که با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند و آن روز نیز شوهر صیغه‌ای که حدود ۳۰سال از همسرش بزرگ‌تر است عصبانی بود و مدام همسرش را کتک می‌زد و او را تهدید می‌کرد. در بین راه تهدیدهای مرد خشن بالا گرفت و به همسرش گفت اگر به خانه برسیم تو را می‌کشم.

زن جوان با وجود اینکه ترسیده بود اما تلاش می‌کرد شوهرش را آرام کند. وقتی او فهمید تهدیدهای شوهرش جدی است و ممکن است واقعا بلایی سرش بیاید فکری به سرش زد. او مدتی قبل در روزنامه‌ها خوانده بود که زن جوانی وقتی نیاز به کمک داشت با پلیس تماس گرفته و گفته بود پیتزا می‌خواهم و اپراتور پلیس هم که متوجه ماجرا شده بود مأموران را برای کمک به او اعزام کرده بود.

تماس رمزی زن صیغه ای با پلیس

این زن هم با موبایلش۱۱۰ را گرفت و بدون اینکه شوهر صیغه‌ای‌اش متوجه شود که او با پلیس تماس گرفته به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی گفت که پیتزا می‌خواهد. در آن سوی خط هرچند اپراتور پلیس ابتدا از شنیدن این درخواست تعجب کرد اما در ادامه متوجه شد که این زن دچار مشکل شده و نیاز به کمک پلیس دارد.

در ادامه این مکالمه تلفنی، زن آدرس خانه‌اش را داد و از مأموران خواست که پیتزا را به این آدرس ارسال کنند و تماس را قطع کرد.

دقایقی بعد از این تماس درحالی‌که همچنان شوهر صیغه‌ای این زن عصبانی بود و او را تهدید می‌کرد آنها به خانه رسیدند اما زودتر از آنها مأموران کلانتری۱۶۷ دولت‌آباد در آنجا حضور داشتند و زن جوان ماجرا را برای آنها توضیح داد و به این ترتیب مرد به اتهام تهدید و ضرب و شتم همسرش بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در این‌باره به همشهری گفت: زن جوان پیش از این از طریق رسانه‌ها متوجه این ترفند شده بود و با پلیس تماس گرفت و سفارش پیتزا داد و همکارانم در مرکز فوریت‌های پلیسی نیز فورا متوجه منظور زن شدند و مأموران را به نشانی‌ای که او داده بود اعزام کردند.

او ادامه داد: به‌دنبال بازداشت شوهر این زن، پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید