احمد وحیدی وزیر کشور درباره موضوع ارسال پیامک‌های تذکر حجاب عنوان کرد: رعایت حجاب یک موضوع قانونی و جزو ارزش‌های دینی ماست. غالب زنان ما نیز این موضوع را رعایت می‌کنند.

کسانی که حجاب ندارند دختران ما هستند اما باید قانون را رعایت کنند
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب،احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون صحبت‌های مقام معظم رهبری درباره حجاب و موضوع ارسال پیامک‌های تذکر حجاب عنوان کرد: رعایت حجاب یک موضوع قانونی و جزو ارزش‌های دینی ماست. غالب زنان ما نیز این موضوع را رعایت می‌کنند.

به گزارش «انتخاب»؛ احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه افتتاح طرحی از پروژه‌های آب و فاضلاب مشهد در شهر رضویه، از بخش‌های شهرستان مشهد، اظهار کرد: اگر مواردی باشد که بانویی حجابشان کامل نیست، باز هم رعایت هنجارها را دارند، ولی مواردی دیده می‌شود که از این مرحله عبور کرده و با لباس‌های ناهنجار نامناسب می‌پوشند و یا احیانا حجاب ندارند؛ این‌ها نیز باید قانون را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: این‌ها دختران ما هستند و حق شهروندی حکم می‌کند این قوانین رعایت شود. البته تعداد این دست از بانوان کم است و آن تعداد محدود هم باید رعایت قوانین را داشته باشند. دستگاه‌ها نیز برابر وظایف خویش عمل می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید