سفر به اصفهان پر رمز و راز است و اقامت در آن جذاب، با ما همراه باشید تا بدانیم اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان کجاست.

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان کجاست؟

سلام نو _ سرویس گردشگری: اقامتگاه سنتی هزار و یک شب مربوط به دوران قاجاریه بوده و با ۱۵۰ سال قدمت در قلب شهر اصفهان در خیابان چهارباغ واقع شده و در فاصله کوتاهی با میدان نقش جهان، عمارت چهلستون، کاخ هشت بهشت قرار گرفته است. نزدیکی این اقامتگاه به آثار تاریخی مهم شهر اصفهان شما از خودرو بی نیاز می‌کند و با پیاده روی کوتاهی در دسترس شما هستند. اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ، با محیطی آرامش بخش و مجهز به وسایل مدرن، تجربه اقامت در خانه‌های قدیمی ایرانی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای مسافران شهر اصفهان تداعی می‌کند.

امکانات و خدمات رفاهی هزار و یک شب

در اقامتگاه هزار و یک شب انواع امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و نامحدود امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. تیم حرفه‌ای هتل از هیچ تلاشی برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر دریغ نمی‌کنند. اقامتگاه چهار باغ پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است، در صورت عدم استفاده از سرویس، هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و ۲ تا ۹ سال نیم‌بها محاسبه می‌شود.

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان کجاست؟

لابی، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، زنگ هشدار، تلفن، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام حریق از امکانات دیگر این اقامتگاه به شمار می‌روند. با استفاده از خدمات تاکسی سرویس به راحتی می‌توانید در شهر گردش کرده و از جاذبه‌های اصفهان بازدید نمایید. خدمات خانه‌داری رایگان است و نگرانی از بابت نظافت اتاق‌ها نخواهید داشت. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی اصفهان در ۲۶ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات ترانسفر رفت و برگشت استفاده کنید.

اقامتگاه هزار و یک شب چهارباغ دارای حیاط باصفایی است که می‌توانید اوقات فراغتتان را در آن سپری کنید. برای راحتی مهمانان عزیز اثاثیه روباز در حیاط گنجانده شده است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از جاهای دیدنی اصفهان روبرو خواهید شد. اقامتگاه هزار و یک شب دارای خدمات روم سرویس است و می‌توانید صبحانه‌تان را داخل اتاق نوش جان نمایید. در کافی‌شاپ هتل انواع دسر و نوشیدنی موجود است. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌هایی که در نزدیکی هتل قرار دارند، تشریف ببرید. کافه رستوران چهار نقش و سوگلی به ترتیب در ۲۷۰ و ۶۵۰ متری هتل قرار دارد.

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان کجاست؟

اتاق‌ها و قوانین هزار و یک شب

اتاق‌های اقامتگاه سنتی هزار و یک شب

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب دارای ۹ اتاق زیبا است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفرات اقدام به رزرو واحد موردنظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های دو تخته صفاهان، اسپادانا، دنیازاد، شهریار، شاه‌نشین و سپاهان است. واحدهای سه تخته این اقامتگاه شامل اتاق‌های شهرزاد و بالاخانه است. اتاق پنج‌دری تنها واحد چهار تخته مجموعه است. تمام واحدهای اقامتی اقامتگاه هزار و یک شب دارای تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع هستند.

از امکانات دیگر می‌توان به یخچال، چای‌ساز، مبلمان، آباژور، رخت‌آویز، پاورسوئیچ، تلفن و سیستم گرمایش و سرمایش اشاره کرد. داخل حمام، دوش، سشوار، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی قرار گرفته است. ناگفته نماند حمام و سرویس بهداشتی اتاق‌های دنیازاد و پنج دری در بیرون اتاق قرار دارد. برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند و در صورت درخواست در اختیاز مهمانان قرار می‌گیرد.

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان کجاست؟

قوانین جالب توجه اقامتگاه سنتی هزار و یک شب

پذیرش آقا و خانم تنها، فقط با ارائه‌ی نامه از اداره اماکن و مدارک شناسایی معتبر امکان‌پذیر است.

هتل از پذیرش مهمانان در صورت نداشتن کارت واکسن دیجیتالی معذور می‌باشد.

در صورتی که سن مهمان از ۹ سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین ۰ تا ۲ سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

در صورتی که سن خردسال بین ۲ تا ۹ سال باشد، مبلغ رزرو ۵۰% از نرخ نفر اضافه محاسبه می‌شود.

ساعت سرو صبحانه در رستوران ۸:۰۰ الی ۱۰:۰۰

کافی شاپ هزار و یک شب با ظرفیت ۸۰ نفر (ساعت کاری: ۱۶:۰۰ الی ۲۳:۰۰)

از اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ تا جاذبه‌های گردشگری اصفهان

فاصله تا کاخ چهل‌ستون: ۹۹۰ متر

فاصله تا کاخ هشت بهشت: ۱ کیلومتر

فاصله تا عمارت عالی‌قاپو: ۱.۱ کیلومتر

فاصله تا سی و سه پل: ۲.۵ کیلومتر

فاصله تا مسجد شیخ لطف الله: ۲.۸ کیلومتر

فاصله تا میدان نقش جهان: ۲.۹ کیلومتر

فاصله تا پل خواجو: ۳.۸ کیلومتر

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان کجاست؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید