اصفهان دارای اقامتگاه و هتل‌های پر شماری است، اگر به دنبال بهترین بوم‌گردی‌های اصفهان هستید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین بوم‌گردی‌های اصفهان

سلام نو _ سرویس گردشگری: اصفهان به عنوان یکی از محبوب‌ترین شهرهای ایران از تنوع هتل، آپارتمان و اقامتگاه زیادی برخوردار است. اقامتگاه‌های سنتی از گزینه‌هایی است که طرفداران خاص خود را دارد. محیط نوستالژیک اقامتگاه‌های سنتی، حال و هوای خاصی به سفر می‌بخشد. در ادامه به تعدادی از بهترین بوم‌گردی‌های اصفهان می‌پردازیم.

چند اقامتگاه بومگردی مهم اصفهان

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان

در اقامتگاه هزار و یک شب انواع امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و نامحدود امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. تیم حرفه‌ای هتل از هیچ تلاشی برای ایجاد اقامتی دل‌پذیر دریغ نمی‌کنند. اقامتگاه چهار باغ پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است، در صورت عدم استفاده از سرویس، هزینه اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان بوده و ۲ تا ۹ سال نیم‌بها محاسبه می‌شود.

بهترین بوم‌گردی‌های اصفهان

لابی، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، زنگ هشدار، تلفن، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام حریق از امکانات دیگر این اقامتگاه به شمار می‌روند. با استفاده از خدمات تاکسی سرویس به راحتی می‌توانید در شهر گردش کرده و از جاذبه‌های اصفهان بازدید نمایید. خدمات خانه‌داری رایگان است و نگرانی از بابت نظافت اتاق‌ها نخواهید داشت. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی اصفهان در ۲۶ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات ترانسفر رفت و برگشت استفاده کنید.

اقامتگاه سنتی طاها اصفهان

اقامتگاه بوم گردی طاها دارای ۱۵ باب اتاق به صورت ۳ اتاق یک تخته، ۶ اتاق دو تخته، ۲ اتاق ۳ تخته و ۲ اتاق ۴ تخته می باشد و در مجموع امکان اسکان و پذیرایی از ۳۰ گردشگر را دارد. دو اتاق یک تخته، یک اتاق دو تخته، یک اتاق سه تخته و دو اتاق چهار تخته دارای سرویس بهداشتی ( توالت فرنگی و توالت ایرانی) و حمام به صورت مشترک می باشند و مسافران عزیز باید از سرویس بهداشتی ( توالت فرنگی و توالت ایرانی) و حمام که داخل محوطه واقع شده است استفاده نمایند. ما بقی اتاق های هتل سنتی طاها دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می باشند.

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی طاها برای مسافرین عزیز فراهم کرده است می توان به فست فود، اینترنت رایگان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، آشپزخانه ( در صورت هماهنگی با مسئولین هتل مسافرین محترم می توانند از آشپزخانه استفاده نمایند )، سیستم گرمایش از کف، سیستم سرمایش کولر گازی و کولر آبی و راهنمای گردشگر (غیر رایگان) اشاره کرد. لازم به ذکر است در حال حاضر هتل سنتی طاها دارای رستوران و پارکینگ نمی باشد.

بهترین بوم‌گردی‌های اصفهان

بومگردی علی قلی آقا اصفهان

اقامتگاه بوم‌گردی علی قلی آقا اصفهان درسال ۱۴۰۰ بهره‌برداری شد. این اقامتگاه دارای ۳ واحد اقامتی و در دو طبقه همکف و اول بنا شده‌است. لازم به‌ذکر است ۲ باب از اتاق‌ها فاقد حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد، جهت آسایش بیشتر مهمانان عزیز حمام و سرویس بهداشتی ایرانی داخل راهرو تعبیه شده‌است. اقامتگاه علی قلی اقا اصفهان در خیابان چهار باغ پایین و در نزدیکی حمام علی قلی اقا واقع شده‌است. همچنین از اقامتگاه علی قلی اقا می‌توان با پیمودن حداکثر مسافت ۴ کیلومتر از سایر مراکز گردشگری مثل میدان نقش جهان، سی و سه پل، کاخ چهل ستون و کاخ هشت بهشت دیدن کرد.

اقامتگاه بوم‌گردی علی قلی آقا با دسترسی آسان به مرکز شهر و اماکن تاریخی و معماری سنتی دارای سرویس کامل سرمایشی و گرمایشی. چشم انداز عالی به مجموعه حمام و بازار تاریخی علی قلی آقا، دسترسی در کمتر از ۱۰ دقیقه با خودروی سواری و حدود ۲۰ دقیقه پیاده‌روی تا اماکن تاریخی و گردشگری شهر نظیر چهارباغ، میدان امام و سی و سه پل. سیگار وقلیان بیرون اتاق استفاده شود.

بوم‌گردی‌های راحت در اصفهان

اقامتگاه بومگردی اشکانی

اقامتگاه سنتی اشکانی، اقامتی به سبک سنتی در محیطی آرام و دلنشین، با دسترسی آسان به اماکن تاریخی اصفهان، کوچه های بازار، فاصله تا میدان نقش جهان اصفهان، از امکانات این واحد میتوان به: سرو صبحانه رایگان، اتاق ماساژ ، وای فای اشاره کرد. لازم به ذکر است این این مجموعه اقامتی دارای چهار سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در حیاط میباشد که به صورت مشترک استفاده میشود. دو اتاق این مجموعه سرویس بهداشتی داخل واحد دارند. اقامتگاه دارای یک آشپزخانه مرکزی در حیاط نیز میباشد.

بهترین بوم‌گردی‌های اصفهان

اقامتگاه بومگردی پاسارگاد

اقامتگاه بومگردی پاسارگاد در محله تاریخی اصفهان در نزدیکی میدان نقش جهان با متراژ ۱۲۰۰ متر مربع مربوط به پهلوی اول, با نمای سنتی میباشد. اقامتگاه دارای عمارتی با سبک تاریخی و سنتی بوده که فضای سبز و دلنشین باغ به زیبایی هر چه بیشتر اقامتگاه می افزاید و مهمان ها با اقامت خود میتوانند خاطراتی بیاد ماندنی را رقم بزنند.

اصفهان دارای مکان های تاریخی و فرهنگی بسیاری بوده که بدلیل قرار داشتن اقامتگاه در مرکز شهر نزدیک به ان بوده که شامل: میدان نقش جهان, مسجد شاه, سی و سه پل, پل خواجو, پل مارنان, مسجد جامع, مسجد سید, مسجد شیخ لطف الله, منارجنبان, برج کبوتر خانه, گذر چهارباغ عباسی, سبزه میدان, کاخ چهل ستون, کاخ عالی قاپو, کاخ هشت بهشت, کلیسای وانک و اتشگاه اصفهان میباشد. اقامتگاه دارای ۱۲ اتاق است. صبحانه ندارد, همراه با خدمه و نظافت روزانه میباشد. اتاق شاه نشین, اتاق های گوشواره ۱,۲,۶ و اتاق شماره ۴, دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی, چای ساز, یخچال, بخاری گازی و رخت اویز میباشند.

بهترین بوم‌گردی‌های اصفهان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید