سفر به اصفهان و اقامت در آن بهترین کار ممکن است از این رو با ما همراه باشید تا از گران‌ترین بومگردی‌های اصفهان بیشتر بدانیم.

گران‌ترین بومگردی‌های اصفهان

سلام نو _ سرویس گردشگری: اگر می‌خواهید با سفر به استان تاریخی اصفهان، علاوه بر اقامت، با فرهنگ، آداب و رسوم، غذاهای محلی و معماری باشکوه بناهای تاریخی این استان آشنا شوید بدون شک تجربه اقامت در بومگردی بهترین تجربه ممکن است.

بومگردی اشکانی، پر از اتاق‌های جذاب

اقامتگاه سنتی اشکانی، اقامتی به سبک سنتی در محیطی آرام و دلنشین، با دسترسی آسان به اماکن تاریخی اصفهان، کوچه های بازار، فاصله تا میدان نقش جهان اصفهان، از امکانات این واحد میتوان به: سرو صبحانه رایگان، اتاق ماساژ ، وای فای اشاره کرد. لازم به ذکر است این این مجموعه اقامتی دارای چهار سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در حیاط میباشد که به صورت مشترک استفاده میشود. دو اتاق این مجموعه سرویس بهداشتی داخل واحد دارند. اقامتگاه دارای یک آشپزخانه مرکزی در حیاط نیز میباشد.

گران‌ترین بومگردی‌های اصفهان

اقامتگاه بومگردی پاسارگاد، نزدیک به جاذبه‌ها

اقامتگاه بومگردی پاسارگاد در محله تاریخی اصفهان در نزدیکی میدان نقش جهان با متراژ ۱۲۰۰ متر مربع مربوط به پهلوی اول, با نمای سنتی میباشد. اقامتگاه دارای عمارتی با سبک تاریخی و سنتی بوده که فضای سبز و دلنشین باغ به زیبایی هر چه بیشتر اقامتگاه می افزاید و مهمان ها با اقامت خود میتوانند خاطراتی بیاد ماندنی را رقم بزنند. اصفهان دارای مکان های تاریخی و فرهنگی بسیاری بوده که بدلیل قرار داشتن اقامتگاه در مرکز شهر نزدیک به ان بوده که شامل: میدان نقش جهان, مسجد شاه, سی و سه پل, پل خواجو, پل مارنان, مسجد جامع, مسجد سید, مسجد شیخ لطف الله, منارجنبان, برج کبوتر خانه, گذر چهارباغ عباسی, سبزه میدان, کاخ چهل ستون, کاخ عالی قاپو, کاخ هشت بهشت, کلیسای وانک و اتشگاه اصفهان میباشد. اقامتگاه دارای ۱۲ اتاق است. صبحانه ندارد. همراه با خدمه و نظافت روزانه میباشد. اتاق شاه نشین, اتاق های گوشواره ۱,۲,۶ و اتاق شماره ۴, دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی, چای ساز, یخچال, بخاری گازی و رخت اویز میباشند.

گران‌ترین بومگردی‌های اصفهان

اقامتگاه بومگردی چهار تخت نقلی، با امکانات مطلوب

اصفهان به طور تقریبی در مرکز کشور قرار دارد و نسبت به شهرهای دیگر دارای دسترسی بسیار خوبی می‌باشد. اصفهان با نزدیک به ۳ میلیون جمعیت سومین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. آب و هوای اصفهان با توجه به قرار گرفتن آن در منطقه نیمه بیابانی، معتدل و خشک است. در مناطق شمالی آب و هوایی کویری و هرچه به سمت جنوب حرکت می‌کنید هوای خنک‌تری را تجربه خواهید کرد. اصفهان شهری تاریخی، مملو از فرهنگ و دیدنی می‌باشد.

مهمانان عزیز می‌توانند چند روزی را در اصفهان به بازدید از مکان‌های تاریخی و قدیمی سپری کنند. و اما اقامتگاه بومگردی که بافتی قدیمی دارد و در مرکز شهر واقع شده است به طوری که به تمام مکان‌های تاریخی و دیدنی مرکز شهر نزدیک است. اقامتگاه دارای پارکینگ نمی‌باشد ولی در جلوی ساختمان پارکینگ عمومی وجود دارد و دوربین اقامتگاه نیز پارکینگ را ساپورت می‌کند و مهمانان عزیز می‌توانند از آن پارکینگ استفاده کنند. پشت بام اقامتگاه نیز دارای منقلی است که شرایط مناسبی را را برای مهمانان عزیز فراهم می‌سازد. از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار است و مهمانان عزیز می‌توانند با خیال راحت در این اقامتگاه، ساکن شوند. امیدوارم لحظات خوشی را در اصفهان سپری کنید.

گران‌ترین بومگردی‌های اصفهان

• فاصله تا اماکن خرید سوپرمارکت (در فاصله‌ی ۱.۲ کیلومتری) نانوایی (در فاصله‌ی ۱ کیلومتری) • فاصله تا اماکن گردشگری مسجد جامع (در فاصله‌ی ۲.۶ کیلومتری) میدان نقش جهان (در فاصله‌ی ۴.۲ کیلومتری) مسجد شیخ لطف الله (در فاصله‌ی ۴.۲ کیلومتری) عمارت عالی قاپو (در فاصله‌ی ۲.۲ کیلومتری) بازار قیصریه اصفهان (در فاصله‌ی ۱.۶ کیلومتری) مسجد امام (در فاصله‌ی ۲.۵ کیلومتری) گنبد مسجد (در فاصله‌ی ۲.۴ کیلومتری) پل خواجوی اصفهان (در فاصله‌ی ۴.۹ کیلومتری) بازار قیصریه اصفهان (در فاصله‌ی ۱.۶ کیلومتیر) سی و سه پل (در فاصله‌ی ۳.۱ کیلومتری) کاخ چهلستون (در فاصله‌ی ۲.۲ کیلومتری) کلیسای وانک (در فاصله‌ی ۴.۹ کیلومتری) • فاصله تا اماکن عمومی بیمارستان (در فاصله‌ی ۳.۲ کیلومتر) بانک (در فاصله‌ی ۹۵۰ متر) • دسترسی ها فرودگاه (در فاصله‌ی ۲۴.۹ کیلومتر) ترمینال صفه (در فاصله‌ی ۱۰.۴ کیلومتر) ترمینال کاوه (در فاصله‌ی ۴.۳ کیلومتر)

اقامتگاه بومگردی کارما، تجربه نوستالژیک

اقامتگاه بومگردی "کارما" در شهر اصفهان، در نزدیکی یکی از شگفت انگیزترین اثار تاریخی ایران، منار جنبان و اتشکده اتشگاه، در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع قرار گرفته است. این اقامتگاه در فاصله ۱۰دقیقه ای از زاینده رود و باغ پرندگان و کمترین فاصله با مراکز خرید مرکز شهر و نیز معروفترین رستوران های اصفهان قرار دارد. "کارما" دارای ۴ اتاق اقامتی میباشد میباشد که هر اتاق ظرفیت ۲ الی حداکثر ۶ نفر را داراست. تمامی اتاق ها مجهز به یخچال، اسپیلت، بخاری گازی و دیگر لوازم رفاهی میباشد. سرویس خواب اتاق ها بصورت سنتی کفخواب است.

گران‌ترین بومگردی‌های اصفهان

در اقامتگاه اشپزخانه ای عمومی جهت استفاده مشترک مهمانان تعبیه شده است. در صورت تمایل و درخواست مهمانان امکان سفارش وعده های غذایی از رستوران های اطراف وجود دارد. بمنظور حفظ حس نوستالژیک اقامتگاه، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام اتاق ها در محوطه قرار داده شده است که بصورت مشترک قابل استفاده میباشد. از جاذبه های شهر اصفهان میتوان:میدان نقش جهان،سی و سه پل،پل خواجو،کاخ عالی قاپو،کاخ چهلستون،مسجد جامع،کاخ هشت بهشت،منار جنبان،کلیسا و موزه وانک،محله جلفا،آکواریوم اصفهان و..را نام برد.

در اقامتگاه اشپزخانه ای عمومی جهت استفاده مشترک مهمانان تعبیه شده است. همچنین امکان سفارش وعده های غذایی از رستوران های اطراف برای مهمانان وجود دارد. سیستم گرمایش اتاق ها بخاری گازی است. خارج از اقامتگاه فضایی امن جهت پارک کردن ماشین وجود دارد. بمنظور حفظ حس نوستالژیک اقامتگاه، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام اتاق ها در محوطه قرار داده شده است که بصورت مشترک قابل استفاده میباشد.

گران‌ترین بومگردی‌های اصفهان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید