اصفهان فضاهای خوب برای اقامت زیاد دارد از این رو با ما همراه باشید و از ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره اصفهان بیشتر بدانید.

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره اصفهان

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل های سه ستاره ارزان اصفهان ، هتل های هستند که خدمات محدودتری نسبت به هتل های ۴ ستاره دارند. منظور از محدود بودن خدمات این است که تنوع صبحانه هتل های سه ستاره ارزان کمتر از هتل های ۴ ستاره است؛ یا اینکه امکاناتی از قبیل استخر و سونا و یا امکانات ورزشی ندارند؛ که این امکانات برای مسافرانی که با هدف کاری به اصفهان سفر می‌کنند یا بودجه کمتری در نظر دارند مناسب تر است.

هتل‌های سه ستاره قیمت مناسب

کاروانسرا عباسی کوه پا اصفهان

کاروانسرای عباسی کوه پا اصفهان بنایی تاریخی است که با قدمت بیش از ۴۵۰ سال پیش، در دوره صفویه ساخته شد. این کاروانسرا طی بازسازی های انجام شده و با حفظ معماری سنتی، در سال ۱۳۹۱ تغییر کاربری داد و با نام هتل سنتی کاروانسرای عباسی کوهپایه شروع به فعالیت کرد. کاروانسرای عباسی کوهپا دارای ۲۵ باب اتاق می باشد که سبک طراحی اتاق ها، زندگی در دوران ایران باستان را تداعی می کند. کاروانسرای عباسی کوهپایه در حد فاصل شهرهای اصفهان و نائین قرار دارد که فاصله آن تا مرکز شهر اصفهان، حدود ۸۵ کیلومتر می باشد.

اتاق های شاه نشین کاروانسرای کوهپایه اصفهان در طبقه اول واقع است که در گذشته محل استراحت شاه عباس بوده است. کاروانسرای کوهپایه جزء آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و محل مناسبی برای گردشگری در این منطقه و بازدید از اماکن تاریخی می باشد. به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حسی نوستالژیک، برخی اتاق های کاروانسرای کوهپا فاقد سرویس بهداشتی و حمام هستند. برای آسایش بیشتر مهمانان، سرویس بهداشتی و حمام به صورت عمومی در محوطه هتل تعبیه شده است. همچنین برخی اتاق ها فاقد پنجره و نورگیر می باشند.

آدرس: اصفهان ، اصفهان استان اصفهان - ۷۵ کیلومتری شرق اصفهان - کیلومتر ۶۰ جاده نایین - شهر تاریخی کوهپایه هتل سنتی کوهپا

تلفن جهت رزرو: ۰۲۱-۴۷۶۲۳۳۰۰

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره اصفهان

هتل آپارتمان خاتون اصفهان

هتل آپارتمان سه ستاره خاتون در یکی از تاریخی‌ترین و زیباترین خیابان‌های اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، با دسترسی مناسب به بناهای تاریخی چون میدان نقش جهان، مسجد امام، مسجد شیخ لطف‌الله، عمارت عالی قاپو، عمارت چهلستون و سی و سه پل، قرار گرفته‌است. هتل آپارتمان خاتون اصفهان در سال ۱۳۸۶ با ۱۵ واحد آپارتمان فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در چهار طبقه ساخته شده و با بهره‌مندی از امکانات رفاهی، از جمله کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری با چشم‌اندازی زیبا از زاینده‌رود، کافی نت، اینترنت وایرلس پرسرعت، پارکینگ، تاکسی سرویس، خدمات لباسشویی و خشکشویی اشاره کرد. قابل توجه میهمانان گرامی، هتل آپارتمان خاتون در بخش ورودی دارای تعدادی پله است.

آدرس: اصفهان ، اصفهان خیابان شمس آبادی - بین چهارراه قصر و خیابان کوالالامپور - مقابل بانک سینا - کوچه جهان آرا (شماره ۱۷) - جنب داروخانه میردامادی

تلفن جهت رزرو: ۰۲۱-۴۷۶۲۳۳۰۰

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره اصفهان

هتل پارت اصفهان

با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی یا ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل پارت اصفهان به سی و سه پل و زاینده رود می‌رسید و فاصله زیادی تا بازار اصفهان، کاخ هشت‌ بهشت و میدان نقش جهان ندارید. برای صرف غذا در خارج از هتل به رستوران معروف شهرزاد در همان نزدیکی می‌توانید بروید و در یکی از کافه‌های رادیو، عمارت، و خاتون یک نوشیدنی سفارش دهید. مراکز خرید سپاهان و سیتی سنتر برای خرید در اصفهان مناسب هستند و به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو هم برای رفت و آمد دسترسی دارید.

هتل پارت اصفهان در قلب و مرکز شهر، بین دو خیابان شمس آبادی و چهارباغ قرار گرفته است. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۸۸ با تعداد ۴۳ اتاق در ۸ طبقه تأسیس و در سال ۱۳۹۸ بازسازی شد. امکانات رفاهی مناسب و موقعیت مکانی، از مزایای هتل هستند که باعث می‌شود مسافران بسیاری این هتل را از بین هتل‌های شهر اصفهان برای اقامت انتخاب کنند. هتل پارت اصفهان امکانات و خدماتی مانند استخر، سونا و جکوزی، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، و روم سرویس را برای مهمانان فراهم کرده‌است.

آدرس: اصفهان ، اصفهان خیابان شمس آبادی - کوچه جهان آرا

تلفن جهت رزرو: ۰۲۱-۴۷۶۲۳۳۰۰

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره اصفهان

هتل‌های سه ستاره با امکانات مناسب

هتل سنتی اصفهان

هتل سنتی اصفهان با محیطی آرام و سنتی، تداعی کننده خانه‌های قدیمی ایرانی است. این مجموعه در یک کوچه باغ قدیمی قرار گرفته است و در بافت تاریخی شهر قرار دارد. این خانه از بناهای به جا مانده از دوران صفویه محسوب می‌شود که با قدمتی چهارصد ساله پذیرای میهمانان شهر اصفهان است. هتل سنتی اصفهان به مانند تمام خانه‌های سنتی ایرانی، اتاق‌هایی دور تا دور یک حوض فیروزه‌ای دارد که با در و پنجره ‌های چوبی و شیشه‌های رنگی تزئین شده‌اند. این خانه در سال ۱۳۸۶ پس از بازسازی تغییر کاربری داد و به یک هتل سنتی تبدیل شد. دکوراسیون و مبلمان هتل نیز به سبک سنتی‌ست اما به روز و مدرن تهیه و چیده شده‌اند.

علاوه بر این موارد، نزدیکی و دسترسی آسان این هتل به جاذبه‌های تاریخی و مهمی مانند میدان نقش جهان، بازار اصفهان، خیابان چهارباغ و ... این مکان را به گزینه‌ای عالی برای اقامت گردشگران تبدیل کرده است.

آدرس: اصفهان، خیابان سپاه، خیابان مسجد حکیم، بعد از مسجد حکیم، کوچه باغ قلندرها، هتل سنتی اصفهان

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان

هتل شیخ بهایی اصفهان یکی از هتل‌های سه ستاره اصفهان است که در بافت تاریخی شهر قرار گرفته است و با امکانات متنوع، دکوراسیون شیک و زیبا و پرسنل مجرب خود سعی می‎کند تا بهترین خدمات را به میهمانانش ارائه دهد. از آنجایی که این هتل در قلب شهر قرار گرفته است و فاصله کمی با میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، کاخ هشت بهشت، زاینده رود و سی سه پل، خیابان چهارباغ و ... دارد، گزینه‌ای عالی برای اقامت مسافران و گردشگران محسوب می‌شود. شما می‌توانید به سادگی یک پیاده‌روی سبک به جاذبه‌های نام برده شده برسید و از گشت و گذارتان در شهر تاریخی و زیبای اصفهان، نهایت لذت را ببرید.

آدرس: اصفهان، خیابان شمس آبادی، نرسیده به چهارراه قصر، کوچه شماره ۲۳ (قمرالدوله)، جنب پارکینگ شیخ بهائی

ارزان‌ترین هتل‌های سه ستاره اصفهان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید