دروازه‌بان پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیر را به نمایش گذاشتیم.

واکنش تند بیرانوند به اهانت به علی دایی

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، علیرضا بیرانوند در خصوص قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل گفت: تبریک می‌گویم به هواداران عزیزمان به خاطر این قهرمانی. هنوز چیزی تمام نشده است. قبل از بازی نیز یحیی گل محمدی با ما صحبت کرد و گفت که اگر به دنبال قهرمانی هستیم و باید این مسابقه را به خوبی تمام کنیم و اولین بازی نیم فصل دوم با ذوب‌آهن را در همین جا با تمرکز بالا بازی کنیم.

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیرش را به نمایش گذاشت. ما مالکیت بالا داشتیم و انتقال به حمله خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم. دیدیم بازیکنانی که به تازگی وارد ترکیب پرسپولیس شدند مثل محمد عمری چقدر خوب کار می‌کنند. دست همه بچه‌ها درد نکند.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص پاس ما قبل گلش در بازی مقابل نساجی گفت: من همیشه وظیفه دارم که به تیمم کمک کنم. تیم پرسپولیس امسال یک سال متفاوت دارد و می‌خواهد بازیسازی را از خط عقب آغاز کند و به همین علت من هم سعی و تلاشم را می‌کنم که به عنوان یک یار اضافه به تیمم کمک کنم.

بیرانوند تصریح کرد: خدا را شکر امروز از لحاظ بازیسازی عملکرد خوبی داشتم و توانستم به تیم کمک کنم که یک یار نسبت به تیم نساجی اضافه شود. امیدوارم بازی‌های بعدی نیز همین شکلی ادامه دهیم.

وی در خصوص اعتراضش به داور درباره اخراج ترابی گفت: حیف است چون ترابی یکی از مهره‌های اصلی ماست.

بیرانوند اظهار داشت: بی احترامی نسبت به اسطوره‌های فوتبال مخصوصا گل محمدی و دایی یک اتفاقی است که همه ما را ناراحت کرده است. پیشتر یک شخصی به همه فوتبالیست‌ها بی‌احترامی کرد. وقتی جلوی شخص قبلی را نگیرند، مطمئناً کسی دیگر می‌آید و اینگونه بی‌احترامی می‌کند. علی دایی برای همه ما بزرگ و عزیز است. بیشتر مردمی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند ایران را به نام او می‌شناسند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت کادر فنی تیم ملی نیز اظهار داشت: فدراسیون تمام تمرکزش را گذاشته تا بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیرد. آنها می‌خواهند کسی را بیاورند که یک اتفاق خوب برای تیم ملی بیفتد.

وی ادامه داد: شما می‌دانید که این جام ملت‌ها بسیار سخت است زیرا با توجه به نمایشی از استرالیا، ژاپن، کره جنوبی و حتی قطر در جام جهانی دیدیم، جام ملت‌های سختی خواهد بود. آنها شانس بالایی برای قهرمانی دارند. تیم ما نیز تیم خوبی است و امیدوارم هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم نیز مشخص شود.

بیرانوند در انتها به حمایت از وزیر ورزش پرداخت و اظهار داشت: به نظرم حمید سجادی یکی از کسانی است که برای فدراسیون و ورزش ما زحمت زیادی کشیده است. سجادی خیلی در کنار تیم ملی بود که اتفاق متفاوتی است. من 9 سال است که در تیم ملی هستم و وزیر قبلی اصلا به این شکل در کنار تیم ملی نبود. او زحمت زیادی برای ورزش ما کشیده و امیدوارم بتواند به کار خود ادامه دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید