اگر سفر شما به اصفهان از جنس سفر کاری یا تفریحی باشد می‌توانید از رستوران و سالن‌های درجه یک هتل کوثر در این شهر استفاده کنید.

رستوران و سالن‌های درجه یک هتل کوثر

سلام نو _ سرویس گردشگری: از مهمترین امکانات هتل کوثر اصفهان می توان به رستوران های متنوع، کافی شاپ، استخر، مجموعه های ورزشی، سالن های مراسم و پارکینگ اشاره کرد. به عنوان مثال رستوران های پارسه سیمین، رستوران سنتی سرو، زرین، سبز و رستوران فصلی آبشار طیف وسیعی از انواع غذاهای ایرانی، محلی و بین المللی را برای پذیرایی از شما فراهم کرده اند. در این میان بریانی هتل کوثر و صبحانه آن از دیگر غذاهای ارائه شده در این هتل شهرت بیشتری پیدا کرده است و حتا اصفهانی ها و افراد غیر مقیم هتل نیز برای امتحان کردن طعم آنها سری یه اینجا می زنند.

اطلاعات جالب درباره هتل بین‌المللی کوثر

اگر در سفر به نصف جهان به دنبال اقامت در هتلی خوب و مجلل هستید می توانید روی اقامت در هتل ۵ ستاره پارسیان کوثر حساب باز کنید. این هتل که قبل از انقلاب زیر مجموعه گروه هتل های شرایتون، از معروف ترین هتل های زنجیره ای دنیا، بود امروزه زیر نظر گروه هتل های پارسیان اداره می شود و به ارائه خدمات به میهمانان خود می پردازد. تاریخ ساخت هتل کوثر اصفهان به سال ۱۳۴۷ باز می گردد و در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی همه جانبه قرار گرفته است. این هتل در کنار ساختمان اصلی خود، ساختمان جدیدتری به نام فیروزه نیز دارد که طراحی بنا و دکوراسیون های آن با المان های طراحی های مدرن هتل ها انجام شده و تلفیقی از هنر ایرانی و معماری مدرن را در خود جای داده است.

رستوران و سالن‌های درجه یک هتل کوثر

اگر بخواهیم به مزیت های هتل کوثر اصفهان اشاره کنیم می توانیم از موقعیت جغرافیایی خوب این هتل و تمیزی اتاق های آن نام ببریم که دسترسی خوبی به تعدادی از جاذبه های مشهور اصفهان دارد. هتل کوثر برای آن دسته از میهمانان که به ورزش و هیجان علاقه دارند، باشگاهی ورزشی در داخل هتل تعبیه کرده است و امکانات و تجهیزات ورزشی مدرنی در اختیارشان قرار می دهد، باشگاهی که به عنوان یکی از برترین مجموعه های ورزشی سطح شهر نیز شناخته می شود. استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی از دیگر بخش های مجموعه ورزشی و سلامتی هتل هستند و کیفیت اقامت شما را بالاتر می برند.

علاوه بر اینها، تالار عروسی و دیگر سالن های هتل کوثر اصفهان برای آن دسته از افرادی که به دنبال برگزاری مراسم، همایش، کنفرانس و دیداری تجاری یا میهمانی در اصفهان هستند، گزینه خوبی محسوب می شوند. سالن های میخک، ترنج، فیروزه و چشم انداز، سالن های مختلف هتل هستند و امکان استفاده از امکانات و خدمات مختلف برای برگزاری مراسم به شما می دهند. اگر هم بخواهید بدون خروج از هتل به خرید انواع سوغاتی و صنایع دستی اصفهان بپردازید می توانید به سراغ فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی هتل پارسیان کوثر بروید.

رستوران و سالن‌های درجه یک هتل کوثر

رستوران‌های خوش‌نام هتل کوثر

در حال حاضر ۶ رستوران مختلف داخل هتل آماده پذیرای از مهمانان مجموعه هستند که در ادامه هر کدام از آن ها را همراه با ویژگی هایشان بررسی می کنیم.

رستوران فصلی آبشار: در کنار استخر و باغ سرسبز هتل قرار گرفته و انواع کباب و باربیکیو را سرو می کند. (ساعت کاری: ۲۰:۰۰ الی ۲۳:۳۰)

رستوران سبز: این جا اولین و بزرگ ترین رستوران شهر اصفهان است. سقف آن متحرک بوده و دیواره هایش قابلیت برداشته شدن دارند. داخل رستوران از روغن سرخ کردنی خبری نیستد و انوع استیک، پاستا، پیتزا و غذاهای گیاهی در ظروف چدنی و چوبی آماده و سرو می کنند.

لابی لانج فیروزه: همان طور که از اسمش مشخص است در لابی ساختمان فیروزه قرار دارد و با انواع نوشیدنی های گرم، سرو، دسر و کیک میزبانان مهمانان هتل و محلی مناسب برای ملاقات ها و جلسات دوستانه است. (ساعت کاری: ۱۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰)

رستوران زرین: زرین یکی از رستورن های قدیمی مجموعه است که بیش از ۴۰ سال با غذاهای مختلف ایرانی و خارجی میزبان مهمانان هتل بوده است. (ساعت سرو صبحانه: ۶:۰۰ الی ۱۰:۰۰، ناهار: ۱۱:۰۰ الی ۱۶:۰۰، شام: ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰)

رستوران سنتی سرو: طراحی زیبا و سنتی داشته و شب ها موسیقی زنده در آن اجرا می شود. داخل رستوران بوفه ای از سالادهای ایرانی، دسر، نوشیدنی ها و دم نوش ها قرار داده شده تا فضای آن بیش از پیش یادآور ایران قدیم باشد. نکته جالب رستوان سرو هنکاری آن با بریانی حاج محمود شفاعت (یکی از معتبرترین و نام آورترین برندهای بریانی شهر اصفهان) است و می توانید طعم آن را همین جا داخل هتل بچشید. (ساعت سرو شام: ۲۰:۰۰ الی ۲۳:۳۰)

رستوران پارسه سیمین: ویژگی اصلی پارسه سیمین شبانه روزی بودنش است. هر ساعت که احساس گرسنگی کردید می توانید به آن مراجعه کنید. داخل آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.

رستوران و سالن‌های درجه یک هتل کوثر

سالن‌های زیبای هتل کوثر، فضایی مناسب برای میزبانی

سالن میخک

سالنی که صندلی هایش به شکل U‌ چیشده شده اند و مناسب جلسات کاری، همایش یا جلسات آموزشی است. متناسب با کاربری و خواسته شما از مهمانان پذیرایی می شود و می توانید از امکاناتی شامل سیستم صوت ( میکروفن ثابت و بیسیم )، ویدئو پروژکتور، تریبون و وایت برد استفاده کنید. بین ۲۰ تا ۸۰ نفر امکان استفاده همزمان از سالن را دارند.

سالن چشم انداز نگین

سالنی که پنجره هایش چشم انداز فوق العاده زاینده رود و سی و سه پل را دارد و در آخری طبقه هتل ساخته شده است. می توان برای مناسبت ها و اهداف مختلف از جمله مراسم سمینار، همایش، جشن عروسی، جشن عقد و … آن را رزرو کرد. برای مراسم رسمی و کاری ظرفیت سالن ۲۰۰ نفر برای عروسی ۳۰۰ نفر و برای جشن عقد حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر می باشد.

اتاق جلسات فیروزه

محلی برای برگزاری جلسات کاری با فضایی مدرن است که ظرفیتش محدود بوده و بیش از ۱۵ نفر نمی توانند از آن استفاده کنند.

سالن ترنج

سالن ترن هم یکی دیگر از مراکز برگزاری جلسات، نشست های گروهی، برگزاری همایش و … هتل است که متناسب با خواسته شما از مهمانانتان پذیرایی می کند.

رستوران و سالن‌های درجه یک هتل کوثر

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید