مطابق معمول که محدودیت هایی در مسیرهای دسترسی شهر ها به هم ایجاد می‌شود محور کرج چالوس نیز در انتهای این هفته با محدودیت‌هایی برای تردد رو به رو خواهد بود.

محور کرج چالوس دچار محدودیت های ترافیکی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه البرز ازاجرای محدودیت ترافیکی درآزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ١٦ دیماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز تا پایان تخلیه ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت ترافیک در راه های استان البرز اضافه کرد: اکنون ترافیک در خط جنوبی آزاد راه کرج - قزوین محدوده پل فردیس سنگین است.

کرمی یادآور شد : ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی در جاده های استان البرز مستقر شده اند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید