منابع محلی گفتند که نظامیان صهیونیست پس از دستگیری حسن عرایشی جوان فلسطینی که منزل وی را به مدت یک ساعت محاصره کرده بودند، به صورت تدریجی از اردوگاه بلاطه خارج شدند.

برگی دیگر از جنایات رژیم صیهونیستی + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، «عامر ابو زیتون» نوجوان ۱۶ فلسطینی در پی تیراندازی نظامیان حین یورش به اردوگاه بلاطه در نابلس به شهادت رسید. این نوجوان فلسطینی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود.

منابع محلی گفتند که نظامیان صهیونیست با نفوذ به مرکز اردوگاه بلاطه، این اردوگاه را از چندین محور تحت محاصره قرار دادند که به وقوع درگیری ها با فلسطینی ها منجر گردید.

در پی این درگیری ها عامر ابو زیتون نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید. همچنین دو جوان فلسطینی دیگر نیز زخمی شدند.

منابع محلی گفتند که نظامیان صهیونیست مانع از رسیدن گروه های امدادی و پزشکی به مجروحان شدند.

درگیری های مسلحانه ای بین مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه بلاطه به وقوع پیوست.

شاهدان عینی گفتند که مبارزان فلسطینی با تیراندازی به نظامیان اشغالگر به سمت آنها بمب های دست ساز پرتاب کردند و یکی از خودروهای نظامیان اشغالگر در جریان درگیری ها از کار افتاد.

منابع محلی گفتند که نظامیان صهیونیست پس از دستگیری حسن عرایشی جوان فلسطینی که منزل وی را به مدت یک ساعت محاصره کرده بودند، به صورت تدریجی از اردوگاه بلاطه خارج شدند.

نظامیان صهیونیست خانواده عرایشی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و اسباب و اثاثیه خانه وی را به هم ریختند.

شهید

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید