سرمربی گل گهر در بازی مقابل پرسپولیس به علیرضا بیرانوند گفت: بعد از شکستگی بینی فکر می کنم خوشگل تر شدی!

 شوخی امیر قلعه نویی با بینی شکسته بیرانوند

پرسپولیس درحالی حساس ترین بازی هفته قبل را مقابل گل گهر با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشت که علیرضا بیرانوند ستاره تیمش بود و با گرفتن یک پنالتی در اوایل بازی و همچنین مهار چند موقعیت خوب گلزنی مانع از گلزنی حریف شد و کمک کرد تا پرسپولیس به یک برد ارزشمند خارج از خانه برسد.

بیرانوند که به دلیل مدل رفتاری و شخصیتی که دارد، با همه افراد فوتبالی معمولا رابطه خوبی دارد و اهالی فوتبال هم علاقه زیادی به گلر شماره یک پرسپولیس دارند. قبل از شروع بازی پرسپولیس و گل گهر بیرانوند به رسم ادب نزد قلعه نویی رفت و حسابی با یکدیگر خوش و بش کردند.

نکته جالب برخورد این دو به شوخی های سرمربی سابق استقلال و تیم ملی با علیرضا بیرانوند برمی گشت. سرمربی گل گهر به محض دیدن بیرانوند او را در آغوش کشید و به علیرضا گفت: بعد از شکستگی بینی فکر می کنم خوشگل تر شدی!همین جمله از سوی قلعه نویی که کمتر اهل شوخی است، باعث شد تا دو طرف بخندند. همچنین قلعه نویی برای بیرانوند آرزوی سلامتی کرد و ضمن اینکه جویای وضعیت آسیب دیدگی بینی اش شد، به او گفت امیدوار است دیگر چنین مصدومیتی را تجربه نکند. قلعه نویی همچنین به علیرضا گفت بعد از مصدومیتی که برای او در بازی مقابل انگلیس رخ داد، حسابی نگران شد و پیگیر وضعیت سلامتی اش شده بود.

سرمربی گل گهر علاقه زیادی به بیرانوند دارد و حتی قبل از پیوستن علیرضا به پرسپولیس ،پیشنهاد حضور در گل گهر را به بیرانوند داده بود ولی در نهایت علیرضا تصمیم گرفت به تیم سابقش بازگردد و پرسپولیسی شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید