گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان رهبران دولت ائتلافی از جمله نخست وزیر و وزیر خارجه پاکستان را تهدید به حمله کرد.

هشدار تهدید آمیز طالبان پاکستان به رهبران حزب حاکم این کشور

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، - گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان که طی ماه‌های اخیر عملیات‌های خود در مناطق مختلف این کشور را تشدید کرده است، اکنون رهبران دولت ائتلافی از جمله نخست وزیر و وزیر خارجه پاکستان را تهدید به حمله کرد.

منابع خبری پاکستان روز چهارشنبه بیانیه گروه تحریک طالبان مبنی بر تهدید حمله به رهبران دولت اسلام‌آباد از جمله نخست وزیر و وزیر امور خارجه را منعکس کردند.

طالبان پاکستان خطاب به شهباز شریف نخست وزیر و رئیس حزب مسلم لیگ نواز و بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان و رئیس حزب مردم هشدار داد که اگر از موضع خود برای مقابله با تحریک طالبان پاکستان عقب نشینی نکنند، با حملات گسترده طالبان پاکستان روبرو خواهند شد.

محمدخوراسانی سخنگوی تحریک طالبان پاکستان دولت این کشور را تهدید به عملیات مقابله جویانه کرد و رهبران مذهبی کشور را نیز از قرار گرفتن در جبهه ضد تحریک طالبان برحذر داشت.

پاکستان طی سال‌های اخیر از جمله از زمان تسلط طالبان بر افغانستان، این کشور را به کم کاری در برخورد با تحریک طالبان پاکستان در خاک افغانستان متهم می‌کند. هفته گذشته وزیر کشور پاکستان نیز خاطرنشان کرد اسلام‌آباد حق دارد به طالبان پاکستان در قلمروی افغانستان حمله کند.

طالبان پاکستان هفته گذشته مسوولیت یک حمله انتحاری نافرجام در اسلام‌آباد را برعهده گرفت.

"لشکر خوراسان" که گفته می‌شود یک جوخه نزدیک به طالبان پاکستان است نیز مسوولیت ترور ۲ مقام ارشد دایره مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب CTD را برعهده گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید