سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، اعلام کرد که چالوس و هراز یکطرفه می‌شوند.

خبر مهم برای مسافران جاده‌های شمالی

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات پایان هفته در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته اعلام شد

سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته در جاده‌های کشور گفت: این محدودیت‌ها از ظهر روز چهارشنبه آغاز شده و تا صبح شنبه در جاده‌ها ادامه خواهد داشت. بر این اساس نیز تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور چالوس نیز گفت: در صورت افزایش حجم تردد در این محور، احتمالا تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به محور هراز نیز اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یک طرفه خواهد بود.

وی درباره ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین نیز اظهارکرد: این ممنوعیت‌ها به استثناء حاملان موادسوختی یا فاسدشدنی است و بر این اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

شیرانی ادامه داد: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره احتمال یک طرفه شدن چالوس و هراز نیز گفت:اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی فرمانده میدان اجرای محدودیت‌ها منتفی خواهد شد.

وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا سعیدکریمی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
    0 0
    هزینه را لطفا برای لیف صورت و جوان سازی اعلام کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید