این شهر در واقع آبراه­ های بیشتری نسبت به ونیز دارد و یکی از بهترین تفریحات رایگان برای انجام در بیرمنگام، کاوش در آبراه ­های حفاظت‌شده و ساختمان‌های تاریخی است.

میدان ویکتوریا (بیرمنگام)

سلام نو-سرویس گردشگری: بیرمنگام دومین شهر بزرگ بریتانیا است و موقعیت آن در غرب میدلندز، آن را به مکانی عالی برای شروع کاوش به ویژه از طریق آبراه تبدیل کرده است. آبراه های بیرمنگام محصول فرعی انقلاب صنعتی بود که شاهد شکوفایی شهر بود و امروزه از این شبکه گسترده آبراه بیشتر برای قایقسواری استفاده میشود.

این شهر در واقع آبراه های بیشتری نسبت به ونیز دارد و یکی از بهترین تفریحات رایگان برای انجام در بیرمنگام، کاوش در آبراه های حفاظت‌شده و ساختمان‌های تاریخی است. این روزها این شهر بیشتر به خاطر جواهرات و مواد غذایی و همچنین فعالیتهای فرهنگی و جشنوارههای متعددش شناخته شده است.

تنها در ۲۰ مایلی جنوب شرقی بیرمنگام، کاونتری، مرکز صنعت موتور بریتانیا و مکانی لذتبخش برای بازدید در یک سفر یکروزه قرار دارد.

در ادامه حتما فهرست جاذبه‌های برتر در بیرمنگام را مطالعه کنید.

  1. میدان ویکتوریا و مرکز شهر را کاوش کنید

۴ جاذبه توریستی چشم نواز در بیرمنگام + عکس

قلب بیرمنگام در میدان ویکتوریا است و برای عابران پیاده مناسب است. اینجا منطقهای است که در آن میتوان از طریق مسیر مرکز شهر بیرمنگام به کاوش پرداخت. در طول مسیر، تالار شهر قدیمی و جذاب را خواهید دید که در سال ۱۸۳۲ ساخته شده و شاهکاری از معماری ویکتوریایی است. این سازه چشمگیر که شبیه یک معبد رومی است، دارای ۴۰ ستون پرزرق و برق کورنتی ساخته شده از مرمر آنگلسی است.

از زمان میزبانی اولین اجرای الیاس مندلسون در سال ۱۸۴۷، این مرکز صحنه موسیقی شهر بوده است. امروزه تالار سمفونی چشمگیر آن، با آکوستیک در سطح جهانی و سالن نمایش خیرهکنندهاش، بهطور مرتب خوانندگان و نوازندگان را در خود جای داده است و همچنین محل برگزاری آن است.

دو بنای یادبود، یکی از ملکه ویکتوریا و دیگری برای مخترع جیمز وات، جلوی محوطه را تزیین کردهاند.

دیگر مکان‌های قدیمی شهر که باید از آن بازدید کنید عبارتند از میدان چمبرلین که فقط برای عابر پیاده است و کتابخانه مرکزی. این کتابخانه میزبان بزرگترین مجموعه شکسپیر در خارج از ایالات متحده است (۵۰۰۰۰ جلد به ۹۰ زبان).

  1. در موزه و گالری هنر بیرمنگام گشتی بزنید

۴ جاذبه توریستی چشم نواز در بیرمنگام + عکس

موزه و گالری هنر بیرمنگام که در سال ۱۸۸۵ افتتاح شد، یکی از بهترین موزه‌های خارج از لندن محسوب می‌شود. گنجینه‌های هنری آن شامل مجموعه‌ای از آثار نقاشان پیش از رافائلی و همچنین آثار هنری از قرن هفدهم تا نوزدهم و مجسمه‌های رودین و جیمز تاور است.

همچنین نمایشهای جالب مربوط به تاریخ شهر، از جمله یافتههای باستانشناسی مربوط به عصر حجر، همراه با مجموعه چشمگیر پینتو، با بیش از ۶۰۰۰ اسباببازی و سایر موارد ساخته شده از چوب، وجود دارد.

اگر وقت دارید، از گالری آیکون، یک موزه هنر معاصر که در ساختمانی میراثی واقع شده و ارزش کاوش دارد، دیدن کنید.

  1. از باغ گیاهشناسی بیرمنگام بازدید کنید

۴ جاذبه توریستی چشم نواز در بیرمنگام + عکس

یکیدیگر از جاذبههای توریستی عالی که باید در برنامه سفر شما به غرب میدلند گنجانده شود، باغ گیاهشناسی بیرمنگام است. این باغ‌های قرن نوزدهمی که در ۱۵ هکتار در حومه‌های مرفه ادگباستون گسترده شده‌اند، زیستگاه گونه‌های بی‌شماری از گیاهان هستند.

این باغ بهویژه بهخاطر مجموعه درختان بونسای، از جمله درختی که بیش از ۲۵۰ سال قدمت دارد، شهرت دارد. در این باغ علاوه بر بیش از ۷۰۰۰ گیاه از سراسر جهان، از دیدن انواع حیاتوحش از جمله پرندگان نادر استوایی و خانه پروانهها نیز لذت خواهید برد. سایر امکانات موجود در محل عبارتند از فروشگاه هدیه، چایخانه، به‌علاوه زمین بازی برای کودکان.

  1. موسسه هنرهای زیبای باربر نیز مکان خوبی برای بازدید است

۴ جاذبه توریستی چشم نواز در بیرمنگام + عکس

موسسه هنرهای زیبای باربر که در نزدیکی دانشگاه بیرمنگام قرار دارد، مجموعه‌ای عالی از هنر از دوران رنسانس تا قرن بیستم را در خود جای داده است. آثار برجسته آن شامل شاهکارهایی مانند بوتیچلی، بلینی، تینتورتو، روبنس، رامبراند، واتو، مانه، مونه، گینزبورو، پاسبان و دگا است. از خود ساختمان نیز باید بازدید شود بهخصوص برای مجسمه عالی جورج اول.

اگر زمان اجازه می‌دهد، حتما برنامه مؤسسه برای کنسرت‌های کلاسیک عصر را بررسی کنید. تورهای راهنما در دسترس هستند و یک فروشگاه و کافه در محل قرار دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید