۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
کد خبر: 55410406

مشهد پر از هتل و فضاهای اقامتی است، اگر به دنبال هتل‌های خاص مشهد هستید با ما همراه باشید.

هتل‌های خاص مشهد

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل های لیان و فردوس در دو نقطه مهم شهر مشهد واقع شده و سالانه پذیرای شمار زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی هستند، در ادامه به توضیحات کاملی درباره این دو هتل خاص می‌پردازیم.

هتل لیان تجربه آرامش

درباره هتل لیان مشهد

مجتمع لیان مشهد در فاصله ۳۰۰ متری حرم مطهر و مشرف به بارگاه حضرت رضا (ع) بنا شده است. هتل مجلل، چهار طبقه مرکز خرید و پارکینگ مجهز از اجزای اصلی مجتمع لیان هستند. بخش اقامتی در ۱۰ طبقه در دو برج شرقی و غربی با اتصال دو بلوک مجزا از طریق ساباط شامل ۱۲۶ واحد اقامتی، لاندری مجهز، مجموعه آبی و ورزشی، کافی شاپ و باغ بام میباشد. پارکینگ مجموعه جهت آسایش و سرویس دهی هرچه بهتر به میهمانان طراحی و ساخته شده است.

هتل لیان یکی از هتل‌های باکیفیت و مشهور در شهر مقدس مشهد است و در سال ۱۴۰۰ افتتاح‌شده است، بدین‌جهت جزو هتل‌های تازه تأسیس به شمار می‌رود. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به حرم مطهر رضوی اشاره کرد و همین امر سبب می‌شود زائران زیادی در هنگام رزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنند. این هتل بی‌نظیر دارای ۶ طبقه و ۱۲۶ اتاق و سوئیت است. همه پرسنل در این مجموعه مجرب و کارآزموده بوده و آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

هتل‌های خاص مشهد

هتل لیان مشهد دارای دو برج شرقی و غربی است و در خیابان نواب صفوی واقع‌شده است. همان‌گونه که پیش‌تر نیز اشاره شد، دسترسی به حرم از این هتل از طریق پیاده‌روی امکان‌پذیر است. همچنین به دلیل موقعیت مکانی عالی این هتل چهار ستاره می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مانند خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی دسترسی آسانی داشته باشید. هتل لیان با برخورداری از امکانات و خدمات رفاهی مناسب برای مسافران اقامتی آرام و به‌یادماندنی رقم می‌زند. همچنین از پنجره برخی از اتاق‌های این هتل چشم‌انداز دلربایی از حرم مقابل چشمانتان خواهد بود که لحظات دل‌نشینی را تجربه خواهید کرد.

امکانات رفاهی هتل لیان

در قسمت پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و برای گشت‌وگذار می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. اتاق چمدان مخصوص مسافرانی است که تا زمان فرارسیدن ساعت پروازشان وقت اضافی دارند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و برای کودکان ۳ تا ۶ ساله نیز در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه به‌صورت نیم‌بها و برای افراد بالای ۶ سال نیز نفر کامل محاسبه می‌شود. پارکینگ مخصوص مسافرانی است که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. با توجه به قوانین رایج در این هتل ساعت تحویل اتاق ۲ ظهر و ساعت تخلیه نیز ۱۲ ظهر است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد زمان رسیدن به هتل را برنامه‌ریزی کنید.

هتل‌های خاص مشهد

در لابی این هتل ظرفیت ۲۰ نفر وجود دارد و تا زمان فرارسیدن ساعت پرواز یا تحویل اتاقتان می‌توانید در لابی منتظر بمانید. اینترنت وای فای رایگان به‌صورت محدود در تمامی نقاط و اتاق‌های این هتل ارائه می‌شود. در لابی هتل می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس بهره‌مند شوید و انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. یکی از امتیازات ویژه این هتل پذیرش میهمانان خارجی عرب‌زبان و غیر عرب‌زبان است. برای اطلاع از اخبار دنیا می‌توانید از روزنامه‌های روز بهره‌مند شوید. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است.

احترام، نکته‌ها و نیازها در هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد در سال ۱۳۸۸ با هدف خدمت رسانی به زائرین بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شد. این هتل در بلوار امام رضا (ع) و با فاصله ای اندک از حرم مطهر (۶۵۰ متر) واقع شده است که این ویژگی هم سهولت زیارت حرم مطهر و هم امکان ارائه خدمات ویژه هتل برای زائرین محترم را فراهم آورده است.

هتل‌های خاص مشهد

هتل فردوس دارای هشت طبقه و ۹۶ اتاق و سوئیت و دو واحد آپارتمان و پارکینگ اختصاصی است ، همچنین رستوران هتل با ظرفیت ۳۰۰ نفر در طبقه اول و صبحانه خوری و سالن چند منظوره آن با ظرفیت ۱۵۰ نفر در طبقه هشتم آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی است از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ ۲۴ ساعته با محیطی بسیار دلپذیر ، اتاق بازی کودکان ، سالن ورزشی ، شبکه ویدئویی لاندری و اینترنت پر سرعت اشاره کرد.

هتل فردوس مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل ۴ ستاره با تعداد ۹۸ اتاق در ساختمانی ۸ طبقه یکی از باکیفیت‌ترین هتل‌های شهر مشهد به‌شمار می‌رود. از مزیت‌های اقامت در این هتل می‌توان به کادر مجرب و سطح بالای کیفیت خدمات آن اشاره کرد.

به خاطر معماری هتل فردوس مشهد در بسیاری از قسمت‌های عمده آن نور طبیعی وارد می‌شود. همچنین در برخی از اتاق‌های هتل چشم‌انداز زیبای حرم و شهر مشهد قابل روئیت است. کافی‌شاپ، فست فود، و رستوران ایرانی هتل برای مهمانان غذا و نوشیدنی‌های متنوعی را تهیه می‌کنند.

هتل‌های خاص مشهد

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید