سفر به مشهد با یک اقامت خوب، درخشان می‌شود از این رو با ما همراه باشید تا درباره هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا بیشتر بدانیم.

هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل هما مشهد یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره این شهر زیارتی و سیاحتی است. اقامت و جایی که برای اقامت در سفر انتخاب می شود یکی از مهم دغدغه ها و نگرانی های مسافرین می باشد. البته در برخی شهرهای کشور که از نظر پذیرش مسافر و گردشگر آمار بالا و قابل ملاحظه ای دارند معمولا نگرانی پیدا کردن یک هتل مناسب برای اقامت وجود ندارد. از جمله شهرهایی که آمار هتل و مسافرخانه در آن قابل توجه است، شهر مشهد می باشد. این شهر به دلیل جای دادن حرم امام رضا در خود از نظر معنوی برای ایرانیان و جهانیان حائز اهمیت بوده و سالانه افراد زیادی به این شهر سفر کرده و در یکی از هتل های این شهر اقامت می کنند.

اطلاعات کامل درباره هتل هما مشهد

هتل هما مشهد یک هتل ۵ ستاره است و در مرکز این شهر قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۵۲ کار و فعالیت خود را شروع کرده و با داشتن ۱۳۵ اتاق مجلل و شیک و فضای باز و سرسبز، به یکی از بهترین اقامتگاه های شهر مشهد تبدیل شده است.

این هتل در سال ۱۳۹۶ مورد عملیات بازسازی نیز قرار گرفت و با داشتن ساختمان های اصلی، قسمت آپارتمانی و ویلایی خدمات متنوعی را به زائرین امام رضا ارائه می کند. بهترین و بروزترین تجهیزات در این هتل به کار گرفته شده است تا کسانی که این محل را برای اقامت خود انتخاب می کنند از هیچ جهت دچار کمبود نباشند.

هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا

اسکان در این هتل به دلیل دسترسی به مترو، نزدیک بودن به مراکز خرید و نبودن در محدود طرح ترافیک از جمله بارزترین امتیازات این هتل به شمار می رود. در کنار تمام این موارد همکاری با پرسنلی که در کار خود خبره و ماهر هستند و رفتاری بسیار مودبانه و صمیمنانه دارند از دیگر امتیاز این هتل می باشد. خوب است بدانید که این هتل با حرم امام رضا(ع) حدود ۲۰ دقیقه فاصله دارد.

یکی از قابل توجه ترین نکاتی که می توان در مورد این هتل اظهار کرد، دکوراسیون و چیدمان داخلی آن است. چیدمان داخلی این هتل شباهت زیادی به چیدمان هتل های زنجیره ای هایت داشته و با توجه به این اینکه هتل هایت از جمله هتل های برتر در سطح دنیا می باشد و خدمات خوبی به مسافرینش ارائه می کند، شباهت داشتن هتل هما به هایت نیز می تواند بسیار جذاب به نظر آید.

امکانات هتل هما

از جمله امکانات عمومی هتل هما یک مشهد می‌توان کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خانه‌داری ۲۴ ساعته، اعلام حریق، گیم نت، سالن پذیرایی، تهویه مطبوع، مرکز تجاری، رستوران، اینترنت بی‌سیم، آنتن مرکزی، تلفن، پاور سوئیچ، خدمات پزشکی، فضای سبز، نمازخانه، مینی بار، کافی نت، تلویزیون، پارکینگ و آسانسور را نام برد. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به ماهواره، دستگاه ATM، آسانسور، روزنامه، تلویزیون در لابی، اتاق عقد، مسیر دوچرخه سواری، سالن اجتماعات، ویدیو کنفرانس، اتاق میهمانی، لاندری، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، خدمات اتو، ماشین بدون راننده، خدمات بیدار باش، شبکه پخش فیلم داخلی، پذیرش ۲۴ ساعته، فتوکپی، سرویس به حرم رایگان، خدمات تشریفات ویژه، خدمات عروس و غیره نیز اشاره کرد.

هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا

این هتل مجلل و زیبا امکانات تفریحی خوبی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. برای حفظ سلامتی خود می‌توانید به پیست پیاده‌روی بروید و یا کمی دوچرخه سواری کنید. خوشبختانه هتل هما ۱ دارای باشگاه ایروبیک و بدن‌سازی بوده و حتی زمین تنیس نیز دارد. اگر عاشق تفریحات آبی هستید حتماً از سونا و جکوزی هتل هما ۱ مشهد بهره‌مند شوید. این هتل زیبا دارای چندین سالن برای برگزاری مراسمات عقد، عروسی، همایش‌ها و جلسات کاری است. سالن آینه هتل هما یک جزو بهترین سالن‌های مشهد است که امکانات صوتی و تصویری مجهزی دارد. این سالن مناسب مهمانی‌های خانوادگی، مراسم عروسی، جشن نامزدی و سالگرد ازدواج است. سالن آینه متراژ بالایی دارد و به ظرفیت ۴۰۰ میهمان است. این سالن امکاناتی نظیر گل آرایی، اشاره‌گر، فیلم‌برداری، عکاسی، میکروفون بی‌سیم و تخته وایت برد دارد.

هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا

البته هتل هما یک مشهد، یک سالن دیگر نیز برای پذیرایی از میهمانان دارد که با نام نیلوفر معروف است. این سالن پذیرایی دکوراسیونی بسیار زیبا داشته و الهام گرفته از فرهنگ غنی ایرانی است. سالن نیلوفر در طبقه ۱- هتل هما یک واقع شده و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با طعمی لذیذ ارائه می‌دهد. این سالن در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و جزو زیباترین سالن‌های مشهد است. سالن ارکیده هتل هما ۱ مشهد نیز برای برنامه‌های خاص و مهمانان ویژه در نظر گرفته شده است. این سالن دارای امکاناتی نظیر استند تابلو راهنما، فیلم‌برداری، فیلیپ اشاره‌گر، میز ریجستر، تخته وایت برد، گل آرایی و غیره است. منو غذایی سالن به صورت سلف سرویس بوده و انواع غذاهای ایرانی اصیل، انواع دسر و نوشیدنی به میهمانان ارائه می‌شود. سالن ارکیده برای برگزاری جلسات کاری، سمینارها و همایش‌ها خوب و ایده‌آل به نظر می‌رسد.

هتل پنج ستاره هما یک مشهد در خیابان احمدآباد و تقاطع خیابان کلاهدوز قرار گرفته است. برای رسیدن به هتل هما ۱ مشهد، دغدغه‌ای نخواهید داشت؛ چراکه می‌توانید به وسیله تاکسی، مترو و خطوط اتوبوس‌رانی در کمترین زمان ممکن، خودتان را به هتل هما یک، برسانید. خوشبختانه این هتل به راه آهن، فرودگاه، پایانه مسافربری و حتی خطوط مترو نزدیک است.

هتل هما ۱ مشهد، هتلی بی‌همتا

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید