خرید در سفر بسیار مهیج است، اگر در سفر به مشهد به دنبال چند مرکز خرید خاص در مشهد هستید با ما همراه باشید.

چند مرکز خرید خاص در مشهد

سلام نو _ سرویس گردشگری: سفر رفتن بدون خرید سوغات مثل ماکارونی بدون ته‌دیگ است؛ همچنان خوردنی و خوشمزه ولی معمولا جای خالی ته‌دیگ به‌شدت حس می‌شود. قدیم‌ترها اگر به یک شهر توریستی مثل مشهد سفر می‌کردید و سراغ جایی که بتوان سوغاتی خرید را می‌گرفتید همه آدرس بازار اصلی شهر را می‌دادند. ولی حالا چند سالی می‌شود که پا به هر یک از خیابان‌های شهر که می‌گذارید خودتان را در محاصره انبوهی از مراکز خرید می‌بینید.

مجتمع‌های تجاری ممتاز

مجتمع تجاری وصال مشهد

مجتمع تجاری وصال در بلوار خیام شمالی، بلوار بهارستان و نزدیک به مرکز خرید الماس شرق قرار دارد. این مجتمع تجاری دارای صدها فروشگاه در زمینه عرضه انواع لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، پوشاک، آرایشی و بهداشتی بوده و به دلیل اینکه تمامی اجناس مرکز خرید از قیمت های بسیار خوبی برخوردار هستند، جزء شلوغ ترین و جذاب ترین مراکز خرید شهر به شمار میرود. مجتمع تجاری وصال مشهد دارای هایپرمارکت نیز بوده و از امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید هم می توان به آبنمای موزیکال جامپینگ، پروژکتور سه بعدی، عکساخانه سنتی، کلبه وحشت و پارک بازی برای کودکان اشاره کرد. لازم به ذکر است در صورتیکه خودروی شخصی به همراه دارید، مرکز خرید وصال پارکینگ اختصاصی بزرگ هم دارد.

چند مرکز خرید خاص در مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما از جمله مراکز خرید نسبتاً جدید در مشهد است که در سال 1383 افتتاح شده لذا به لطف این موضوع، نسبت به اکثر مراکز خرید مشهد جدیدتر بوده و از امکانات مدرن تری هم برخوردار می باشد. مرکز خرید پروما 250 واحد تجاری دارد و انواع محصولات و کالاهای مختلف از جمله صنایع دستی مشهد و کالاهایی با برندهای خارجی و مطرح جهانی با قیمت های مختلف در این مرکز خرید عرضه می شوند. مرکز خرید پروما در میدان جانبازان واقع در بلوار فردوسی مشهد قرار دارد و جالب است بدانید این مرکز خرید به عنوان مرکز خرید این بلوار شناخته شده و همچنین در میان شلوغ ترین و محبوب ترین مراکز خرید بلوار فردوسی مشهد هم قرار دارد.

مرکز خرید پروما علاوه بر فروشگاه ها و غرفه های مختلف، دارای یک سوپرمارکت بزرگ هم می باشد که انواع نان ها بخصوص نام های سنتی مشهد، شیرینی ها، میوه، لبنیات و غیره در آنجا عرضه شده و از کیفیت مطلوبی هم برخوردار هستند. لازم به ذکر است مرکز خرید دارای امکانات و خدمات رفاهی همچون سالن بولینگ و بیلیارد، شهربازی برای کودکان و چندین رستوران و کافی شاپ بوده و ساعت کاری مرکز خرید هم همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب و در روز جمعه هم از ساعت 10:30 الی 12 شب می باشد.

چند مرکز خرید خاص در مشهد

مجتمع کیان سنتر مشهد

در شهر مشهد، مراکز خرید لوکس هم وجود دارد که طرفداران بسیاری دارند. معروف ترین آن ها همانطور که میدانیم، مرکز خرید الماس شرق است اما مجتمع کیان سنتر هم یکی از معروف ترین و بهترین مراکز خرید لوکس مشهد هم به شمار می رود. این مرکز خرید دارای 150 واحد تجاری است که در شش طبقه قرار دارند. مجتمع کیان سنتر در تقاطع بلوار جانبازان و شهید فرامز عباسی قرار دارد.

بازارهای جذاب مشهد

بازار حکیم مشهد (بازار روس‌ها)

بازار روس‌ها که با نام بازار حکیم شناخته می‌شود، از بازارهای قدیمی مشهد به حساب می‌آید که سبک قدیمی و حال‌وهوای گذشته خود را حفظ کرده است. این بازار در نزدیکی بازار جنت و باغ ملی قرار دارد و ساختمانی چهار طبقه است که در گذشته محلی برای فروش اجناس روسی بود و اغلب فروشندگان آن روس بودند. در حال حاضر، کالاهای ایرانی و چینی در بازار به فروش می‌رسد و مانند قبل پررونق نیست. اگر به‌دنبال خرید مانتو، کت و شلوار، سیسمونی، اسباب‌بازی، بدلیجات، لوازم آرایشی، دوربین‌های شکاری و... هستید، بازدید از این بازار را از دست ندهید که دسترسی به آن با مترو و اتوبوس به‌راحتی وجود دارد. آدرس: مشهد، خیابان امام خمینی (ره)، نرسیده به میدان شهدا، روبه‌روی اداره کل آموزش‌وپرورش مشهد، بازار روس‌ها

چند مرکز خرید خاص در مشهد

بازار بزرگ فرش مشهد

یکی از خاص‌ترین بازارهای مشهد، بازار فرش است. سازه‌ای تاریخی که قدمت آن به دوره غزنویان می‌رسد و معماری زیبا و دلنشین آن شما را محو خود خواهد کرد، البته اگر قالی‌ها و فرش‌های دست بافت هوش از سر شما نبرد. در کنار تمامی این جذابیت‌ها در حاشیه بازار هم می‌توانید چند بنای تاریخی دیگر مثل آب انبار را ببینید.

چند مرکز خرید خاص در مشهد

بازار عباس قلی خان مشهد

اگر می‌خواهید کمی در محله‌ها و بازارهای قدیمی مشهد گشتی بزنید، حتما سری به بازار عباس قلی خان بزنید. بازار روبازی که قدمت زیادی دارد و مغازه‌های آن کالاهای صوتی و تصویری عرضه می‌کنند. البته اینجا می‌توانید اقلام دیگر مثل پوشاک را هم با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید. این مرکز خرید در نزدیکی حرم قرار و حتی اگر فرصت کمی هم داشته باشید، می‌توانید از آن بازدید کنید. این بازار قدیمی روزهای شنبه تا ۵شنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۷ بعد از ظهر و روزهای جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر باز است. آدرس بازار عباس قلی خان: مشهد، شهید نواب صفوی، روگذر نواب صفوی، نواب صفوی ۱

بازار هنر مشهد

هنر بیش از آن که از جنبه مادی خود مورد نظر قرار بگیرد، از لحاظ معنوی اهمیت دارد. تصور کنید به بازاری می‌روید که جز جز آن صنایع دستی و محصولات هنری است. بازار هنر مشهد دقیقا چنین جایی است که توسط شهرداری احداث شده و می‌توانید در آن انواع محصولات هنری و صنایع دستی را پیدا کنید. خلاقیت و زیبایی مهم‌ترین ویژگی‌های این بازار با عمر بیش از ۱۵ سال است که در آن گروه‌های هنری محصولات خود را عرضه می‌کنند. در سفر به مشهد حتما سری به این بازار بزنید و روح خود را تازه کنید. این بازار هر روز از ساعت۱۰ صبح تا ۱۰شب فعال است. آدرس بازار هنر مشهد : مشهد خیابان کوهسنگی ،مجتمع تفریحی کوهسنگی ،بازار هنر مشهد

چند مرکز خرید خاص در مشهد

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید