تجربه طعم غذاهای یک شهر تجربه‌ای تکرار نشدنی است از این رو با ما همراه باشید تا بدانیم بهترین رستوران‌های مشهد کجاست.

بهترین رستوران‌های مشهد کجاست؟

سلام نو - سرویس گردشگری: در شهر مشهد، رستوران های بسیار جذاب و محبوبی وجود دارد بطوریکه نه تنها در میان گردشگران، اهالی شهر و زائران محبوب هستند بلکه در سطح جهانی هم شناخته شده هستند. مشهد شهری است که به رستوران ها و غذاهای بی نظیرش معروف است و همیشه اکثر شکم گردان و علاقه مندان به رستوران گردی به مشهد سفر می کنند تا در میان بهترین رستوران ها، غذاهای مختلفی را میل کنند.

قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد

رستوران پسران کریم

کمتر کسی پیدا می شود که رستوران پسران کریم را نشناسد. این رستوران همواره در میان برترین رستوران های مشهد قرار دارد و گردشگران در رستوران پسران کریم می توانند تجربه میل کردن بهترین غذاهای ایرانی و انواع کباب ها را داشته باشند. اگر در سفر مشهد قصد بازدید از رستوران پسران کریم را داشتید خوب است بدانید این رستوران به دلیل محبوبیت بالایش، همواره شلوغ بوده و ممکن است اگر دیر برسید، با اتمام غذا روبرو شوید. لازم به ذکر است رستوران پسران کریم در بهترین مواد اولیه برای غذاهایش استفاده می کند و گردشگران هم می بایست زمان قابل توجهی را در صف بمانند تا میزی در رستوران خالی شود.

بهترین رستوران‌های مشهد کجاست؟

رستوران پسران کریم در سال 1376 افتتاح شد و مرحوم کریم قاسم زاده، مالک و موسس رستوران بود که در سال های 1300 تا 1356 مدیریت رستوران را برعهده داشت اما بعد از فوتش، پسرانش تصمیم گرفتند تا راه پدر را ادامه دهند. لازم به ذکر است رستوران پسران کریم امروزه دارای دو شعبه دیگر در انتهای خیام شمالی واقع در مجتمع مروارید و در برج دالتون می باشد. آدرس رستوران پسران کریم: مشهد – بلوار سجاد – انتهای کوچه فرهاد 22

رستوران رضایی

از بهترین رستوران‌های مشهد می‌توان به رستوران رضایی اشاره کرد. اولین شعبه آن در سال شصت و شش افتتاح گردید و خیابان آب کوه مشهد را سرافراز کرد. این رستوران که خدمات برون‌بر ارائه می‌دهد، در سال هشتاد و سه نیز در میدان آزادی، شعبه دیگری افتتاح کرد. بعدها شعب دیگری نیز در خیابان خاکی و شهر بابل تاسیس شد. رستوران رضایی برند صنعت غذایی مشهدی‌ها بوده و بیش از نیم‌قرن سابقه دارد. اگر مسافر مشهد شدید با خرید آنلاین بلیط قطار مشهد سفرمارکت توصیه می‌کنیم که چلو سردست مخصوص رضایی و شیشلیک مخصوص رضایی و چلو میگو مخصوص را در نظر داشته باشید.

آدرس رستوران رضایی مشهد: خیابان آبکوه، تقاطع کلاهدوز،

تلفن رستوران رضایی مشهد: ۵۱۳۸۴۴۲۰۰۰

آدرس شعبه رستوران رضایی مشهد: میدان آزادی، مقابل پارک ملت: تلفن: ۵۱۳۶۰۹۲۴۴۴

معروف‌ترین رستوران‌های مشهد

رستوران مهستان شاندیز

رستوران مهستان شاندیز از بهترین رستوران‌های مشهد است. این رستوران در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع احداث‌ شده و دارای سالن روباز و بسته است. برای خوردن غذاهای لذیذ ایرانی از این رستوران استفاده کنید. این غذاخوری در مجاورت مرکز خرید آرمیتاژ قرار گرفته است که این ویژگی مثبت خود از دلایل انتخاب این رستوران بشمار می‌رود. ناگفته نماند که منوی رستوران، ترکیبی از چلو شیشلیک، چلو ماهیچه مخصوص، چلو گوشت مخصوص و لقمه و بختیاری است. رستوران مهستان شاندیز مشهد می‌گوید که هیچ شعبه‌ای در ابرده ندارد. برای آن‌که به سر چنین میزهای وسوسه‌انگیزی بروید، از خدمات بلیط هواپیما چارتر مشهد سفرمارکت استفاده کنید که رقابتی‌ترین نرخ‌ها را در چهار فصل سال در اختیار زائران علی ابن موسی‌الرضا مرتضی قرار می‌دهد.

آدرس رستوران مهستان شاندیز: بلوار هفت ‌تیر، هفت ‌تیر هشتم روبروی برج آرمیتاژ

تلفن رستوران مهستان شاندیز: ۵۱۳۸۶۹۶۶۸۸

بهترین رستوران‌های مشهد کجاست؟

رستوران پدیده شاندیز

رستوران پدیده شاندیز از معروف‌ترین رستوران‌های ایران در مشهد مقدس است. این رستوران در منطقه ییلاقی و خوش‌ آب‌وهوای مشهد واقع شده است و فضایی زیبا و دل‌انگیز دارد. رستوران پدیده شاندیز فضایی آلاچیقی دارد که برای گذران شب‌های خنک تابستانی توصیه می‌شود. می‌توان طعم فوق‌العاده شیشلیک اصیل مشهدی را در پدیده شاندیز تجربه کرد. در رستوران پدیده شاندیز، ترکیبی از شیشلیک، کباب‌برگ، لقمه، خوراک گوشت بره مخصوص، خوراک جوجه‌کباب مخصوص در دسترس است.

آدرس رستوران پدیده شاندیز شعبه مشهد: خیابان آبکوه بین دوم و چهارم

آدرس رستوران پدیده شاندیز شعبه تهران: شهرک غرب. بلوار فرحزادی

آدرس شعبه مرکزی رستوران پدیده شاندیز مشهد: شاندیز، نبش ولیعصر یازدهم

تلفن رستوران پدیده شاندیز: ۵۱۳۴۲۸۱۷۰۱

بهترین رستوران‌های مشهد کجاست؟

فست فود و رستوران عربی در مشهد

رستوران ایتالیایی لیو ، از پنه تا پننی

این رستوران انتخاب کسانی‌که می‌خواهند ساعاتی آرام و خلوت داشته باشند. رستوران لیو یکی از رستوران های معروف مشهد در زمینه‌ی غذاهای ایتالیایی است و سالادهای بسیار هیجان‌انگیز و متنوعی دارد. آدرس رستوران ایتالیایی لیو مشهد : مشهد، میدان آزادی، میدان پارک، نبش آزادی یک، جنب تالار و رستوران رویال طلایی تلفن: ۰۵۱۳۶۰۲۱۴۲۷

رستوران نسیم لبنان ، طعمی عربی در مشهد

رستوران‌های عربی در مشهد تعداد بالایی دارند، اما یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، رستوران نسیم لبنان است که غذاهایی بسیار پرطرفدار دارد. شاورما خوشمزه‌ترین غذای این رستوران است. آدرس رستوران نسیم لبنان مشهد : مشهد، سه راه ادبیات، روبه روی جهاد دانشگاهی تلفن: ۰۵۱۳۸۴۸۴۰۱۰

بهترین رستوران‌های مشهد کجاست؟

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    0 0
    سلام رستوران ارم وحاج حسن را فراموش کردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید