ماندن در شیراز به آدمی حس تازگی و شادمانی می‌دهند با ما همراه باشید تا از اقامت در هتل الیزه، بهترین هتل ۴ ستاره شیراز بیشتر بدانیم.

اقامت در هتل الیزه، بهترین هتل ۴ ستاره شیراز

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل الیزه در یکی از بهترین منطقه‌های شیراز، معالی آباد واقع شده‌است. فاصله هتل تا ایستگاه مترو ۵ دقیقه به صورت پیاده می‌باشد که دسترسی به بافت تاریخی و فرودگاه را در کمترین زمان با کمترین هزینه میسر می‌سازد. هتل ۴ ستاره ممتاز الیزه شیراز در سال ۱۳۹۳ در منطقه‌ای آرام ساخته شده و مناسب گردشگرانی هست که به دنبال آرامش هستند. این هتل دارای ۷ طبقه و ۶۸ باب اتاق می‌باشد که با بهترین امکانات تجهیز شده‌اند. رستوران، کافی‌شاپ، مجموعه ورزشی (استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، فیتنس استودیو)، سالن‌های برگزاری جلسات و همایشات جزئی از اماکانات و خدمات هتل الیزه می‌باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل الیزه شیراز

هتل الیزه در منطقه‌ای آرام و خلوت در شمال غربی شهر زیبای شیراز ساخته شده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، هتل در کوی پزشکانِ خیابان معالی‌آباد قرار گرفته است. با وجود دوری از هیاهوی شهر، دسترسی به مناطق مختلف شهر با ماشین زمان زیادی طول نمی‌کشد و همچنین اگر بخواهید از حمل‌ونقل شهری استفاده کنید، تنها با پنج دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو و اتوبوس می‌رسید. اگر در شیراز با خودرو تردد کنید، دسترسی به تمام مکان‌های مهم شهر آسان و سریع است.

اقامت در هتل الیزه، بهترین هتل ۴ ستاره شیراز

برای بازدید از مکان‌های تاریخی و دیدنی شهر مثل حافظیه، ارگ کریم‌خان، باغ جهان‌نما، باغ عفیف‌آباد و حمام وکیل کافی است ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در ماشین بنشینید. با زیارت از آرامگاه شاه‌چراغ هم تنها ۲۵ دقیقه فاصله دارید. اگر قصد خرید داشته باشید، مجتمع تجاری آفتاب فارس به هتل بسیار نزدیک است و حتی پیاده هم می‌توانید به آن برسید. برای رسیدن به مرکز خرید نگین فارس حدود ۲۵ دقیقه رانندگی لازم است. هتل الیزه شیراز تا راه‌آهن ۱۵ دقیقه، تا ترمینال مسافربری کاراندیش شیراز ۲۰ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی شیراز ۳۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

طراحی داخلی و جزئیات هتل الیزه شیراز

هتلها معمولاً با توجه به بازار هدف و شرایط محیطی ایده اصلی معماری خود را توسعه میدهند. در هتل الیزه مهمانان مورد هدف افرادی هستند که ما به آنها "کلاسیک معاصر" میگوئیم. طراحی هتل الیزه بر اساس نتایج بدست آمده از تحقیقات انجام شده پیرامون نیاز ها و سلائق مهمانانی که مورد هدف قرار داده شده اند، انجام شده است. طراحی قستمهای عمومی هتل شامل لابی و تالار با در نظر گرفتن معماری مدرن و همچنین رد پاهایی از معماری کلاسیک میباشد. به زبان ساده تر، در نگاه اول مهمانان با محیطی مدرن روبرو خواهند شد ولی نقطه هایی از طراحی کلاسیک را در محلهای مختلف حس خواهند کرد.

اقامت در هتل الیزه، بهترین هتل ۴ ستاره شیراز

از آنجائیکه مهمانان هتل الیزه فقط یک گروه خاص نیستند و شامل افراد مختلف و با سبکهای مختلف زندگی هستند، این دکور و طراحی به باعث خواهد شد تا مهمانان از هر گروهی که باشند احساس غریبگی و انفصال در محیط را نداشته باشند و بتوانند با محیط ارتباطی گرم و صمیمی برقرار کنند. استفاده از سنگ، مصالح و رنگ بندی هایی که القا کننده حس سرد و غربیگی است در حداقل خود انجام شده است و استفاده از چوب و رنگهای گرم در تمامی محیطهای هتل کاملاً محسوس می باشد. فلسفه طراحی و دکوراسیون داخلی خلق محیطی گرم و صمیمی، محیطی که مهمانان درآن احساس آرامش و آسایش داشته باشند بوده است.

رعایت استانداردهای هتلداری، جربان های کاری با توجه به محدودیت های فیزیکی هتل تا حد امکان مد نظر طراحان بوده است و اجرا شده است. در طراحی محیط سعی و هدف طراحان بوجود آوردن محیطی جذاب برای مهمانان ایرانی و خارجی بوده است. در این بین با توجه به سبک و سیاق اروپایی، استفاده از رنگهای سنتی شیراز، هنرهای دستی و تندیس چهره مشاهیر و افتخارات شیراز سعی شده است که جذابیت محیط برای مهمانان بین المللی وحتی ساکنین شیراز حفظ شود و الیزه نقش خود را در معرفی فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین در حد بضاعت خود ایفا کند.

اقامت در هتل الیزه، بهترین هتل ۴ ستاره شیراز

وجود استاندارد در هتل الیزه باعث بوجود آمدن سیستمی که شامل مهارتها و نظم و دیسیپلن است خواهد شد. استاندارد هایی آموزش داده شده است، برگرفته شده از گروه بین المللی و زنجیره ای IHG که مدیریت هتلهای Intercontinental اینترکنتیننتال آمریکا را بر عهده دارد میباشد. استانداردهای حاضر برگرفته از تجربیات ۵۵ کشور و همچنین ارزیابی نیازهای مسافران بین المللی در ۷۰ کشور می باشند. استانداردهای مزبور در سرتاسر جهان مورد استفاده واقع شده و سالانه دستخوش آزمایشات و ارزیابی های مختلف قرار می گیرند. این استانداردها با زحمات فراوان و صرف زمان زیاد با بازار ایران و علی الخصوص شهر شیراز تطابق داده شده اند و بر اساس فرهنگ غنی پایتخت تمدن ایران "شیراز" تنظیم شده اند.

تمامی استانداردهایی که در آموزش عمومی و تخصصی مورد بحث و آموزش قرار می گیرند، ابزاری هستند برای رسیدن به یک هدف میباشد:

"مهمانوازی به سبک الیزه، از خانواده ای صمیمی"استفـــاده هدفمند از این قبیل استانداردها عاملی حیاتی برای جلب رضایت میهمان است. هیچ کس مایل به تجربه موارد نامطبوع و ناخوشایند نیست، نتیجتاً استانداردهای حاضر تضمین کننده معرفی مواردی هستند که باید از آنها اجتناب کرده و درسایه آن امکان ارائه تجربیاتی شاخص و درخور و به یادماندنی در ذهن مشتری فراهم نمود.

اقامت در هتل الیزه، بهترین هتل ۴ ستاره شیراز

وجود استاندارد به ما کمک میکند تا همیشه سرویسی با بهترین کیفیت را به مهمانان خود ارائه دهیم. همه از یک روش و ترتیب تبعیت کنیم و ابزاری مناسب جهت ارزیابی کیفیت کار همکاران را بوجود بیاورد. ضمناً می توان گفت که کلیه موارد ارائه شده نمایانگر ارزشهای هتلها الیزه بوده و همواره باید با دقت و مراقبت لحاظ شوند. استانداردهای مزبور تضمین کننده دوام نام الیزه بعنوان منبع غرور و افتخار خواهند بود.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید