۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 55410077

اگر می خواهید از شهر کرج خارج شوید و به سمت ییلاقات ماسال بروید باید به خوبی در مورد فاصله کرج تا اولسبلنگاه، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

فاصله کرج تا اولسبلنگاه

سلام نو-سرویس گردشگری: اولسبلنگاه یکی از ییلاقات زیبای ماسال به شمار می رود که هر ساله افراد زیادی از این ییلاق بازدید می کنند. اگر می خواهید از شهر کرج به این ییلاق زیبا بروید باید به خوبی در مورد فاصله کرج تا اولسبلنگاه، اطلاعات بیشتری کسب نمایید. تمامی ییلاقات ماسلل، نزدیک به هم هستند. به همین دلیل اگر شما برای بازدید از ییلاق اولسبلنگاه بروید می توانید از ییلاقات دیگر مانند سوئه چاله هم بازدید کنید. مسیر ییلاقات سرسبز می باشد و این مسئله موجب شده که بسیاری از گردشگران از فضای جاده لذت ببرند. جاده ییلاقات ماسال کوهستانی می باشد و به همین دلیل شما باید به آرامی رانندگی کنید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

بررسی جاده کرج تا اولسبلنگاه

مسافت کرج تا اولسبلنگاه حدود ۳۵۱ کیلومتر می باشد. به طور کلی اگر سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد تا زمانی که به ییلاق برسید باید حدود ۴ ساعت و ۳۵ دقیقه رانندگی کنید. زمانی که بلوار ماسال را رد می کنید تا به سمت ییلاقات بروید سرعت تان کمتر می شود. این مسئله موجب می گردد که شما دیرتر به مقصد برسید. در صورتی که اصلا در مسیرتان توقف نکنید می توانید در این بازه زمانی که بیان کردیم به مقصد برسید. ولی اگر در مسیرتان توقف داشته باشید دیرتر به مقصد خواهید رسید. مسیری که باید برای رسیدن به ییلاق اولسبلنگاه طی کنید تا زمانی که به بلوار ماسال نرسیده اید دشوار نیست. اما بعد از رد کردن بلوار ماسال وارد جاده کوهستانی ییلاقات می شوید که باید مراقب باشید.

شهرها و روستاهای میانی فاصله کرج تا اولسبلنگاه

زمانی که از کرج خارج می شوید می توانید از کوهسار، هشتگرد، نظرآباد و بسیاری از شهرها و روستاها بازدید کنید تا به قزوین برسید. یکی از مهمترین شهرهایی که بین مسیر کرج تا اولسبلنگاه قرار گرفته است قزوین می باشد. بعد از رد کردن قزوین می توانید روستاها و شهرهای زیادی را مشاهده کنید تا به مقصد برسید. کوهین، لوشان، رستم آباد، رشت، صومعه سرا، فومن و ... به عنوان مهمترین شهرهایی هستند که در مسیر آنها را مشاهده خواهید کرد. شهرهای زیبایی در مسیر قرار دارند که اگر تاکنون از آنها بازدید نکرده اید، پیشنهاد می دهیم حتما آنها را مورد بازدید قرار دهید.

درست است که سفرتان در این صورت طولانی می شود، ولی بدون شک از گردش در آن شهرها خاطره ای ماندگار برایتان ثبت خواهد شد. بنابراین می توانید در شهرهای میانی فاصله کرج تا اولسبلنگاه، مانند رشت، قزوین، صومعه سرا، رستم آباد، فومن، لوشان و ... توقف داشته باشید. قبل از اینکه در این شهرها توقف نمایید باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مکان های دیدنی شهرها اطلاعات بیشتری به دست آورید. در این صورت می توانید با آگاهی بیشتری از مکان های گردشگری بازدید کنید و لذت ببرید. حتما همراه خودتان برای رفتن به ییلاق اولسبلنگاه، گوشی ببرید تا عکس های زیبایی بگیرید. درست است که ییلاق اولسبلنگاه اینترنت ندارد، ولی ثبت زیبایی های این ییلاق با استفاده از دوربین گوشی امری ضروری است.

فاصله کرج تا اولسبلنگاه

کرج تا ییلاق اولسبلنگاه

امکانات و ویژگی های جاده کرج تا اولسبلنگاه

برای اینکه فاصله کرج تا اولسبلنگاه را طی کنید باید به خوبی در مورد ویژگی ها و امکاناتی که در مسیر وجود دارد اطلاعات بیشتری به دست آورید. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد ویژگی های جاده باید بدانید این که تا زمان رسیدن به جاده ییلاقات ماسال، امکانات زیادی در اختیارتان خواهد بود. بنابراین بهتر است که باک بنزین خود را قبل از وارد شدن به جاده ییلاقات پر کنید. در مسیرتان پمپ بنزین های زیادی قرار گرفته است. همچنین شما می توانید از فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و دکه های اغذیه فروشی خرید وسیله های مورد نیازتان را انجام دهید. مسیری که طی می کنید، امکانات زیادی دارد، به همین دلیل نگران خرید وسیله های ضروری و پر کردن باک بنزین نباشید.

در جاده ییلاقات ماسال شما نمی توانید پمپ بنزین و یا فروشگاه های بزرگی را مشاهده کنید. بنابراین باید در مسیر کرج تا اولسبلنگاه و قبل از رسیدن به جاده ییلاقات، از تمامی امکانات مسیر استفاده کنید. در جاده ییلاقات دست فروشان زیادی خوراکی های محلی زیادی را می فروشند. اولسبلنگاه، لبنیات محلی بی نظیری دارد. همچنین شما می توانید تخم مرغ محلی از مردم این ییلاق خریداری کنید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که ییلاق اولسبلنگاه با تمامی ییلاقات ماسال فرق دارد و به عنوان بهترین ییلاق ماسال شناخته می شود.

فاصله کرج تا اولسبلنگاه

کرج تا اولسبلنگاه

فاصله کرج تا اولسبلنگاه با ماشین و اتوبوس

برای اینکه فاصله کرج تا اولسبلنگاه را طی کنید باید ابتدا نوع ماشین خود را بشناسید. در صورتی که می خواهید با استفاده از ماشین شخصی تان سفر کنید می توانید با سرعت بیشتری حرکت نمایید تا سریعتر به مقصد برسید. همچنین می توانید در مسیر اصلا توقف نکنید تا سریعتر به ییلاق اولسبلنگاه برسید. اما در صورتی که اتوبوس های گردشگری را برای سفرتان انتخاب می کنید باید بدانید که در مسیر توقف خواهید کرد و سرعت تان هم کمتر می باشد. بنابراین در صورت سفر با اتوبوس مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به مقصد برسید. رانندگی با اتوبوس در جاده کوهستانی ییلاقات تا حدودی دشوار است. به همین دلیل راننده اتوبوس باید حرفه ای باشد تا خطری برای مسافرین به وجود نیاید.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالعلی گل بابا نژاد IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
    1 0
    سلام عالی دقت ونزاکت و همخوانی کامل و شامل بود .التماس دعا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید