به گفته مجتبی اسدی‌زاده، مشاور استاندار و رئیس اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان، سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه ادارات و مراکز آموزشی کرمان تعطیل است.

شهر کرمان ۱۳ دی‌ماه تعطیل اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، مسئول روابط عمومی استانداری کرمان گفت: با تصمیم استانداری کرمان، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان روز ۱۳ دی‌ماه تعطیل هستند.

مجتبی اسدی‌زاده، مشاور استاندار و رئیس اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان در سالروز شهادت سید الشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: با تصمیم استانداری کرمان، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان روز ۱۳ دی ماه تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه بخش‌های خدمات‌رسان به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان و زائران مزار مطهر شهید سلیمانی دایر خواهند بود، افزود: از اصناف و بازاریان نیز درخواست می‌شود، خدمت به زائران و مهمانان سردار دل‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

مسئول روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به اینکه این تصمیم در راستای تسهیل و خدمات‌رسانی بهتر به زائران حاج قاسم اتخاذ شده است، گفت: روسای ادارات همچنان باید در آماده‌باش باشند و بخشی از ادارات نیز که وظیفه خدمات‌رسانی به زائران را به عهده دارند، طبق روال قبل ارائه خدمت می‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید