سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یکدستگاه پژو ۲۰۷ با تیر برق در محدوده بزرگراه خرازی، به علت سرعت زیاد خبر داد.

ویدیو دلخراش از مرگ دو جوان درپی تصادف خودرو ۲۰۷ با گاردریل در اتوبان خرازی تهران

به گزارش سلام نو؛ سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه راننده و ۲ سرنشین پژو ۲۰۷ بعلت سرعت زیاد در محل حادثه فوت کردند گفت: شواهد حاکیست ۲ نفر از سرنشینان در حین واژگونی بدلیل نبستن کمربند ایمنی به بیرون پرت شده اند.

وی افزود: در ساعت ۲۳:۵۲ شب گذشته، در محدوده غرب به شرق بزگراه شهید خرازی قبل از پژوهش یکدستگاه سواری پژو ۲۰۷ در این مسیر در حال حرکت بوده است که راننده به علت سرعت زیاد کنترل وسیله نقلیه را از دست می‌دهد و پس از برخورد سواری پژو ۲۰۷ با گاردریل و شکستن دو عدد از گاردریل‌ها به سمت راست منحرف شده و با جدول کناری راه برخورد می‌کند.

وی گفت: در ادامه این حادثه و پس از کشیده شدن حدود ۱۰ متری روی جدول با تیر چراغ برق برخورد و باعث افتادن تیر چراغ برق شده و در نهایت این خودرو پس از طی این مسافت متوقف می‌شود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این حادثه متاسفانه راننده و دو سرنشین جوان درمحل حادثه جان خود را از دست دادند.

سرهنگ مومنی افزود: عوامل و تیم‌های پلیس راهور علت این سانحه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد تشخیص دادند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از رانندگانی که حین تاریکی شب تردد می‌کنند خواست هنگام رانندگی از سرعت زیاد خودداری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت نمایند و به خاطر خلوتی معابر سرعت خود را افزایش ندهند و همچنین حتما کمربند خود را پس از نشستن در خودرو ببندند و تمام توجه و حواس خود را به رانندگی معطوف دارند.

سرهنگ‌مومنی بیان داشت: دو فرد این حادثه کمربند ایمنی خود را نبسته بودند و در حین برخوردها و واژگونی، از خودرو به بیرون پرتاب می‌شوند و باعث می‌شود که جان خود را از دست بدهند.

تصادف مرگبار در اتوبان خرازی

کد خبرنگار: ۱۵
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • طبا IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    مثل همیشه راننده مقصره!!!! یه بار نمی گن که چرا گاردریل رو درست و فنی و استاندارد نصب نکردند؟؟؟؟ اسمش روش هست: گارد + ریل یعنی ریلی که از وسیله نقلیه و مسافراش باید حفاظت کنه. از نظر فنی، ارتفاع گاردریل و محل نصب دستکها و عمقش، با توجه به لبه سپر خودروها و نیز در صورت عبور وسایل نقلیه سنگین، نصب صحیح گاردریل دوبل و....از الزامات این تجهیزات ایمنی است. اما کدوم گاردریل رو در سطح معابر شهری و برون شهری نصب کردن که بتونه از بروز اینگونه حوادث هولناک، علیرغم جوانی رانندگان صدمه دیده، جلوگیری کرده باشه !!!؟؟؟
  • حسینی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    1 0
    متاسف شدمدوجوان به خاطر بی احتیاطی جانشون رو از دست دادن و خانواده ها هم عزا دار شدن تورو خدا مراقب باشین
  • نااشنا IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    4 0
    خدا بیامرزتشان ولی باید اعتراف کرد به این جوونها نه زندگی کردن یاددادن نه کارکردن نه معاشرت نه رانندگی اینم نتیجش
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
    0 0
    ۳تا جوون مثل دسته ی گل رفتند زیر خاک کاش این اتفاق نمی افتاد خانواده هاشون خیلی بی قراری می‌کنند خدا بهشون صبر بده فقط افسوس افسوس افسوس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید