خرید گوشی‌های تلفن همراه ۴۰ میلیون تومانی برای اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

 گوشی‌های ۴۰ میلیونی اعضای شورای شهر شیراز جنجال به پا کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، خرید گوشی های تلفن همراه برای اعضای شورای شهر شیراز با برندهای اپل و سامسونگ به قیمتی که گفته شده ۴۰ میلیون تومان بوده در روزهای اخیر حاشیه‌هایی را به دنبال داشته است. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی و شهروندان شیرازی این رویه را از جایگاه نمایندگان شورای اسلامی شهر شیراز و شورایی که با نام انقلابی شناخته می شود دور دانسته و با آن مخالفت کرده‌اند.

شورای اسلامی شهر شیراز ۱۳ عضو دارد و دوره ششم این شورا کار خود را از تابستان ۱۴۰۰ آغاز کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هیچ مکاتبه ای و یا پیشنهادی درخصوص خرید گوشی تلفن به شخص من نشده است و هیچ گوشی نیز دریافت نکردم اما تا حدودی از این ماجرا باخبر شده ام.

رضا محمدیان افزود: این رخداد خوبی برای شورای انقلابی ششم نبوده و آبروی شورای شهر و اعضای شورا را خدشه دار کرده است.

وی ادامه داد: نباید مکاتبه ای در خصوص خرید گوشی تلفن همراه برای اعضای شورا شهر بین برخی از اعضای این نهاد اتفاق می افتاده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد: به من نامه ای درباره گوشی تلفن همراه ارجاع نشده و هیچ گوشی نیز تحویل نگرفته ام.

وی با بیان اینکه حدود هفت یا هشت نفر از اعضای شورای شهر شیراز گوشی تلفن همراه دریافت کرده‌اند گفت: ظاهرا قیمت هر گوشی خریداری شده حدود ۴۰ میلیون تومان بوده است.

محمدیان اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم تعداد دیگری از همکاران در شورای شهر شیراز شامل سید ابراهیم حسینی، سیده مریم حسینی ، علیرضا اسکندری و مهدی طاهری گوشی تلفن همراه دریافت نکرده اند.

وی در ادامه پس دادن گوشی های دریافت شده توسط برخی از اعضای شورا را راه حل مناسبی ندانست و گفت: گوشی تلفن همراه خریداری شده را نمی توان به عنوان گوشی نو پس داد و قطعا قیمت آن افت شدیدی دارد و بعنوان دست دوم در بازار خریداری می شود و این کار هم به زیان بیت المال است و بهترین راه حل کنونی این است که اعضایی که گوشی دریافت کرده اند هزینه آن را شخصا پرداخت کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید