رفتن به رستوران در هر شهری جالب خواهد بود و کاشان از این قاعده مستثنی نیست، با ما همراه باشید و از تجربه مزه‌های لذت‌بخش در رستوران های کاشان بدانید.

تجربه مزه‌های لذت‌بخش در رستوران های کاشان

سلام نو _ سرویس گردشگری: کاشان یکی از شهرهای استان اصفهان است و پس از شهر اصفهان، جایگاه بزرگترین شهرستان این استان را به خود اختصاص داده است. زیبایی مثال‌زدنی و حس طراوت وصف‌نشدنی این شهر از جمله مواردی است که گردشگران را به خود جذب می‌کند. شهر کاشان از دیرباز به تولید عرقیجات گیاهی درجه یک شهرت داشته است. یکی از محبوب‌ترین این عرق‌ها گلاب است که کاشان برای آن شهرت جهانی دارد و هر ساله در کاشان مراسم گلاب‌گیری به باشکوه‌ترین شکل ممکن برگزار می‌شود و گردشگران زیادی را از سراسر ایران و حتی جهان به‌سمت خود می‌کشاند. از دیگر سوغات کاشان می‌توان به شیرینی‌های مختلفی نظیر کلوچه کاشانی با پشمک و باقلوای کاشانی اشاره کرد.

رستوران‌های کاشان

شهر کاشان از جمله شهرهایی است که رستوران‌های مدرن و فرنگی در آن بسیار کم دیده می‌شود اما رستوران‌های سنتی آن به‌قدری با کیفیت هستند که رفتن به رستوران‌های فرنگی به ذهنتان هم خطور نمی‌کند. رستوران باغ بهشت و رستوران ملل کاشان از معروف‌ترین رستوران های کاشان هستند که با داشتن فضایی دنج و دل‌باز می‌توانند انتخاب خوبی برای بازدیدکنندگان باشند.

تجربه مزه‌های لذت‌بخش در رستوران های کاشان

رستوران سرای عامری ها: از دیگر جاهایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، رستوران سرای عامری ها می باشد. این رستوران توانسته رضایت مراجعه کننده ها را به دست آورد و امتیاز خوبی از آن ها دریافت نماید و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های کاشان قرار گرفته است. این رستوران در هتل عامری ها قرار گرفته و بخشی از آن می باشد و شما حتی می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و هم برای اقامت خود از ختل عامری ها استفاده نمایید و هم برای صرف غذا به آن جا مراجعه نمایید.

رستوران سرای عامری ها از شنبه تا جمعه در بازه زمانی ۱۲ تا ۹ باز بوده و شما می توانید به همراه عزیزانتان به آن مراجعه نمایید و غذای مورد نظر خود را از منو انتخاب کنید. این رستوران یک جای سنتی بوده که با وجود مجلل بودن شما در فضایی سنتی با تالاری آینه کاری شده به صرف غذایتان مشغول خواهید شد. اگر به این رستوران رفتید بهتر است خورشت لوبیا سفید آن را از دست ندهید. آدرس رستوران سرای عامری ها: اصفهان، کاشان، خیابان علوی، هتل سرای عامری‌ها

تجربه مزه‌های لذت‌بخش در رستوران های کاشان

رستوران مهینستان: از دیگر رستوران های این شهر که نباید آن را از دست بدهید، رستوران مهینستان می باشد. این رستوران در دو وعده ناهار و شام سرویس دهی دارد و در صورت نیاز می توانید رزرو نمایید. این رستوران هم بخشی از هتل مهینستان بوده که افراد می توانند از هر دو بخش اقامتگاه و رستوران در سفرشان به این منطقه از آن استفاده نمایند. این رستوران امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های کاشان قرار گرفته است.

هتل مهینستان یک سایت نیز دارد که در صورت لزوم می توانید از آن برای اطلاعات بیشتر راجع به رستوران استفاده نمایید. این رستوران فضای زیبایی دارد و در هتلی زیبا و سنتی قرار گرفته است و شما می توانید هم از حیاط استفاده کرده و هم از درون رستوران برای صرف غذایتان بهره ببرید. لازم به ذکر است این رستوران دارای پارکینگ هم می باشد و از این نظر جای نگرانی وجود ندارد. آدرس رستوران مهینستان: اصفهان، کاشان، خیابان نراقی، کوچه فرهنگ

تجربه مزه‌های لذت‌بخش در رستوران های کاشان

رستوران‌های سنتی کاشان

رستوران سنتی مرشدی: از دیگر رستوران هایی که می توانید از آن در سفرتان به کاشان استفاده کنید، کافه رستوران مرشدی می باشد. این کافه رستوران امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های این شهر به شمار می رود و بهتر است در سفرتان از آن استفاده نمایید. این رستوران در یکی از محله های سنتی کاشان واقع شده و حس و حال خوبی در هنگام عبور از پس کوجه ها به شما منتقل خواهد کرد.

اگر به این رستوران رفتید چنجه را از دست ندهید و بهتر است در حیاط عمارت نیز به صرف غذا مشغول شوید تا آرامش بی نظر آن را تجربه کنید. این رستوران در دو وعده ناهار و شام سرویس دهی دارد و شما می توانید در هر وعده که نیاز داشتید به رستوران مراجعه نمایید. آدرس رستوران سنتی مرشدی: اصفهان، کاشان، میدان کمل الملک، خیابانان دروازه اصفهان، کوچه بوستانی

تجربه مزه‌های لذت‌بخش در رستوران های کاشان

سفره خانه سنتی مظفری: یکی از بهترین رستوران های کاشان که توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید، سفره خانه سنتی مظفری می باشد. این رستوران با داشتن یک فضای سنتی و آرام محیط و فضای خوبی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به صرف غذای مورد نظرتان در آرامش بپردازید. رضایت کاربران از این رستوران سبب شده تا رستوران مظفری به عنوان یکی از بهترین رستوران های کاشان شناخته شود.

این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. این رستوران در اصل یک خانه قدیمی زیبا بوده که حالا تبدیل به رستوران شده است و در آن می توانید هم از میز و صندلی استفاده کنید و هم از تخت هایی که برای رفاه حال مشتری ها قرار داده اند. آدرس سفره خانه سنتی مظفری: اصفهان، کاشان، خیابان علوی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید