حیدری سخنگوی کانون سهام عدالت کشور، از تخصیص سهام عدالت برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد و گفت: این تخصیص سهام تا پایان سال صورت می گیرد.

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت / کدام جاماندگان تا پایان سال صاحب سهام عدالت می‌شوند؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی کانون سهام عدالت کشور گفت: امسال شناسایی اقشار آسیب پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی برای اختصاص سهام عدالت در حال انجام است.

حیدری سخنگوی کانون سهام عدالت کشور گفت: مجلس، قانونی برای جاماندگان سهام عدالت تصویب و دولت هم اعلام کرده که بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر نهادهای حمایتی موظف به شناسایی اقشار آسیب پذیر تحت پوشش خود برای اختصاص سهام عدالت هستند.

او می گوید: تا سال آینده سهام عدالت برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی اختصاص پیدا می کند و امسال برنامه ای برای سایر اقشار نداریم.

سخنگوی کانون سهام عدالت کشور گفت: هیچ مرجعی برای ثبت نام سهام عدالت به صورت حضوری و غیرحضوری وجاهت قانونی ندارد.

او می گوید: پیامک های حاوی لینک درخصوص سهام عدالت کلاهبرداری است و برخی کافی نت ها با فریب شهروندان به جای سهام عدالت، ثبت نام سجام را انجام می دهند درحالی که ثبت نام سهام عدالت انجام نمی شود.

حیدری گفت: سود سهام عدالت از طریق پایگاه اینترنتی آن قابل پیگیری است، شهروندان پس از مراجعه به این پایگاه حتما شماره شبای خود را چک کنند.

او می گوید: شماره تلفن ۱۵۶۹ پاسخگوی سوالات شهروندان درخصوص سهام عدالت است.

سخنگوی کانون شهام عدالت کشور گفت: هشتاد درصد شهروندان دارای برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هستند که سود واریزی این مرحله برای آنان ۶۰۰ هزار تومان بوده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید